تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): بهشتى‏ها چهار نشانه دارند: روى گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دستِ دهنده.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818751301




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تندیس جشنواره «گرین ویژن» روسیه برای رضا مجلسی کارگردان رشتی


واضح آرشیو وب فارسی:گیل نگاه:

گیل نگاه:مستند «به کجا می رویم؟» به کارگردانی رضا مجلسی کارگردان رشتی تندیس جشنواره «گرین ویژن» روسیه را دریافت کرد.به گزارش روابط عمومی فیلم، مستند «به کجا می رویم؟» به کارگردانی رضا مجلسی، تندیس و دیپلم افتخار بیست و دومین دوره جشنواره «گرین ویژن» روسیه را که از ۲۱ تا ۲۴ نوامبر در سن پترزبورگ برگزار شد، دریافت کرد.این فیلم پیش از این جوایز متعددی از جشنواره های مختلف دریافت کرده است که از آن جمله می توان به  دیپلم افتخار از جشنواره فیلم «رشد» در سال ۱۳۹۵، جایزه بهترین  پژوهش فیلم از جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت در سال ۱۳۹۶ (در بخش اساتید)، غزال زرین بهترین مستند کوتاه جشنواره فیلم «سبز» ایران در مهر ۹۶، مدال نقره جشنواره فیلم «مقابله با تغییرات اقلیمی چین» در اکتبر ۲۰۱۷، بهترین فیلم بخش حقوق شهروندی جشنواره فیلم کوتاه تهران در مهر ۹۶ اشاره کرد.این فیلم مستند درباره مشکل پسماند و تبعات زیست محیطی ناشی از آن هشدار می‌دهد.

رضا مجلسی، متولد ۱۳۴۶ نویسنده، تهیه کننده و کارگردان بیش از ۳۰ فیلم مستند، داستانی، تله فیلم و دو مجموعه مستندتلویزیونیاست. آثار مجلسی در دهها فستیوال بین المللی داخلی و خارجی به نمایش درآمده و موفق به کسب ۲۵جایزه ازجشنواره های داخلی و خارجی شده است.
۴ آذر ۱۳۹۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: گیل نگاه]
[مشاهده در: www.gilnegah.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن