تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 2 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817729130




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نتایج یک نظرسنجی از انتخابات آمریکا: نارضایتی رای‌دهندگان از ترامپ | پایگاه خبری تحلیلی


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: نتایج یک نظرسنجی از انتخابات آمریکا: نارضایتی رای‌دهندگان از ترامپ

یک سال پس از پیروزی تکان‌دهنده کاندیدای جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بسیاری از شهروندان آمریکایی که در بخش‌هایی از این کشور زندگی می‌کنند که وی را به سمت پیروزی بردند، هنوز به این نتیجه‌گیری نرسیده‌اند که آمریکا از زمان روی کارآمدن او وضعیت بهتری پیدا کرده است.


یک سال پس از پیروزی تکان‌دهنده کاندیدای جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بسیاری از شهروندان آمریکایی که در بخش‌هایی از این کشور زندگی می‌کنند که وی را به سمت پیروزی بردند، هنوز به این نتیجه‌گیری نرسیده‌اند که آمریکا از زمان روی کارآمدن او وضعیت بهتری پیدا کرده است.
به گزارش ایلنا، نتایج یک نظرسنجی که از سوی شبکه «ان بی سی نیوز» و روزنامه «وال استریت ژورنال» روی ساکنان ۴۳۸ منطقه در آمریکا که در انتخابات سال ۲۰۱۲ به نامزد دموکرات‌ها رای داده اما در سال ۲۰۱۶ نامزد جمهوری‌خواهان را انتخاب کردند، انجام شده است نشان می‌دهد که تنها یک سوم از این افراد چیزی در حدود ۳۲ درصد از آنهامعتقدند که آمریکا اکنون و با روی کار آمدن دونالد ترامپ نسبت به زمان پیش از روی کار آمدن وی وضعیت بهتری دارد. اما اغلب شرکت کنندگان در این رای گیری می‌گویند که شرایط کشور نسبت به زمانی که ترامپ به کاخ سفید نرفته بود، بدتر شده است. و در نهایت ۲۶ درصد نیز بر این باور هستند که آمریکا با زمان مشابه یک سال گذشته هیچ تفاوتی نداشته است. دراین بین بیش از نیمی از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی (چیزی حدود ۵۳ درصد) می‌گویند که فکر نمی‌کنند ترامپ دستور کار مشخصی برای مواجهه با مسائل مهم آمریکا داشته باشد. ۴۸ درصد از پاسخ‌دهند گان به این نظرسنجی بر این باور بودند که رتبه‌بندی شغلی ترامپ مثبت است و این در حالی است که ۵۰ درصد نیز بر این باور بودند که رتبه بندی رئیس جمهور آمریکا منفی است. از سوی دیگر، ۳۸ درصد عملکرد شغلی ترامپ را تایید و ۵۸ درصد نیز عملکرد شغلی ترامپ را تایید نکرده‌اند. آمریکایی‌های شرکت کننده در این نظرسنجی همچنین نظرمطلوب‌تری درباره دو سیاستمدار دموکرات نسبت به دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری این کشور دارند. باراک اوباما رئییس جمهور آمریکا ۴۸ درصد آرای مثبت و ۳۷ درصد منفی دریافت کرد و همچنین برنی سندرز نامزد انتخابات ریاست جمهوری این کشور نیز ۴۲ درصد رای مثبت و ۳۱ درصد رای منفی دریافت کرد. اما هیلاری کلینتون نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶ همچنان در میان شرکت‌کنندگان در این نظر سنجی که همگی از مناطقی انتخاب شده بودند که به ترامپ رای داده بودند، شخصیت سیاسی محبوبی نیست. تنها ۲۳ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی نظر مثبتی نسبت به وی داشتند و ۶۰ درصد نیز نظر منفی به او داشتند. در نظرسنجی مشابهی که در جولای گذشته انجام شد نیز نشان می‌دهد که تنها ۲۷ درصد از شرکت کنند گان نظر مثبتی درباره کلینتون دارند و ۵۴ درصد نیز نظر منفی به او دارند.
 

دریافت عناوین آخرین خبرها در تلگرام


چهارشنبه, 17 آبان 1396 ساعت 11:10





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن