تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى‏شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799113752




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشاور فرمانده سپاه: خودم 5جوان دارم که آماده مبارزه با دشمنان هستند | پایگاه خبری تحلیلی


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: مشاور فرمانده سپاه: خودم 5جوان دارم که آماده مبارزه با دشمنان هستند

مشاور فرمانده کل سپاه با بیان اینکه اگر ما برای خدا کار کنیم، نباید از دشمن بترسیم، گفت: باید به گونه‌ای عمل کنیم که دشمن از ما ترس و واهمه داشته باشد نه ما از او.


مشاور فرمانده کل سپاه با بیان اینکه اگر ما برای خدا کار کنیم، نباید از دشمن بترسیم، گفت: باید به گونه‌ای عمل کنیم که دشمن از ما ترس و واهمه داشته باشد نه ما از او.
سردار مرتضی قربانی در گفت‌وگو با میزان، با بیان اینکه امام خمینی(ره) در همان روز‌های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکا را شیطان بزرگ خواندند که حقیقتا خوانش درستی بود، اظهار کرد: امروز می‌بینیم که با گذشت ۴۰ سال از عمر شکوهمند انقلاب اسلامی، آمریکا هیچ غلطی نتوانسته بکند. وی با بیان اینکه دولتمردان آمریکا از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز، همگی خبیث بودند، افزود: آن‌ها در ابتدای پیروزی انقلاب سعی کردند با به راه انداختن غائله‌هایی در نقاط مختلف کشور، نظام جمهوری اسلامی را ساقط کنند و با شکست در این هدف، به سراغ صدام رفتند و با دادن وعده‌ها و حمایت و پشتیبانی فراوان، او را به جنگ با ملت ما واداشتند. بعد از شکست دومشان نیز به تحریم و تهدید و ارعاب روی آوردند. مشاور فرمانده کل سپاه در ادامه با بیان اینکه دشمنان ما در ۸ سال جنگ تحمیلی، هر چه که در توان داشتند را به کار گرفتند و در طرف مقابل، این ما بودیم که روز به روز قدرتمندتر شدیم، یادآور شد: در روز‌های اول جنگ من همراه با گروهان کربلا وارد خرمشهر شدم و در حالیکه گمان می‌کردیم چند روزه جنگ را تمام می‌کنیم، به فرمان امام (ره) ۳۶۷ روز در محاصره آبادان و خرمشهر ایستادیم و مقاومت کردیم و ارتش عراق با تمام توانمندی‌اش نتوانست در نهایت آبادان را از ما بگیرد. آن زمان خرمشهر حقیقتا مظلوم واقع شد. سردار قربانی با بیان اینکه دلیل اصلی پیروزی ما در ۸ سال دفاع مقدس، «داشتن روحیه شجاعت، ایثار و همچنین اطاعت از ولایت فقیه» بود، تاکید کرد: وجود همان دلایل، امروز نیز کشور ما را بیمه امام زمان (عج) کرده است. مشاور فرمانده کل سپاه در ادامه با بیان اینکه اگر ما برای خدا کار کنیم، نباید از دشمن بترسیم، گفت: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید «اگر برای خدا کار کنید، هیچ قدرتی یارای شکست دادن شما را ندارد»؛ بنابراین باید به گونه‌ای عمل کنیم که دشمن از ما ترس و واهمه داشته باشد نه ما از او. وی با بیان اینکه آمریکا هرچقدر تلاش می‌کند با استفاده از سیستم‌های مجازی، جوانان ما را از دور خارج کند، با یک روضه امام حسین (ع) و یک سفر اربعین، تمام نقشه‌هایش نقش بر آب می‌شود، عنوان کرد: آمریکایی‌ها باید بر سر سفره‌ای بنشینند که در آن به مردم ایران احترام بگذارند و حقوق‌شان را محترم بشمارند. سردار قربانی همچنین با بیان اینکه همه اقوام و مذاهب ایرانی آماده جانفشانی برای سرزمینشان هستند، اظهار کرد: چند وقت پیش همراه با ۲۰۰ نفر از پاسداران جدید سپاه به منطقهای رفتیم و در آنجا روحیه و انگیزه بالای جوانان شیعه و سنی این منطقه را مشاهده کردم. حقیقتا باید شاکر نعمت وحدت در کشورمان باشیم. مشاور فرمانده سپاه در پایان با اشاره به آمادگی بالای روحی و روانی جوانان ایران اسلامی برای مقابله با دشمنان، گفت: من خودم ۴_۵ جوان دارم که همه آن‌ها آماده‌اند. مطمئن باشید جوانان ایران اسلامی از همه جلوتر هستند.
 

دریافت عناوین آخرین خبرها در تلگرام


یکشنبه, 14 آبان 1396 ساعت 11:50





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن