تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 4 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را براى بزرگداشت خداوند زيبا بنويسد، خداوند او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797515507




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش فعالان سیاسی به محدودیت‌های سیدمحمد خاتمی/ پاسخ وزارت خارجه به اظهارات سخنگوی قوه قضاییه/ گواهی پزشکی مرتضوی برای غیبت در جلسه دادگاه/ بازتاب هشدار فرمانده کل سپاه به آمریکا در رسانه‌های خارجی


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: بسته خبری امروز سرویس سیاسی ایلنا؛ واکنش فعالان سیاسی به محدودیت‌های سیدمحمد خاتمی/ پاسخ وزارت خارجه به اظهارات سخنگوی قوه قضاییه/ گواهی پزشکی مرتضوی برای غیبت در جلسه دادگاه/ بازتاب هشدار فرمانده کل سپاه به آمریکا در رسانه‌های خارجی
واکنش فعالان سیاسی به محدودیت‌های سیدمحمد خاتمی/ پاسخ وزارت خارجه به اظهارات سخنگوی قوه قضاییه/ گواهی پزشکی مرتضوی برای غیبت در جلسه دادگاه/ بازتاب هشدار فرمانده کل سپاه به آمریکا در رسانه‌های خارجی

واکنش فعالان سیاسی به محدودیت‌های سیدمحمد خاتمی، پاسخ وزارت خارجه به اظهارات سخنگوی قوه قضاییه، بازتاب هشدار فرمانده کل سپاه در رسانه‌های خارجی، واکنش رئیس قوه قضاییه به اظهارات روحانی و گواهی پزشکی مرتضوی برای غیبت در جلسه دادگاه از مهم‌ترین محورهای اخبار امروز سرویس سیاسی ایلنا بود. به گزارش ایلنا، اهم اخبار منتشر شده روز دوشنبه  ۱۳۹۶/۰۷/۱۷به شرح زیر است: ***ایجاد نظام پارلمانی با وجود ردصلاحیت افراد یک جناح در انتخابات ممکن نیست نماینده مجلس ششم گفت: وقتی افراد یک جناح در انتخابات مجلس رد صلاحیت می‌شوند چگونه می‌توانیم از نظام پارلمانی صحبت کنیم؟ بنابراین به نظر می‌رسد این پیشنهاد و طرح این مطالب و موضوعات در راستای حذف نیروهای اجتماعی فعال در کشور و سپردن قدرت به یک جناح و گروه خاص است که هیچ‌گونه ممنوعیت و حجابی برای رسیدن به قدرت ندارند.
جلال جلالی زاده
***صداوسیما بدون نگاه جناحی به نمایندگان تریبون بدهد یک عضو مجمع نمایندگان تهران با اشاره به برگزاری نشست نمایندگان این مجمع با مسئولان صداوسیما، به تشریح محورهای مورد بحث در این جلسه پرداخت. ***بررسی عملکرد فراکسیون امید به بهانه امضای نامه تذکر به رئیس‌جمهور در حمایت از خاتمی درحالی که ۸۶ نماینده مجلس به رییس‌جمهوری نسبت به اعمال محدودیت‌های جدید برای رییس دولت اصلاحات تذکر دادند، به نظر می‌رسد این فهرست می‌تواند معیاری برای تشخیص تعداد واقعی فراکسیون امید در آستانه هفدهمین ماه از زمان آغاز به کار مجلس دهم باشد.
فراکسیون امید
***بررسی موضوع محدودیت‌های خاتمی در کمیسیون امنیت ملی و شورای امنیت کشور یک عضو اصلاح‌طلب کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی موضوع محدودیت‌های جدید خاتمی در این کمیسیون و شورای امنیت کشور خبر داد. ***لزوم استفاده از شخصیت خاتمی به‌عنوان سفیر صلح، تفاهم و تعامل نایب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان این‌که محدود کردن حقوق شهروندان نیازمند تشکیل محکمه قضایی است، تاکید کرد که حکم جدید دادگاه ویژه روحانیت برای خاتمی بدون تشکیل محکمه قضایی غیرقانونی است و امیدواریم با ورود بزرگان نظام این مشکلات مقطعی مرتفع شود.
محمد کاظمی
***تحولات سیاسی تاثیری بر ارزیابی آژانس نخواهد داشت مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد. ***کشته شدن ناخدای لنج ایرانی توسط پلیس دریایی سومالی مقامات محلی سومالی مدعی شدند که یک ناخدای لنج ماهیگیری ایرانی در اثر شلیک نیروهای امنیتی در خلال عملیاتی در اقیانوس هند کشته و یک ملوان دیگر هم زخمی شده است.
fishing-boats
***موضوع کشته شدن ناخدای ایرانی در آب‌های سومالی را پیگیری می‌کنیم مدیرکل امور مرزى وزارت کشور در خصوص کشته شدن ناخدای یک لنج ماهیگیری ایرانی گفت: از چگونگی کامل این حادثه اطلاعی ندارم اما آن را پیگیری می‌کنیم. ***اظهارات قاسمی درباره دری‌اصفهانی، سفر روحانی به ترکیه، پرچم اقلیم کردستان در مراسم تدفین طالبانی و هشدار فرمانده سپاه به آمریکا سخنگوی وزارت خارجه تاکید کرد: امیدوارم عقلای قوم و خردمندان در امریکا، هیات حاکمه این کشور را مجاب کنند تا در مسیر حرکت خطرناک قدم برندارد. 
 بهرام قاسمی
***رئیس‌جمهور آمریکا هیچ ایده‌ای درباره برجام ندارد بن رودز مشاور امنیت ملی باراک اوباما در توییتر خود نوشت:« ترامپ و پنس برای توجیه شیرین‌کاری‌های سیاسی خود در حالی که ایجاد جنگ با کره شمالی و ایران محتمل‌تر شده است، پشت نیروهای نظامی مخفی شده‌اند.» ***تغییر رویکرد ترکیه در سوریه تحت فشار ایران و روسیه با آغاز عملیات مشترک در ادلب، ترکیه به طور غیر رسمی با حضور بشار اسد در راس قدرت در سوریه موافقت کرده است. بر اساس گفته تحلیلگران در ترکیه، در صورت صحت داشتن چنین تغییراتی در رویکرد آنکارا، اردوغان ممکن است با عکس‌العمل سیاسی گروه‌های شورشی میانه‌رو مواجه شود و از سویی تحت فشار ایران و روسیه برای نابودی شبه‌نظامیان تحت حمایت خود قرار بگیرد. 
مذاکرات آستانه
***واکنش رسانه‌های غربی به هشدار فرمانده سپاه درباره پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه اظهارات روز گذشته سرلشکر محمدعلی جعفری خطاب به آمریکا و هشدار به واشنگتن درباره پایگاه‌های نظامی این کشور در خاورمیانه بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های جهان داشت. ***حسین موسویان تبرئه شد وکیل حسین موسویان گفت: دادگاه کیفری یک استان تهران طی چندین جلسه رسیدگی و با بررسی‌های دقیق تشخیص داد در یک پرونده اقتصادی برخی افراد که احضار شده بودند، بی‌گناه هستند و باید تبرئه شوند.
موسویان
***از سر بیکاری افراد را احضار نمی‌کنیم/ کشور را رها کردید و دور برجام سینه زدید رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه رسیدگی های قضایی و به تبع آن احضار و تحقیق از وظایف ذاتی و اصلی دستگاه قضا است، به کسانی که به هر بهانه‌ای به قوه قضاییه توهین می کنند یا اتهام می زنند هشدار داد: تسامح دستگاه قضایی برای حفظ فضای آرام جامعه، حدی دارد و اگر اظهارات بی مبنا علیه قوه قضاییه ادامه یابد ناچاریم طبق قانون با مرتکبان برخورد کنیم. ***مرتضوی با ارائه گواهی پزشکی در جلسه دادگاه حاضر نشد/ منتظر صدور رای هستیم وکیل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه در جلسه امروز دو طرف دفاعیات خود را مطرح کردند، گفت: جلسه امروز به خوبی برگزار شد و ما نسبت به نتیجه آن امیدواریم.
سعید مرتضوی
***دولت باید برای پیش‌برد حقوق کودکان و نوجوانان چاره‌اندیشی کند  یک حقوقدان با اشاره به لایحه حمایت از کوکان و نوجوانان گفت: دولت باید برای پیش‌برد حقوق کودکان و نوجوانان چاره‌اندیشی و تمهیدی داشته باشد.

۱۳۹۶/۰۷/۱۷ ۲۲:۵۹:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 173]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن