تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر اراده قوى باشد، هيچ بدنى براى انجام دادن كار، ناتوان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818702333




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گام دیگر عربستان برای اصلاحات؛ زنان به استادیوم‌های فوتبال می‌روند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: گام دیگر عربستان برای اصلاحات؛ زنان به استادیوم‌های فوتبال می‌روند
مسؤولان عربستانی تصمیم به لغو ممنوعیت ورود زنان به استادیوم‌های فوتبال گرفته و به این ترتیب زنان عربستانی از ابتدای سال ۲۰۱۸ اجازه حضور در سه استادیوم فوتبال را می‌یابند.
آفتاب‌‌نیوز : به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، مسؤولان سازمان ورزش عربستان ضمن اشاره به این مساله سه شهر ریاض، جده و دمام را به عنوان اولین شهرهایی که زنان اجازه ورود به استادیوم‌هایش و حضور در آنها برای تماشای مسابقات و سایر فعالیت‌های ورزشی را می‌یابند، معرفی کردند.


به گزارش آفتاب‌نیوز، این تصمیم تنها چند هفته پس از آزاد شدن رانندگی برای زنان در عربستان از ابتدای ماه ژوئن آتی اتخاذ شد.


ترکی بن عبد المحسن آل الشیخ، رئیس شورای مدیریت اداره کل ورزش عربستان و رئیس کمیته المپیک این کشور در کنفرانسی مطبوعاتی با حضور روسای باشگاه‌های لیگ برتر و رئیس فدراسیون فوتبال عربستان اعلام کرد، مقدمات مناسب‌سازی سه ورزشگاه در کشور برای حضور خانواده‌ها از ابتدای سال آتی میلادی آغاز شده‌ و سه ورزشگاه مورد نظر، استادیوم ملک فهد در شهر ریاض، استادیوم ملک عبدالله در شهر جده و استادیوم محمد بن فهد در منطقه الشرقیه هستند.


آل الشیخ در این کنفرانس تاکید کرد که سه ورزشگاه نام برده شده طبق اصول تعیین شده از ابتدای سال آتی میلادی برای ورود خانواده‌ها آماده خواهند بود.


منبع: ایسنا




۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن