تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 10 فروردین 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه (س):آن گاه كه در روز قيامت برانگيخته شوم، گناهكاران امّت پيامبر اسلام را شفاعت خواهم كرد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

وکیل اصفهان

لیست قیمت گوشی شیائومی

آیسان اسلامی

خرید تجهیزات صنعتی

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

اجاق گاز رومیزی

تور چین

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

خرید مبل تختخواب شو

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

دانلود رمان

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1793521209




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش نماینده کرمان به اظهارات فرمانده سپاه ثارالله درخصوص خاتمی: مگر معیار تشخیص ولایت‌مداری و انقلابی‌گری فرمانده سپاه ثارالله است؟!/درست نیست که با میل شخصی محدودیت ایجاد کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: واکنش نماینده کرمان به اظهارات فرمانده سپاه ثارالله درخصوص خاتمی: مگر معیار تشخیص ولایت‌مداری و انقلابی‌گری فرمانده سپاه ثارالله است؟!/درست نیست که با میل شخصی محدودیت ایجاد کنیم
نماینده مردم کهنوج در مجلس در واکنش به اظهارات اخیر فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: ایشان آزاد هستند که هرطور می‌خواهند فکر کنند و به‌هر شکلی عمل کنند. وقتی ایشان این حق را برای خود قائلند که هر چه می‌خواهند، بگویند؛ باید برای دیگران نیز چنین حقی را قائل باشند./تا زمانی که دادگاهی برای خاتمی برگزار نشده، نباید محدودیتی ایجاد کنیم/"اگر یک میلیارد پول داشتیم، وضع‌مان چنین نبود"
آفتاب‌‌نیوز : احمد حمزه در گفت‌وگو با ایلنا، در واکنش به اظهارات اخیر منتسب به فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان(جزئیات بیشتر) مبنی بر این‌که ۴ نماینده این استان که تذکر ۸۶ نماینده به رییس‌جمهوری درخصوص اعمال محدودیت‌های جدید علیه سیدمحمد خاتمی را امضاء کرده‌اند، «ضدانقلاب» و «ضد ولایت فقیه» هستند، گفت: سوال اینجاست که مگر معیار تشخیص ولایت‌مداری و انقلابی‌گری افراد فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان است.


به گزارش آفتاب‌نیوز، وی تصریح کرد: البته ایشان آزاد هستند که هرطور می‌خواهند فکر کنند و به‌هر شکلی عمل کنند. وقتی ایشان این حق را برای خود قائلند که هر چه می‌خواهند، بگویند؛  باید برای دیگران نیز چنین حقی را قائل باشند.



واکنش نماینده کرمان به اظهارات فرمانده سپاه ثارالله درخصوص خاتمی: مگر معیار تشخیص ولایت‌مداری و انقلابی‌گری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان است؟!



نماینده مردم کهنوج، منوجان، رودبار جنوب، قلعه گنج و فاریاب در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همان‌طور که ایشان این حق را برای خود قائل است، بنده نیز به‌عنوان نماینده مردم این حق را دارم که آن‌چه صلاح می‌دانم، انجام دهم.


اگر یک میلیارد پول داشتیم، وضع‌مان چنین نبود


عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در واکنش به بخش دیگری از اظهارات فرمانده سپاه ثارالله کرمان مبنی بر پرداخت نفری یک میلیارد تومان به نمایندگان استان کرمان ازسوی یکی از اعضای ارشد حزب کارگزاران سازندگی گفت: به هر حال وضعیت اقتصادی ما پیش از ورود به مجلس نیز مشخص بود و اگر یک میلیارد پول داشتیم که وضع‌مان چنین نبود. ما جزء قشر فقیر جامعه هستیم و ما این مبالغ را در خواب هم نمی‌بینیم.


لزوم برخورد غیرجناحی قوه قضاییه با کسانی که به بیت‌المال دست‌اندازی می‌کنند


این نماینده مجلس با اظهار بی‌اطلاعی نسبت به بازداشت برادر معاون اول رییس‌جمهوری توسط این ارگان نظامی، گفت: آن‌چه باید با صراحت بر آن تاکید کنم این است که لازم است قوه قضاییه با هر کسی که به هر شکل به بیت‌المال مسلمین دست‌اندازی کند _فارغ از این‌که متعلق به اردوگاه چپ باشد یا راست، به شدیدترین شکل ممکن برخورد کند.


عضو فراکسیون امید مجلس یادآور شد: حفظ حرمت بیت‌المال مسلمین واجب است و هیچ ربطی به مسائل جناحی و گروهی ندارد. هر کس که به بیت‌المال دست‌اندازی کند، مستحق برخورد قضایی است و قوه قضاییه نیز لازم است با متخلفان برخورد کند.


تا زمانی که دادگاهی برای خاتمی برگزار نشده، نباید محدودیتی ایجاد کنیم


نماینده مردم کهنوج در مجلس شورای اسلامی همچنین در پاسخ به پرسش دیگری درباره اعمال محدودیت‌های جدید علیه سیدمحمد خاتمی و جایگاه حقوقی این حکم گفت: تاکنون دادگاهی برای آقای خاتمی برگزار نشده و محکومیتی نداشتند. تا زمانی که دادگاهی برگزار نشده و فرصت دفاع به ایشان داده نشده، درست نیست که با میل شخصی محدودیت ایجاد کنیم.


حمزه در پایان در واکنش به بخش دیگری از سخنان امروز فرمانده سپاه ثارالله کرمان درمورد فعالیت اقتصادی اعضای حزب کارگزاران سازندگی در این استان و این‌که آیا تاکنون تخلفی در این فعالیت‌های اقتصادی صورت گرفته است، گفت: مشخصاً این مسئله را بررسی نکرده‌ام اما در شرایطی که مهمترین مشکل کشورمان، بحران بیکاری و اشتغال جوانان است، اگر بخواهیم همین چند فعال اقتصادی که هیچ محکومیت قضایی هم ندارند از کشور فراری دهیم و کاری کنیم که آن‌ها نیز سرمایه خود را برداشته و از کشور خارج شوند و در دیگر کشورها به‌دنبال کار و تولید بروند، به نفع کشورمان نیست.




۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن