تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):داناترين مردم كسى است كه دانش ديگران را به دانش خود بيفزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797875378




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرنوشت کثیف دختر فراری در باند مردانه


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



سرنوشت کثیف دختر فراری در باند مردانه
روز نو :  فرار دختر جوان از خانه او را گرفتار باند سرقت از رانندگان خودروهای مدل بالا کرد. دو پسر جوان با طعمه قرار دادن دختر فراری از رانندگان هوسران اخاذی می‌کردند.


25 تیر امسال مردی میانسال با حضور در پایگاه سوم پلیس Police آگاهی تهران از چهار مرد و یک زن به اتهام سرقت Stealing اموال و ضرب و شتم او شکایت کرد.
 
شاکی به افسر تحقیق گفت: در یکی از محله‌های شمالی تهران سوار خودروی اسپورتیج خود بودم که دختری سد راهم شد و ادعا کرد افرادی در تعقیب او هستند. او را سوار کردم که پس از مسافتی موتورسیکلت‌هایی با چهار راکب سد راهم شده و مدعی مزاحمت من برای این زن شدند. سارقان مرا کتک زده و بعد از بیهوش شدنم، کیفی را که در آن گواهینامه، مدارک هویتی، کارت ملی، دو کارت بانکی، یک فقره چک سفید امضا، کارت اهدای اعضا، سوئیچ یدک خودرویم و مقداری پول در آن بود، سرقت کردند. وقتی به‌ هوش آمدم در بیمارستان بودم و سه روز از آن ماجرا گذشته بود.
با تشکیل پرونده قضایی در شعبه هشتم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران با دستور بازپرس رسولی، تحقیقات ماموران برای دستگیری سارقان آغازشد. چند هفته بعداز آن مردی جوان با حضوردر پلیس آگاهی از چند سارق که در سرقت از وی ناکام مانده بودند، شکایت کرد و گفت: در خیابان با سارا آشنا شده و او سوار خودروی «بی‌ام‌و» من شد. بعد به سمت جاجرود حرکت کردیم. حال او بد شد و توقف کردم. همان موقع موتورسوارانی که قمه و چاقو داشتند به من حمله کردند. در جریان درگیری با آنها دختر جوان فرار Escape کرد. وقتی فهمیدم آنها همدست هستند، از محل گریختم.
ماموران زمانی که تصاویر چهره‌نگاری شده سارقان را بررسی کردند، معلوم شد آنها همان متهمان تحت تعقیب پلیس هستند. در ادامه این جست‌وجوها، روزهای پایانی هفته گذشته زن سارق شناسایی و بازداشت شد.
او در تحقیقات به افسر بازجو گفت: من پنج ماه پیش با خانواده‌ام اختلاف و درگیری پیدا کرده و از خانه‌مان در شهرستان فرار کرده و به تهران آمدم.
چند روزی در خیابان سرگردان بودم تا این‌که با پسری به نام جاوید آشنا شدم و ارتباطمان شکل گرفت. من به‌دنبال یافتن کار بودم تا هزینه زندگی‌ام را تامین کنم که دوست جاوید به نام میلاد پیشنهاد داد که اگر من به‌عنوان طعمه برسر راه رانندگان خودروهای مدل بالا قرار بگیرم، می‌توانیم روزانه 30 تا 40 میلیون از آنها اخاذی کرده و پولدار شویم. ابتدا قبول نکردم اما با اصرارهایشان پذیرفتم و با آنها همراه شدم. در بیشتر سرقت‌ها با هوشیاری رانندگان ناکام می‌ماندیم.
با اعتراف این متهم، پسر مورد علاقه او و طراح این دزدی‌ها بازداشت شدند و به جرایمشان اعتراف کردند. تحقیقات از متهمان در پلیس آگاهی ادامه دارد


ركنا




تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن