تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزوجل به موسى وحى كرد: اى موسى در هيچ حالى مرا فراموش نكن و به ثروت زياد شاد نش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818165113




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روسیه: سرکرده جبهه النصره به کما رفت


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: روسیه: سرکرده جبهه النصره به کما رفت
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: «الجولانی » که بر اثر حمله جنگنده های روسی به دیرالزور زخمی شده بود بر اثر شدت جراحات در حالت کما به سر می برد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: «الجولانی » سرکرده جبهه النصره که بر اثر حمله هوایی جنگنده های روسی به دیرالزور زخمی شده بود در حال حاضر بر اثر شدت جراحات در  حالت کما به سر می برد.


وزارت دفاع روسیه روز پنجشنبه اعلام کرد سرکرده گروه تروریستی جبهه النصره که در حمله هوایی نیروهای این کشور به شدت زخمی شده بود به کما رفته است.

به گزارش خبرگزاری ایتارتاس از مسکو ، این وزارتخانه اعلام کرد ابو محمد الجولانی سرکرده گروه جبهه النصره به کما رفته است و این موضوع موجب سردرگمی تروریست ها در سراسر استان ادلب شده است.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد عملیات ویژه این وزارتخانه در 24 ساعت برای نابودی تروریست های جبهه النصره که 18 سپتامبر به یک پست نظامی روسیه در مرز منطقه ادلب حمله کردند همچنان ادامه دارد.

 وزارت دفاع روسیه اعلام کرد نیروی هوایی این کشور 49 تروریست از جمله هفت نفر از فرماندهان جبهه النصره را در حمله ای جدید در  ادلب سوریه به هلاکت رساند.


این منبع افزود نیروی هوایی روسیه بزرگترین انبار زیر زمینی جبهه تروریستی النصره را در ادلب منهدم کرد که در آن بیش از هزار تن مهمات انبار شده بود.



تاریخ انتشار: ۱۰:۴۵ - ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - 05 October 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن