تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى‏انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798639339




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرداری ماهشهر همچنان در صدر / ورود شاگردان فکری به جمع بالانشینان


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: هفته سوم لیگ دسته اول شهرداری ماهشهر همچنان در صدر / ورود شاگردان فکری به جمع بالانشینان
شهرداری ماهشهر همچنان در صدر / ورود شاگردان فکری به جمع بالانشینان

در ادامه هفته سوم لیگ دسته اول تیم‌های شهرداری ماهشهر و نفت مسجدسلیمان با پیروزی مقابل حریفان 9 امتیازی شدند. به گزارش ایلنا، هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال با برگزاری 9 دیدار در امروز پیگیری شد و تیره‌روزی‌های سیروس دین محمدی به همراه راه آهن، جواد نکونام با برتری پرگل مقابل صبای قم و شکست آلومینیوم مقابل نساجی مازندران از اتفاقات ویژه آن بود.    شهرداری ماهشهر 1 برق جدید شیراز 0  / رستگاری در نیمه شب با طعم صدر گلزن:محمد پورسواریان (88) شهرداری ماهشهر اتفاق ویژه کنونی لیگ دسته اول است؛ تیمی که با هواداران پرشور خود به دنبال اتفاقی جدید در فوتبال ایران و چشیدن طعم صعود است. آنها با دو پیروزی ارزشمند در هفته‌های ابتدای برای رقبا خط و نشان کشیدند و اکنون برابر برق جدید شیراز نیز به سه امتیاز ارزشمند دست یافتند تا صدرنشینی خود را در دسته اول همچنان تداوم بخشند. در شرایطی که تصور می‌شد اینبار نتیجه تساوی بدون گل حاصل کار دو تیم در ماهشهر خواهد بود، این محمد پورسواریان بود که سکوها را تا مرز انفجار برد و گلی ارزشمند در دقیقه 90 به نام شهرداری ثبت کرد تا آنها اکنون با 9 امتیاز صدرنشینی خود را تا هفته آینده نیز تضمین شده ببینند.   ایرانجوان بوشهر 0 نفت مسجد سلیمان 1 / فکری بالانشین شد، بوشهر در قعر  گلزن: احمد حجتی (67) محمود فکری اینبار موفق شد دربی جنوبی‌ها را در بوشهر با نتیجه یک بر صفر به سود خود خاتمه دهد تا سریال پیروزی‌های میلیمتری‌اش در لیگ دسته اول ادامه داشته باشد. سرمربی نفت مسجد سلیمان که اکنون با 9 امتیاز در کنار دیگر تیم جنوبی در صدر جدول لیگ دسته اول حضور یافته، توانست با گلی که احمد حجتی در اواسط نیمه دوم برای آنها به ثمر رساند، اکنون در کنار شهرداری ماهشهر با بهترین علمکرد در سه هفته ابتدایی لیگ در رده دوم جدول قرار گرفته و ایرانجوان را در کنار راه آهن به قعر جدول بفرستد.   گل گهر 2  ماشین سازی 1 / وینگو برابر خطیبی تسلیم نشد  گلزن: امین پورعلی (1) و محمد غلامی (65) گل گهر / حسین قره داغی (12) ماشین سازی ماشین سازی که با تغییر مالکیت پیش از این دیدار، خود را مهیای جدال با گل گهر سیرجان کرده بود، در همان ثانیه‌های ابتدایی روی غفلت مدافعانش گل اول را دریافت کرد. با این حال شاگردان خطیبی خیلی زود توانستند بر بازی مسلط شده و گل تساوی را در دقیقه 12 به ثمر برسانند تا نیمه اول را اینگونه به پایان برساند. در نیمه دوم نیز این گل گهر بود که مالکیت بازی را در اختیار داشت و در نهایت موفق شد در اواسط این نیمه به گل دوم خود دست یابد و با حفظ آن به سه امتیاز این جدال دست یابد.       راه‌آهن تهران 0 مس کرمان 3  گلزن: احسان پورشیخ (16) و مهدی تیکدری (40 و 65) ابتدا احسان پورشیخ علی در دقیقه ی 16 تیم میهمان را پیش انداخت و در ادامه دو گل از مهدی تیکدری در دقایق 40 و 65 کار تیم راه آهن را یکسره کرد، تا کرمانی ها پیش از اتمام دیدار دو تیم نفت مسجد سلیمان و شهرداری بوشهر که فعلا با تساوی دنبال می شود، 7 امتیازی شوند و به صدر جدول برسند.
راه آهن با قبول این شکست، سومین شکست فصل را در سومین دیدار تجربه کرد، تا با تفاضل گل 8- به تنهایی رتبه ی انتهایی جدول را به خود اختصاص دهد و دین محمدی هم کار سختی در ادامه داشته باشد.
  آلومینیوم اراک  0 نساجی مازندران 2/ انتقام پاشازاده در اراک گلزن: مجتبی بیژن (20) ، مرتضی غلامعلی تبار (57) شاگردان مهدی پاشازاده در اراک موفق شدند دست به کار بزرگی بزنند و آلومینیوم را با دو گل شکست دهند. نساجی با این پیروزی 6 امتیازی شد تا در جمع مدعیان صعود به لیگ برتر قرار داشته باشد. پاشازاده که در فصل گذشته در آلومینیوم حضور داشت موفق شد با این برتری انتقام جالب توجهی از تیم سابق خود بگیرد و جایگاه تیمش را در جمع مدعیان مستحکم کند.   فجر سپاسی شیراز 1 مس رفسنجان 0/ شب تلخ سامره در شیراز گلزن: محمدمهدی نظری(٧٦- پنالتی) علی‌اصغر کلانتری سرمربی فجرسپاسی که فصل گذشته هدایت تیم مس رفسنجان را برعهده داشت در رویارویی با این تیم توانست اولین پیروزی این فصل خود را به دست بیاورد. فجرسپاسی با گلزنی محمدمهدی نظری در دقیقه 75 و از روی نقطه پنالتی توانست اولین سه امتیاز خود را کسب کند و در رتبه دوازدهم جدول رده بندی قرار بگیرد.
مس رفسنجان هم پیش از این تنها 2 تساوی در کارنامه خود ثبت کرده بود حالا با این شکست 2 امتیازی و در رتبه چهاردهم جدول باقی ماند. *علی سامره،سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان به علت پرتاب بطری به داخل زمین مسابقه  اخراج شد.   خونه به خونه مازندران 4 صبای قم 0/ آتش بازی نکونام برابر افاضلی گلزنان: حمیدرضا دیوسالار(30)، روح‌الله باقری(37) و حمید کاظمی(88 و 90) هومن افاضلی سرمربی صبای قم پس از حضور روی نیمکت این تیم و اولین تجربه لیگ یکی‌اش نتوانست از پس شاگردان جواد نکونام در لیگ یک بربیاید. خونه‌به‌خونه گلزنی‌اش در این بازی را توسط حمید دیوسالار بازیکن فصل گذشته صبا در دقیقه 30 استارت زد و پس از آن روح‌الله باقری(38)، حمید کاظمی (88 و 90) به پیروزی 4 گله دست پیدا کرد. 
خونه‌به‌خونه در اولین حضور جواد نکونام روی نیمکتش و پیروزی پرگل در حال حاضر به جمع تیم های بالای جدول راه پیدا کرد.     شهرداری تبریز 1 اکسین البرز 0/ ناکامی علی لطیفی برابر حریف 10 نفره گلزن: علی محمد چراغی (3) شهرداری تبریز فصل گذشته به عنوان یکی از صعود کننده های لیگ دسته ی دوم موفق شد به رقابت های لیگ آزادگان صعود کند؛ این تیم در اولین دیدار فصل با یک گل مغلوب مس کرمان شده بود؛ آنها در دیدار دوم و در شرایطی که با نتیجه  2 بر صفر از حریف خود پیش افتاده بودند، در نهایت با 4 گل اسیر بازگشت همنام ماهشهری خود شدند، تا در حسرت کسب امتیاز بمانند.  قرمزپوشان تبریزی امروز موفق شدند، در خانه تیم اکسین البرز را با گل زودهنگام و دقیقه‌ی 3 علی محمد چراغی مغلوب کنند و اولین سه امتیاز فصل را به حساب خود واریز کنند. نماینده ی استان البرز هم که با یک تساوی در استان کرمان و پیروزی برابر ملوان بندرانزلی در ورزشگاه انقلاب کار خود را آغاز کرده بود، در سومین دیدار فصل طعم شکست را چشید. با کسب این نتیجه تیم اکسین البرز با 4 امتیاز رتبه ی هشتم جدول رده بندی را به خود اختصاص داد و تیم شهرداری تبریز با 3 امتیاز رتبه ی دوازدهم را در اختیار گرفت.     ملوان بندرانزلی 1  بادران تهران 1 گلزن: ایمان باصفا (43) پنالتی  ملوان /  مسعود ریگی (94)  بادران شاگردان نادر دست نشان و محمد ربیعی که از مدعیان حضور در لیگ برتر محسوب می‌شوند، در دیداری جنجالی که دو اخراجی نیز به همراه داشت به تساوی یک بر یک رضایت دادند.
ملوان نیمه اول این دیدار را با پنالتی ایمان باصفا به سود خود خاتمه داد اما نیمه دوم یک 45 دقیقه جنجالی را برای داور این بازی رقم زد و اعتراضات پیاپی نیمکت بادران را با توجه به تصمیمات جنجالی داور به همراه داشت.
بادران که در تلاش برای به تساوی کشاندن بازی بود در دقایق پایانی با اخراج بحث برانگیز کریم اسلامی به دلیل صحنه مشکوک به پنالتی بازی را وارد جنجال کرد. در نهایت شاگردان ربیعی موفق شدند روی ضربه ایستگاهی ریگی و 10 نفره بازی را به تساوی بکشانند. این اما پایان کار نبود و داور بازی در ثانیه های پایانی با اعلام یک ضربه پنالتی به سود ملوان بازی را بار دیگر وارد جنجال کرد و اعتراضات شدید نیمکت در نهایت با اخراج اکبر صغیری، مهاجم بادران آرام گرفت تا ایمان باصفا پشت دومین ضربه پنالتی خود در این بازی بایستد. باصفا اما مقابل مهدی اسلامی، دروازه بان فصل گذشته ماشین سازی در لیگ برتر ناکام ماند تا بلافاصله بعد از این ضربه، داور سوت پایان بازی را به صدا در بیاورد. 
اعتراضات بازیکنان بادران با سوت پایان بازی نیز ادامه داشت و در نهایت با میانجیگری مسئولان راهی رختکن شدند.

۱۳۹۶/۰۶/۰۵ ۲۱:۲۰:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن