تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر لحظه ای که بر فرزند آدم بگذرد و او به یاد خدا نباشد روز قیامت حسرتش را خواهد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798503710




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا: شی نورانی مشاهده شده مربوط به آزمایش موشک بالستیک روسیه بود/ مسیر پروازی موشک، آسمان ایران نبود


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا: شی نورانی مشاهده شده مربوط به آزمایش موشک بالستیک روسیه بود/ مسیر پروازی موشک، آسمان ایران نبود
یک مقام ارشد نظامی کشورمان گفت: بررسی های دقیق و کارشناسی پدافند نشان داد که رویت این شی نورانی مربوط به موشک بالستیک RS-12M روسیه با برد 1000 کیلومتر بوده است که از میدان تیری در شمال دریای خزرشلیک ودر محلی به نام ساری شاگان قزاقستان فرود آمده است. در پی رویت شی نورانی در آسمان برخی از نقاط کشور امیر سرتیپ دوم علیرضا الهامی معاون عملیات قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)گفت: حوالی ساعت 19 دیروز بر اساس گزارش پست‌های دیده بانی شبکه پدافند هوایی و همچنین گزارش‌های مردمی رویت یک شی نورانی در آسمان کشور واصل شد و قرارگاه پدافند هوایی بر اساس ماموریت خود آمادگی لازم برای مقابله و حتی درگیری با این شی نورانی را ایجاد کرد.
روز نو :  یک مقام ارشد نظامی کشورمان گفت: بررسی های دقیق و کارشناسی پدافند نشان داد که رویت این شی نورانی مربوط به موشک بالستیک RS-12M روسیه با برد 1000 کیلومتر بوده است که از میدان تیری در شمال دریای خزرشلیک ودر محلی به نام ساری شاگان قزاقستان فرود آمده است.


در پی رویت شی نورانی در آسمان برخی از نقاط کشور امیر سرتیپ دوم علیرضا الهامی معاون عملیات قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)گفت: حوالی ساعت 19 دیروز بر اساس گزارش پست‌های دیده بانی شبکه پدافند هوایی و همچنین گزارش‌های مردمی رویت یک شی نورانی در آسمان کشور واصل شد و قرارگاه پدافند هوایی بر اساس ماموریت خود آمادگی لازم برای مقابله و حتی درگیری با این شی نورانی را ایجاد کرد.


به گزارش روز نو ، امیر الهامی در ادامه گفت: بررسی های دقیق و کارشناسی پدافند نشان داد که رویت این شی نورانی مربوط به موشک بالستیک RS-12M روسیه با برد 1000 کیلومتر بوده است که از میدان تیری در شمال دریای خزرشلیک ودر محلی به نام ساری شاگان قزاقستان فرود آمده است.


وی افزود: مسیر پروازی این موشک از آسمان ایران نبوده است و به خاطر ارتفاع بسیار بالای پرواز و ساعت شلیک آن از برخی از نقاط ایران مانند بیرجند، طبس، یزد، اراک، شیراز، و تهران قابل مشاهده بوده است.


الهامی در ادامه تصریح کرد: قرارگاه پدافند هوایی با اشراف اطلاعاتی تحرکات را رصد و به موقع تحلیل و تصمیم لازم را اتخاذ می کند، همانطور که در ساعت شلیک این موشک تعداد 119 پرواز از آسمان کشور در حال عبور بوده است که برخی از پرواز ها هم رویت این شی را گزارش کرده اند که همین امر حساسیت کار و دقت در تصمیم گیری را بیشتر می کرد.


الهامی تاکید کرد: همزمان با بررسی های تخصصی پدافند در این مورد گزارش های مردمی به موقع و در لحظه واصل می شد که این واقعیت دو باره یاد آوری شد که مردم بزرگ ایران حامیان همیشگی نیرو های مسلح هستند و این همان تدبیر راهبردی مردمی کردن دفاع است.


وی ضمن تشکر از مردم به خاطر حساسیت در این مورد  ارایه گزارش های به موقع گفت:تلفن های شبکه یکپارچه پدافند هوایی به شماره 02133240286 و 02144591498 جهت اخذ گزارشهای مردمی در خصوص موارد مشابه در نظر گرفته شده است.


معاون عملیات قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در پایان از مردم خواست عکس ها و فیلم های تهیه شده در خصوص موارد مشابه را از طریق پایگاه اطلاع رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران به آدرس WWW.AJA.IR بخش پدافند هوایی بار گذاری کنند و تا تعیین تکلیف موضوع و شناسایی اشیا مشکوک از انتشار اخبار و تصاویر در فضای مجازی خودداری کنند.


منبع: انتخاب


تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن