تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 6 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوشى و آسايش، در رضايت و يقين است و غم و اندوه در شكّ و نارضايتى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818653054




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونمایی از MG6 جدید در چین + تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: رونمایی از MG6 جدید در چین + تصاویر
خودروساز بریتانیایی ام‌جی با زمامداری مالک چینی خود یعنی سایک موتورز اقدام به توسعه نسل کاملاً جدید MG6 کرده است. ام جی ۶ جدید از سال جاری وارد بازار چین شده و از سال آتی نیز به بریتانیا و سایر بازارها صادر خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز : خودروساز بریتانیایی ام‌جی با زمامداری مالک چینی خود یعنی سایک موتورز اقدام به توسعه نسل کاملاً جدید MG6 کرده است. ام جی ۶ جدید از سال جاری وارد بازار چین شده و از سال آتی نیز به بریتانیا و سایر بازارها صادر خواهد شد. از نظر بصری این خودروی چهار درب کامپکت دارای جلوپنجره‌ای بوده که به نظر می‌رسد از کانسپت مرسدس بنز A کلاس الهام گرفته است. در نمای جلو همچنین شاهد چراغ‌های جلو با لامپ‌های روز روشن LED و در کنار هم شاهد پروفایل فست بکی هستیم که یادآور نسل قبلی خود است. داخل کابین MG6 جدید می‌توانیم طراحی مینیمالیستی داشبورد، ورودی‌های هوای بزرگ توربینی شکل، سیستم اطلاعات سرگرمی زبرا ۲.۰، غربیلک فرمان سه پره چند عملکردی، استارت دکمه‌ای، صندلی‌های جلوی اسپورت با تنظیمات دستی، تریم چرمی با دوخت‌های متضاد و جزئیات کربن مانند را تشخیص دهیم. این خودروی جدید بر پایه همان ساختار رووی i6 ساخته شده است. رووی i6 سال پیش در نمایشگاه خودروی گوانگ ژو با دو گزینه قوای محرکه بنزینی و هیبریدی معرفی شده است. گفته شده که جدیدترین محصول ام‌جی از پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو با قدرت ۱۷۰ اسب بخار و گیربکس ۶ سرعته دستی استاندارد یا نسخه ۷ سرعته دوکلاچه اتوماتیک سفارشی استفاده می‌کند. انتظار می‌رود بهای این خودرو در بازار چین از حدود ۱۸ هزار دلار آغاز شود.

















منبع: پدال



۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن