تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816628624




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر خارجه کره شمالی در سازمان ملل: شیطانی که رئیس‌جمهور آمریکا نامیده می‌شود، ۴ روز پیش این مکان مقدس را آلوده کرد


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



وزیر خارجه کره شمالی در سازمان ملل: شیطانی که رئیس‌جمهور آمریکا نامیده می‌شود، ۴ روز پیش این مکان مقدس را آلوده کرد
وزیر خارجه کره شمالی در سازمان ملل گفت که می‌خواهد با لحن خود ترامپ به وی پاسخ دهد و گفت که رفتار ترامپ دیوانه و خودبزرگ‌بین، بزرگ‌ترین تهدید برای امنیت جهان است.
روز نو : وزیر خارجه کره شمالی در سازمان ملل گفت که می‌خواهد با لحن خود ترامپ به وی پاسخ دهد و گفت که رفتار ترامپ دیوانه و خودبزرگ‌بین، بزرگ‌ترین تهدید برای امنیت جهان است.


به گزارش روز نو ، «ری یونگ هو» وزیر خارجه کره شمالی امروز در سازمان ملل متحد، به تهدیدات موجودیت کشورش توسط «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا از تریبون همان سازمان، واکنش نشان داد.
 
وزیر خارجه کره شمالی در مجمع عمومی سازمان ملل: شیطانی که رئیس‌جمهور آمریکا نامیده می‌شود، ۴ روز پیش این مکان مقدس را آلوده کرد.


وی در ابتدا گفت: «احساس وظیفه می‌کنم که به سخنان 4 روز پیش کسی که رئیس‌جمهور آمریکا خوانده می‌شود و تلاش کرد که این محیط مقدس را آلوده کند، پاسخ بدهم.»


وزیر خارجه کره جنوبی به اشاره مستقیم ترامپ به «کیم جونگ اون» رهبر کشورش اشاره کرد و گفت: «ترامپ با صحبت‌های خشونت‌بار و غیرمسئولانه، سعی کرد که به رهبر کشور من توهین کند و عادلانه است که من با لحن خود وی به او پاسخ دهم.»
ری یونگ هو ادامه داد: «ترامپ 8 ماه است که تلاش می‌کند سازمان ملل را به لانه گنگسترها تبدیل کند؛ به جایی که پول یعنی احترام و خونریزی در دستور کار است.»


وزیر خارجه کره شمالی به «مرد راکتی» خوانده شدن رهبر کشورش توسط ترامپ هم اشاره کرد و با لحنی تند گفت: «ترامپ با این توهین خود، یک اشتباه جبران‌ناپذیر کرد و حالا بازدید موشک‌های ما از کل سرزمین آمریکا، اجتناب‌ناپذیرتر از پیش شده است.»


یونگ هو در پاسخ به تهدید ترامپ مبنی بر حمله به خاک کره شمالی گفت که چنین کاری به منزله صورت دادن یک حمله انتحاری از سوی رئیس‌جمهور آمریکا خواهد بود و در آن صورت «ترامپ مسئول صدمه‌ای خواهد بود که به جان هموطنان بی‌گناهش وارد می‌شود.»


وزیر خارجه کره شمالی از استفاده ابزاری آمریکا از سازمان ملل هم انتقاد کرد و گفت: «بی‌عدالتی بی سابقه آنجایی است که تحریم‌های سخت علیه یک قربانی اعمال می‌شود زیرا او مسیر تقابل با مهاجم را انتخاب کرده و این کار علناً به نام سازمان ملل انجام می‌شود.»


وزیر خارجه کره باز هم به تهدیدات ترامپ پرداخت و در ارزیابی تبعات آن گفت: «اظهاراتی چون «خشم و آتش» و «نابودی کامل» که از سوی رئیس‌جمهور آمریکا مطرح می‌شود، هیزمی بر آتش تنش‌ها است.»


وی که کشورش عملاً یک قدرت اتمی محسوب می‌شود، در توضیح علت رفتن کره شمالی به سمت بمب اتم گفت: «تنها دلیلی که ما به دنبال ساخت سلاح اتمی رفتیم، ایالات متحده بود. هدف ما ایجاد بازدارندگی و توازن است.»


وزیر خارجه کره شمالی در جدی‌ترین تهدید امشب گفت: «در صورتی که نشانه‌ای مبنی بر قصد آمریکا برای انجام اقدام نظامی علیه کره شمالی مشاهده کنیم، به حمله پیشگیرانه بی‌رحمانه متوسل خواهیم شد.»


منبع: فارس


تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن