تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 2 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بر خداوند است كه هيچ گرفتارى به زيارت من نيايد مگر آن كه او را شادمان بازگردانم و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817813186




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرکل: در بحران کره شمالی با ترامپ اختلاف‌نظر روشنی داریم


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: مرکل: در بحران کره شمالی با ترامپ اختلاف‌نظر روشنی داریم
آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان تأکید کرد که مناقشه کره شمالی باید به صورت مسالمت‌آمیز حل شود. او گفت که آلمان می‌تواند در این مناقشه میانجیگری کند.
به گزارش ایسنا، در آستانه انتخابات پارلمانی در آلمان، آنگلا مرکل در گفت‌وگوی اختصاصی با دویچه وله به پرسش‌های درباره موضوعات مختلف پاسخ گفت.

سخنرانی ترامپ در سازمان ملل اشتباه بود
صدراعظم آلمان، در این گفت‌وگو از سخنرانی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در سازمان ملل متحد درباره کره شمالی به شدت انتقاد کرد. ترامپ در سخنرانی سه‌شنبه (۱۹ سپتامبر/ ۲۸ شهریور) در مجمع عمومی سازمان ملل، کره شمالی را به "نابودی کامل" تهدید کرد.

خانم مرکل گفت: من مخالف چنین تهدیدهایی هستم. از طرف خود و از طرف دولت آلمان باید بگویم که ما هر نوع راه حل نظامی را به طور مطلق نامطلوب می‌دانیم. تأکید ما بر تلاش‌های دیپلماتیک است. این رویکرد دیپلماتیک باید با تمام نیرو به پیش برده شود. از نظر من، حتی تحریم‌ها و اجرای این تحریم‌ها نیز یک پاسخ صحیح است. ولی هر گزینه دیگر در رابطه با کره شمالی را اشتباه می‌دانم.

صدراعظم آلمان گفت که او نظر خود را با رئیس‌جمهور آمریکا، پیش از نطق دونالد ترامپ در سازمان ملل در یک تماس تلفنی در میان گذاشته است.

ما می‌توانیم در حل مناقشه کمک کنیم
صدراعظم آلمان تأکید کرد که برای همکاری در حل مناقشه کره شمالی آمادگی دارد و گفت: حتی اگر از نظر جغرافیایی بسیار دور از آلمان است، اما این مناقشه‌ای است که به ما هم مربوط می‌شود. به همین دلیل من آماده‌ام، و وزیر امور خارجه نیز این آمادگی را دارد تا در این رابطه مسئولیت برعهده گیریم.

هرگز با حزب آلترناتیو برای آلمان همکاری نخواهم کرد
رئیس حزب دمکرات مسیحی آلمان در این گفت‌وگو به کارزار انتخاباتی در آلمان پرداخت که به پایان خود نزدیک می‌شود. بر اساس آخرین نظرسنجی‌ها خانم مرکل از رقیب سوسیال دموکرات خود، مارتین شولتس، بسیار پیش افتاده است.

صدراعظم آلمان درباره آرای نسبتا بالای حزب دست‌راست و عوام‌گرای "آلترناتیو برای آلمان" در نظرسنجی‌ها گفت، بهترین راهبرد علیه این تشکل این است که مشکلات مردم حل شوند: «نگرانی‌هایی که مردم دارند این است که شغل داشته باشند، مدارس مناسبی داشته باشند، پزشک داشته باشند. در واقع باید به این مشکلات مردم رسیدگی کرد. اما هم‌زمان باید با صراحت تمام، علیه نفرت و خشونت موضع گرفت.

در نظرسنجی‌های روزهای پیش از انتخابات، این حزب راست‌گرا به بیش از ۱۰ درصد دست یافته است، و به طور حتم در پارلمان آتی آلمان حضور خواهد یافت.

خانم مرکل اما نخواست در مورد این موفقیت حزب راست‌گرا نظر بدهد. او تنها گفت: هرگز با حزب "آلترناتیو برای آلمان" همکاری نخواهم کرد.

مخالفت با کشاندن مناقشه‌های داخل ترکیه به آلمان
آنگلا مرکل در این گفت‌وگو به مناقشه پایان‌ناپذیر با رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه، پرداخت. اردوغان بارها صدراعظم آلمان را متهم کرده که "شیوه‌های نازی‌ها" را در پیش گرفته است. علاوه بر این شهروندان آلمان در ترکیه را، اغلب بدون هر اتهامی و یا شکایتی، دستگیر کرده است..

درباره ترکیه دغدغه آنگلا مرکل بیشتر پیامدهای احتمالی مناقشه‌های شدید میان گروه‌های مختلف در ترکیه و کشانده‌شدن آن به داخل آلمان است. او می‌گوید: آنچه ما را نگران می‌کند این است که گروه‌های مختلف ترک در آلمان علیه یکدیگر خبرچینی می‌کنند و همدیگر را زیر نظر دارند. ما این را نمی‌خواهیم. ما نمی‌خواهیم که مناقشه‌های درون ترکیه به آلمان انتقال یابند. ما مواظب خواهیم بود که تمام این گروه‌ها بتوانند در آلمان به صورت صلح‌آمیز و بدون تنش زندگی کنند.
 

دریافت عناوین آخرین خبرها در تلگرام


پنج شنبه, 30 شهریور 1396 ساعت 12:24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن