تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برتر از هر کار نیکی، کاری هست تا جاییکه مرد در راه خدا کشته شود، پس چون در راه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798674351




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک تمرین ۳۰ دقیقه‌ای برای کاهش وزن


واضح آرشیو وب فارسی:بیتوته:



کاهش وزن
یک تمرین ۳۰ دقیقه‌ای برای کاهش وزن   میدانم که دیوانه‌وار ورزش کردن و نتیجه نگرفتن چه احساسی دارد. من سالها و سالها دودیم و تا زمانیکه کراس فیت (CrossFit) و شمارش کالری ها روزانه را شروع نکرده بودم، نتیجه‌ای عایدم نشد و به کاهش وزن ایده‌آلم نرسیدم. خداحافظ چربی‌های شکمی!   اگرچه بلند کردن وزنه‌های سنگین بدون شک بخشی از موفقیت من بودند، اما باور دارم که تمرینات مستمر هوازی کاردیو (cardio) ( برای ورزشهای متناوب با شدت بالا (HIIT)، کلید موفقیت من بود. تجارب نشان می‌دهد که HIIT یکی از بهترین ورزشها برای کاهش وزن، و به ویژه آب کردن چربی‌های شکم است.   اگر با این تمرینات آشنایی دارید و از ساعتهای بی‌پایان تمرین بدون نتیجه خسته شده‌اید، نیازی نیست که به باشگاه کراس فیت ملحق شوید (مگر اینکه خود بخواهید) تنها کافیست این تمرینات را انجام دهید.   برنامه تمرین :  بعد از ۵ دقیقه گرم کردن دینامیک، هر یک از تمرینات را به مدت ۴۰ ثانیه انجام دهید، سپس، قبل از شروع حرکت بعدی، به مدت ۲۰ ثانیه استراحت کنید. این سیکل را سه بار و هر بار به مدت ۱۰ دقیقه تکرار کنید تا ۳۰ دقیقه کامل شود. ببینید هر حرکت را می‌توانید چند بار تکرار کنید. هر بار نهایت تلاش خود را بکنید و بدانید ۲۰ ثانیه برای استرحت زمان دارید.   تجهیزات مورد نیاز :  دمبل‌های متوسط تا سنگین ( خانم ها ۴-۶ کیلویی، آقایان ۱۰-۱۵ کیلویی) و یک کتل بل Kettle bell ( نوعی وزنه دسته دار) در صورت وجود. وزنه‌هایی را انتخاب کنید که بازوهای شما را خسته کنند. داشتن دو دمبل در دست هم اشکالی ندارد. اگر به جزئیات بیشتر در مورد هر یک از تمرینات نیاز داشتید، راهنمایی‌های زیر را ببینید.   ۱ ) برپی (Burpees) 
تثبیت وزن کاهش یافته
برپی   از حالت ایستاده پایین مستقیم در حالت اسکوات قرار بگیرید و کف دستها را روی زمین قرار دهید پاها را با فشار به عقب پرتاب کرده و همزمان آرنج را خم کنید تا سینه کف زمین را لمس کند. همزمان که پاها را به جلو و به سمت دستها پرتاب می کنید، بازوها را راست کرده و دوباره اسکوات کنید. یک ایستادن انفجاری انجام دهید و تا جاییکه می‌توانید خود را بسمت بالا پرت کنید.   ۲ ) سرشانه دمبل (Dumbbell Thrusters)
کاهش وزن
سرشانه دمبل   بایستید و پاها را کمی بیشتر از عرض باسن باز کنید. بازوها را بالا برده و آرنج را خم کنید و وزنه ها را کنار گوش نگه دارید. زانوها را مانند نشستن روی صندلی خم کنید، وزن بدن را روی پاشنه‌ی پا قرار دهید. همزمان با راست کردن زانوها برای برگشتن به حالت ایستاده، دمبل‌ها را روی سر پرس کنید.   ۳ ) شنا (Triceps Push-Ups)
تثبیت وزن کاهش یافته
شنا   در موقعیت پلانک، بازوها وبدن را راست کنید. شانه‌ها روی مچ قرار بگیرد. آرنج را در پشت خم کنید و سینه را تا کف زمین پایین بیاورید. قسمت فوقانی بازو را سفت کنید به گونه‌ایکه هر دو آرنج در کنار پهلوها قرار بگیرند. بازوها را راست کنید وبه حالت اول برگردید. تا اینجا یک تکرار است.   ۴ ) تاب دادن دمبل ( (Dumbbell (Kettlebell Swing )
کاهش وزن
تاب دادن دمبل   پاها را به اندازه‌ی عرض شانه باز کرده و بایستید. انگشتان پا را کمی بالا بیاورید. دمبل ( یا کتل بل ) را با هر دو دست بگیرید. زانوها را کمی خم کنید، باسن را به سمت عقب ببرید. وزنه را پایین آورده و بین پاها قرار دهید به گونه ایکه ساعد دستها به داخل ران تکیه دهد. سینه را باز نگه دارید با قدرت پاشنه‌ها را به زمین زده و همزامن با راست کردن پاها وزنه را پرتاب کنید. تمام کار توسط نیم تنه‌ی پایین و مرکز بدن انجام می‌شود و بازوها بطور طبیعی به سمت جلو  و تا ارتفاع سینه و یا بالای سر تاب می‌خورند. بگذارید وزنه بین پاهای شما قرار بگیرد. در این هنگام زانوها را تا کرده و آماده‌ی تکرار شوید.   ۵ ) لانچ جلو با هر دو پا (Alternating Forward Lunge)
تثبیت وزن کاهش یافته
لانچ جلو با هر دو پا   بایستید و پاها را به اندازه‌ی عرض باسن باز کنید. یک دمبل را در هر دست بگیرید. برای چالش بیشتر، دمبل‌ها را بالای سر نگه دارید. بازوها را کشیده و آرنج نیز باید صاف و کشیده باشد. پای راست را جلو بگذارید و باسن را پایین آورده تا زمانیکه هر دو زانو ۹۰ درجه خم شوند. زانوی پای راست باید درست بالای قوزک پا قرار بگیرد. زانوی پای چپ را پایین ببرید تا به آرامی زمین را لمس کند. وزن بدن را همچنان روی پاشنه‌ی پا نگه داشته و به نقطه‌ی شروع برگردید. با اینکار یک تکرار کامل می‌شود. حالا پای چپ را جلو بیاورید و تکرار دوم را کامل کنید.   ۶ ) دراز نشست ۷ (V Crunch)
کاهش وزن
دراز نشست   به پشت دراز بکشید، پاها و بازوهای خود را بالا ببرید. قسمت فوقانی پشت را از زمین جدا کنید و دستها را به سمت کف پا ببرید.   پاها را به سمت زمین پایین برده و در عین حال که شانه‌ها از زمین جدا شده اند و کمر به زمین چسبیده است، دستها را به سر نزدیک کنید. این حرکت را تکرار کنید.   منبع: بانوی شهر  






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بیتوته]
[مشاهده در: www.beytoote.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن