تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 4 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شيعيان ما كسانى‏اند كه در راه ولايت ما بذل و بخشش مى‏كنند، در راه دوستى ما به يكديگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797565961




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فضای امنیت اجتماعی گچساران زیر سوال رفت/ استعفای فرمانده انتظامی دردی را دوا نمی‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: فضای امنیت اجتماعی گچساران زیر سوال رفت/ استعفای فرمانده انتظامی دردی را دوا نمی‌کند
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با ابراز نگرانی از نبود برخی استانداردهای لازم امنیتی یادآورشد: باید تلاش شود این استانداردها اجرایی و امنیت و آرامشی بیشتری را در کشور شاهد باشیم.
آفتاب‌‌نیوز : غلامرضا تاج‌گردون در آئین تجلیل از رسانه‌ها در دوگنبدان مرکز این شهرستان گفت: متاسفانه استانداردهای لازم در سراسر کشور در برخی موارد را نداریم که اگر آن استانداردها به‌ویژه در حوزه امنیتی وجود داشته باشد شاهد برخی اتفاقات تلخ و ناگوار نخواهیم بود.
وی با بیان اینکه حوادث و اتفاقات تلخ و مشابه را باید شناسایی و آسیب شناسی کرد، یادآورشد: اتفاقات تلخی که در سراسر کشور رخ می دهد باید کنترل و اجازه ندهیم که تکرار شود.


نماینده گچساران و باشت در مجلس با اشاره به برخی حوادث تلخی که چند روز اخیر در حوزه انتخابیه‌اش افتاده، تصریح کرد: حادثه طلافروشی حادثه تلخ و نگران کننده‌ای بود که واقعا ابعادی تلخ و فراموش‌ناشدنی دارد.


تاج‌گردون از پیگیری‌های مستمر خود با مسئولان استانی و شهرستانی برای شناسایی و دستگیری سارقان حادثه طلافروشی گچساران خبرداد و اظهارداشت: پس از وقوع حادثه، سریع‌ترین واکنش رانشان دادم و به‌طور ویژه پیگیر این اتفاق تلخ بودم.


وی با اشاره به برخی حوادث تلخ و ناگوار دیگر که در سایر استان‌های کشور اتفاق می افتد، بیان داشت: در 10 روز گذشته اتفاقات تلخی در استان های مختلف کشور رخ داده است که همگی جای نگرانی دارد.


این نماینده مجلس از وقوع این حوادث در سایر شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد هم اظهار نگرانی کرد و یادآور شد: باید بپذیریم وقوع این حوادث در گچساران برای همه ما بد و نگران کننده بوده است. شیب امنیتی گچساران روبه رشد بود اما این حوادث به‌گونه‌ای فضای امنیت اجتماعی را زیر سوال برده است.


وی از برگزاری نشست‌های مستمر با بزرگان ایلات و طوایف حوزه انتخابیه گچساران و باشت در چندساله اخیر خبر داد و تصریح کرد: آمار نزاع‌های دسته جمعی را در این شهرستان‌ها به صفر رسانده و از سویی خود بزرگان ایلات و طوایف، امنیت را در روستاها و شهرها حاکم کردند.


نماینده گچساران و باشت در مجلس با گله‌مندی از انتشار فیلم سرقت از طلافروشی دوگنبدان اظهارداشت: معلوم نیست این فیلم توسط چه کسی منتشر شد در حالیکه این پرونده از مهمترین پرونده‌های قضایی و امنیتی است. اینکه ما می‌گوییم استانداردهای لازم امنیتی را نداریم بنابه همین دلایل است وگرنه چطور می‌شود فیلم دوربین مداربسته مغازه‌ای که مورد سرقت قرار گرفته و 2 نفر نیز کشته شده‌اند اینگونه در فضای مجازی و در کمترین زمان ممکن منتشر شود؟


وی از درخواست خود برای ورود نیروهای امنیتی به پرونده قتل طلافروشان گچسارانی خبرداد و خاطرنشان کرد: از تهران تقاضای ورود همکاران امنیتی را کردیم اما متاسفانه انتشار فیلم‌ها و کلیپ‌ها در فضای مجازی سبب بروز برخی تعلل‌ها شد.شاید اگر این پراکندگی پیش نمی‌آمد اطلاعات رسیدگی و همکاری بهتری می‌شد.


تاج‌گردون در پاسخ به این سوال که فرمانده نیروی‌انتظامی گچساران نمی‌بایست بعد از وقوع حادثه تلخ طلافروشی دوگنبدان مرکز شهرستان استعفا می‌داد؟ هم خاطرنشان کرد: درباره استعفای فرماندهی نیروی انتظامی باید گفت فضای استعفا در کشور ما تعریف نشده است.


وی گفت: تنها استعفاها از حادثه قطار سمنان بود و از سویی رییس‌کل بعد از جریان حقوق‌های نجومی هم استعفا داد و من همان موقع گفتم این استعفاها را مبارک و میمون بدانید تا عدالت اجتماعی برقرار شود.


نماینده گچساران و باشت در مجلس افزود: در شرایط کنونی استعفای فرمانده انتظامی شهرستان سبب تغییری و یا روی دادن اتفاق مثبتی نمی‌شود. من معتقدم باید استانداردهای لازم امنیتی را در کهگیلویه و بویراحمد و کشور ارتقا و افزایش بدهیم.
به گزارش ایلنا از گچساران،  تاج‌گردون از رسانه‌ها خواست اجازه ندهند برخی حوادث تلخ رخ داده سواستفاده کرده و فضای شهرستان‌های گچساران و باشت را ناایمن جلوه دهند. رسانه‌ها باید طوری عمل کنند که یک اتفاق و حادثه رخ داده تبدیل به یک آسیب و یا معضل نشود.




۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن