تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فاطمه پاره وجود من است، هر که او را بیازارد مرا آزار داده و هر که او را خوشحا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799044784




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«همه» علیه تیم ملی


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: «همه» علیه تیم ملی
به نظر از مردم - کمتر - گرفته تا مسوولان - بیشتر - همه خاطرات تیم ملی و مشخصه های گذشته اش را فراموش کرده اند. کارشناسان از ضعف فوتبال آسیا می گویند و مسوولان فقط به صعود نگاه میکنند. تیم ملی ایران برای صعود به مرحله دوم مقدماتی جم جهانی به هزینه کردن نیاز دارد . هم باید پاداش بازیکنان را بدهند و هم امکانات و تدارکات درستی داشته باشند و البته البته یادشان نرود که تیم ملی ایران 6 سال قبل چه وضعیتی داشت.
در روزهایی که فیفا ، کنفدراسیون فوتبال آسیا  و رسانه های معتبر ورزشی جهان درگیر و هیجان زده موفقیت شاگردان کی روش هستند اتفاقات عجیبی در اتمسفر فوتبال ایران و علیه تیم ملی رخ می دهد اتفاقات عجیبی که فراموش کاربودن کارشناسان و مسوولان را بیش از پیش جلوی چشم می آورد.


:0 این اموجی ای است که توییتر مخصوص مقدماتی جام جهانی 2018 فیفا برای رکورد تیم ملی ایران استفاده کرد.دقیقا وقتی که بازی به پایان رسید. توییتر فیفا خبر از رکورد ادامه دار و 17 ساعته تیم ملی ایران در گل نخوردن داد. شگفت زدگی و هیجان زدگی توییتر فیفا را خبرنگاران کره ای هم در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی داشتند. 


آنها که قبل ازبازی حسابی تلاش کرده بودند سرمربی تیم ملی را آزار بدهند و کری بخوانند پس از بازی با سوالات شان نشان دادند که چه احترامی برای تیم ملی و نتایج و نمایش اش قائل هستند. حتی رسانه های کره ای هم از توانایی پایین تیم کشورشان در برابر ایران نوشتند و اینکه زور کره به ایران نمی رسد . کی روش اما در کنفرانس مطبوعاتی تاکید کرد که در ایران کارهای تیم ملی دیده نمی شود و خداکند رسانه های جهانی به ایران بپردازند. حرف هایی که چندساعت بعد در تهران ثابت شد. 


استقبال عجیب 
خبرنگار شبکه خبر پس از ورود تیم ملی به فرودگاه خبر داد که کی روش ازمدل استقبال ناراضی است و اجازه مصاحبه به بازیکنان تیم ملی نداده است . البته که از فدراسیون فوتبال گرفته تا وزارت ورزش تا ریاست جمهوری پیش از این به تیم ملی تبریک گفته اند .اما به نظر می رسد که اعتراض به استقبال اعتراض به فراموش کردن موفقیت تیم ملی است . 


در شرایطی که رسانه های مختلف بین الملل هر روز از موفقیت های جدید تیم ملی شگفت زده می کنند و آن را مورد تحسین می دانند اما در ایران و پس از پیروزی مقابل ازبکستان موج موفقیت آغاز و به پایان رسیده و ادامه ای هم نداشت. همین هفته پیش فیفا نام 12 مربی تاثیر گذار سال گذشته میلادی را اعلام کرد و نام کی روش در میان آنها نبود. 


غیبت کی روش در حالی که برای فضای فوتبال ایران عجیب به نظر نمی رسید با انتقاد چندین رسانه بین المللی مواجه شد. آنها به فیفا انتقاد کردند که نمایش تیم ملی ایران با کی روش اینقدر خوب بوده که کی روش می بایست در میان فهرست مربیان تاثیرگذار جهانی باشد. شاید مقایسه رفتارهای بین المللی در مورد تیم ملی با رفتارهای داخلی یکی از نشانه های فراموش کاری باشد اما همه اش نیست. 


پاداش
پاداش صعود بازیکنان تیم ملی ایران پرداخت نشده . شاید این بدترین اتفاقی باشد که به غرغر کردن بازیکنان رسیده. البته که شکی نیست بازیکنان نباید در گرفتن پاداش مطالبه گر باشند اما به نظر می رسد از وزارت ورزش تا فدراسیون فوتبال همه و همه فراموش کردند که 4 سال قبل در همین بازی زمانی به چه چیزی فکر می کردند و 8 سال قبل به چه چیزی . 


4 سال قبل در زمانی مشابه ایران نیاز به پیروزی در سئول برای صعود داشت و 8 سال قبل در مقدماتی جام جهانی 2010 دیگر مسجل شده بود که تیم ملی ایران به جام جهانی نخواهد رسید.حالا تیم ملی در فراموشی مطلق به جام جهانی رسیده و همه گذشته را از یاد برده اند نتیجه اش هم این طور می شود که حتی پاداش بازیکنان پرداخت نشده .


امکانات


نزدیک به دو ماه و نیم قبل تیم ملی ایران به جام جهانی رسیده . از همان روز گفته شده که تیم ملی برای صعود به مرحله بعد به امکانات و بازی های تدارکاتی نیاز دارد. طی این مدت نه زمین چمن مورد نظر تیم ملی فراهم شده و نه خبری هست که این زمین را می خواهند در فلان زمان احداث کنند تا تیم ملی چمن مورد نیاز برای تمرین داشته باشد.


 بازی تدارکاتی مقابل روسیه هم که از 4 ماه قبل هماهنگ شده و همچنان هیچ بازی درجه یکی برای تیم ملی در نظرگرفته نشده . حالا سوال این است فراموشی مدیران فدراسیون تا کجا باید به تیم ملی ضربه بزند و اگر در نتیجه این عدم تدارک تیم نتیجه نگرفت کسی از این فراموشکاران مسوولیت قبول می کند. 


فوتبال دفاعی
 
با عبورازهیجانات و خوشحالی های صعود که مردم هم همگی در فضای مجازی همراهش بوده اند و در میان ستایش همه کارشناسان دنیا از شرایط تیم ملی حالا کارشناسان داخلی دوباره صدایشان درآمده که این نمایش در شان ایران نیست. البته که کارشناسان داخلی همیشه به همین طبل انتقاد نواخته اند که تیم ملی نباید بازی دفاعی کند اما انگار یادشان رفته  که در مورد تیم ملی برزیل صحبت نمی کنند وموضوع تیم ملی ایران است.


تیم ملی ایران با امکانات حرفه ای هفتم در آسیا بدون زمین تمرین و بدون بازی تدارکاتی . تیمی که قبل از کی روش حتی به جام جهانی هم نرسیده. تیم ملی کشوری که باشگاه هایش سال هاست به فینال آسیا نرسیده اند و اگر به خاطرتیم ملی اش نبود امروز همه در مورد افول فوتبالش صحبت می کردند. فراموشکاران به اسم کارشناس دوباره فضا را به دست گرفته اند واین هم یکی از تلخ ترین قسمت های ماجراست. 



یادم تو را فراموش


به نظر از مردم - کمتر  - گرفته تا مسوولان - بیشتر - همه خاطرات تیم ملی و مشخصه های گذشته اش را فراموش کرده اند. کارشناسان از ضعف فوتبال آسیا می گویند و مسوولان فقط به صعود نگاه میکنند. تیم ملی ایران برای صعود به مرحله دوم مقدماتی جم جهانی به هزینه کردن نیاز دارد . هم باید پاداش بازیکنان را بدهند و هم امکانات و تدارکات درستی داشته باشند و البته البته یادشان نرود که تیم ملی ایران 6 سال قبل چه وضعیتی داشت.

تاریخ انتشار: ۲۲:۳۸ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - 03 September 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن