تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن زود خشنود و دير ناراحت مى شود و منافق زود ناراحت و دير خشنود مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798379777




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحلیل‌گر اسرائیلی: ایران و حزب‌الله لبنان در سوریه پیروز شدند/ ما در اسرائیل شکست خوردیم/ امروز آمریکا عزادار و اسرائیل مادر داغ دیده است


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: تحلیل‌گر اسرائیلی: ایران و حزب‌الله لبنان در سوریه پیروز شدند/ ما در اسرائیل شکست خوردیم/ امروز آمریکا عزادار و اسرائیل مادر داغ دیده است


یک روزنامه فرامنطقه‌ای در تحلیلی نوشت که رژیم صهیونیستی به شکست در برابر ایران در خاک سوریه اذعان کرد و ایران و حزب‌الله پیروز این جنگ هستند.


به گزارش ایسنا، روزنامه رای الیوم چاپ لندن در تحلیلی به قلم زهیر اندراوس نوشت: تحلیل‌گران، کارشناسان و حتی تصمیم‌گیرندگان تل‌آویو این روزها تلاش می‌کنند تا شکست رژیم صهیونیستی در سوریه را تفسیر کنند و دولت عبری در تمام شرط‌هایش باخت و این باخت‌ها و شکست‌ها ادامه‌دار است، زیرا نفوذ ایران امنیت و سیاست دولت اشغال‌گر را به خطر انداخته است و رژیم صهیونیستی به این نتیجه رسید که ایران و حزب‌الله لبنان که دشمن اول تل‌آویو به شمار می‌رود در سوریه پیروز شدند.


در این راستا، یوسی میلمان، تحلیل‌گر رژیم صهیونیستی در امور امنیتی سفر رئیس موساد و هیات امنیتی همراه به واشنگتن و بحث در مورد نفوذ ایران و حزب‌الله در سوریه را مشارکت در مراسم تشییع جنازه سیاست آمریکا در سوریه توصیف می‌کند و در این میان آمریکا عزادار و اسرائیل مادر داغ دیده است.


وی در رابطه با روسیه نیز افزود: فرصت‌های نتانیاهو برای متقاعد کردن پوتین به منظور خارج کردن ایران از خاک سوریه ناکارآمد است و دامنه مانور اسرائیل در این زمینه محدود و به عطوفت پوتین بستگی دارد و اسرائیل در جبهه شمالی که میان لبنان و سوریه تقسیم شده است در وضعیت خطرناکی قرار دارد.


میلمان در ادامه به نقل از منابع اطلاعاتی رژیم صهیونیستی می‌گوید: روسیه زیر سایه جنگ شرق سوریه و وجود نیروهای داعش در آنجا به سپاه ایران اجازه داد تا نیروهای بیش‌تری وارد سوریه کند و تا زمانی که سیاست روسیه حمایت از دولت حاکم و تقویت ثبات آن است حضور و تاثیر ایران در سوریه بیش‌تر خواهد شد.


هم‌چنین ایهود یعاری، خاورشناس وابسته به موسسه امنیتی تل آویو می‌گوید: نتایج جنگ داخلی سوریه همچنان نامعلوم است اما واضح است که اسرائیل در آن شکست خورد، زیرا دیر فهمید که در آنجا چه می‌گذرد و تاثیرات ورود ایران به سوریه از سال 2012 را دیر فهمید.


وی افزود: ژنرال قاسم سلیمانی، مسوول عملیات سپاه ایران در خارج از مرزها فردی است که حضور رسانه‌ای را دوست ندارد و کمتر گفت‌وگو می‌کند، اما در سخنرانی اخیرش اعلام کرد که خیلی از اطراف در داخل ایران مخالف ورود ما به جنگ سوریه بودند اما امروزه برای همه آشکار شد که این ورود ما، داستان پیروزی و موفقیت است.


یعاری ادامه داد: ما در اسرائیل شکست خوردیم و هنوز از پیامدهای جنگ لبنان رنج می‌بریم و ایرانیان که در سوریه حضور دارند، پلی از ایران تا جولان و حزب‌الله لبنان ایجاد کردند و 200 هزار رزمنده وابسته به آنها در سوریه حضور دارند.


ایتان هابر، تحلیل‌گر رژیم صهیونیستی نیز می‌گوید: تنها راه جلوگیری از نفوذ ایران در سوریه این است که عربستان از طرف اسرائیل باید با کشورهای عربی سنی توافق صلح امضا کند و برای مقابله با نفوذ ایران این کشورهای عربی باید با دولت عبری همکاری کنند.


وی افزود: اسرائیل با اردن و مصر توافق صلح امضا کرد و از آن زمان تا به امروز مرزهای این دو کشور آرام شده است. بنا بر این برای مقابله با ایران باید با کشورهای عربی سنی که ایران را دشمن اول و حزب الله را دشمن دوم خود می‌دانند، توافق صلح امضا کنیم.


تاریخ انتشار: ۱۸:۵۸ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - 27 August 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن