تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 2 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر که خشنودی خدا را بطلبد هر چند به قیمت خشم مردم، خداوند او را از مردم بی نیاز م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817774631




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لیست ۸هزارتایی دادستان برای فیلترینگ/وزیرارتباطات: برخی کانال‌ها مسدود شد/ ملاحظات حاکمیتی برای ما اهمیت دارد


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:


در موضوع فیلترینگ اختلاف‌نظری وجود ندارد؟
لیست ۸هزارتایی دادستان برای فیلترینگ/وزیرارتباطات: برخی کانال‌ها مسدود شد/ ملاحظات حاکمیتی برای ما اهمیت دارد
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این که دادستانی فهرست هشت هزار کانال نامناسب را برای برخورد با آنها به این وزارتخانه ارسال کرد، گفت: بخشی از این کانال ها مشمول مسایل غیراخلاقی و غیراسلامی بودند که مسدود شدند و ما آن را به دادستانی اعلام کردیم. محمد جواد آذری جهرمی روز یکشنبه در حاشیه نخستین همایش فناوری کوانتومی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت فیلترینگ کانال های تلگرامی که محتوای غیراخلاقی دارند، اظهارکرد: ملاحظات فرهنگی و حاکمیتی بر عرصه فضای مجازی برای ما اهمیت زیادی دارد.
روز نو : وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این که دادستانی فهرست هشت هزار کانال نامناسب را برای برخورد با آنها به این وزارتخانه ارسال کرد، گفت: بخشی از این کانال ها مشمول مسایل غیراخلاقی و غیراسلامی بودند که مسدود شدند و ما آن را به دادستانی اعلام کردیم.
 محمد جواد آذری جهرمی روز یکشنبه در حاشیه نخستین همایش فناوری کوانتومی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت فیلترینگ کانال های تلگرامی که محتوای غیراخلاقی دارند، اظهارکرد: ملاحظات فرهنگی و حاکمیتی بر عرصه فضای مجازی برای ما اهمیت زیادی دارد.


به گزارش روز نو ، وی افزود: کشاندن این موضوع ها در عرصه رسانه و فضای مجازی و گفتن این مطلب که چه تعداد کانال باز و چه تعداد بسته است، مشکلی را حل نمی کند بنابراین به جای دعوا کردن در عرصه رسانه باید هماهنگی های لازم را انجام دهیم.


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: در اصول در این زمینه اختلافی بین مدیران کشور از جمله مدیران دستگاه های اجرایی و قضایی وجود ندارد و تلاش ما این است که در راستای صیانت از فرهنگ کشور اقدامات لازم را انجام دهیم.


آذری جهرمی یادآور شد: لیستی از سوی دادستان برای ما ارسال شده است که در آن بیان شده بود هشت هزار کانال تلگرامی وجود دارد که باید با آن برخورد شود که بررسی های لازم را انجام دادیم البته لیست تعدادی از آنان تا قبل از این به ما اعلام نشده بود.


وی اضافه کرد: تعدادی از اسامی این کانال ها نیز از طریق سامانه آنلاین به ما اعلام شد که بخشی از آنها مشمول مسایل غیراخلاقی و اسلامی بودند که این کانال ها مسدود شدند و ما آن را به دادستانی اعلام کردیم.


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: البته تلاش ما ساماندهی این حوزه است و از قوه قضاییه هم می خواهیم به ما کمک های لازم را داشته باشند.


آذری جهرمی در پاسخ به سوال دیگری درباره اختلاف نظر قوه قضاییه و وزارت ارتباطات در موضوع فیلترینگ گفت: فیلترینگ از سوی قانون مشخص شده است و اختلاف نظری هم وجود ندارد.


وی افزود: فیلترینگ نیازمند حکم مستقیم قاضی یا مصوبه کارگروه تعیین مصادیق است بنابراین در این مورد اختلافی وجود ندارد و تنها در بعضی موارد همچون رای گیری آنلاین که در واقع آن هم اقتضای خود را دارد اختلاف وجود دارد که در نشست های آتی این مشکل را حل می کنیم.


وی درباره ابلیکیشن های اپل و بررسی آن در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز گفت: وقتی که کشور حرکتی رو به رشد و توسعه را آغاز می کند و این موضوع تبدیل به نقطه قوت می شود دشمن به سمت منع کردن ما از خدمات حرکت می کند.


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: اقدام اخیر دولت آمریکا با فشار بر شرکت اپل مبنی بر حذف اپلیکیشن های ایرانی از این شرکت با توجه به مقررات آن که درست هم نبود به نوعی مقابل با حرکت ایران در فناوری و ایجاد خدمات است و از این رو بنده و دکتر ظریف پیگیر این موضوع هستیم.


آذری جهرمی خاطرنشان کرد: ما به مقررات بین المللی پایبندیم و امیدواریم شرکت های خارجی هم به آن پایبند باشند، طبیعی است اگر این تعامل صورت نگیرد دست دولت و بویژه وزارت ارتباطات در این زمینه خالی نیست.


وی همچنین در پاسخ به سوالی درباره مدل فروش اینترنت گفت: ما به تازگی این موضوع را اعلام کرده ایم ودر یک ماه آینده این موضوع حل می شود.


وی تصریح کرد: هدف ما در مدل فروش اینترنت حرکت به سوی مدل غیرحجمی در عرصه خانگی است. 


منبع: ایرنا


تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن