تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798465785




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عباس صالحی:چند دهه برای خودرو تبلیغ کردیم، اما جهانی نشدیم؟ / چقدر برای فرهنگ و هنر ایران خرج کرده ایم؟ اما امروز ما را با سینمای مان، جوایز اسکار، موسیقی فاخر می شناسند


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



عباس صالحی:چند دهه برای خودرو تبلیغ کردیم، اما جهانی نشدیم؟ / چقدر برای فرهنگ و هنر ایران خرج کرده ایم؟ اما امروز ما را با سینمای مان، جوایز اسکار، موسیقی فاخر می شناسند
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرهنگ را هوای در گذر و پر نفس جامعه دانست و گفت: کسانی که در حوزه فرهنگ و هنر تلاش می کنند، طبیبان جان جامعه هستند.
روز نو : وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرهنگ را هوای در گذر و پر نفس جامعه دانست و گفت: کسانی که در حوزه فرهنگ و هنر تلاش می کنند، طبیبان جان جامعه هستند. سید عباس صالحی عصر شنبه در آیین تکریم سیدرضا صالحی امیری وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی و معارفه خود اظهار کرد: اگر وزارت در جمهوری اسلامی با نگاهی دینی به معنای خدمت است، در حوزه فرهنگ و هنر دقیقا معنای خادم بودن دارد.
 

وی افزود: به عنوان خادم اهالی فرهنگ، ادب و رسانه به این خدمتگزاری افتخار می کنم و این اغراق و تملق نیست.
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: فرهنگ جان و روح ایرانی و هوای تنفس و زندگی انسان است، بنابراین آنها که تلاش می کنند این هوا سالم و عاری از آلودگی باشد، حق حیات اجتماعی دارند.
 
صالحی ادامه داد: اگر پزشکان طبیبان جسم هستند، اصحاب فرهنگ و هنر طبیبان روح هستند، اگر قدر پزشکان دانسته می شود، باید قدر کسانی که در حوزه فرهنگ و هنر و رسانه نیز تلاش می کنندت دانسته شود.
 
عضو کابینه دولت تدبیر و امید، فرهنگ را هوای پر نفس جامعه دانست و گفت: این هوا را نمی توان گلخانه ای حفاظت و قطره ای تزریق کرد. این هوا باید به گونه ای باشد که همه به اندازه کافی از آن بهره بهره مند شوند.
 
صالحی خاطرنشان کرد: اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه باید در حفظ این فضا تلاش کنند.
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مفتخرم که چند دهه در میان اصحاب فرهنگ و هنر زندگی کرده ام، امروز هم این را توفیق الهی را نعمت خدادادی می دانم که بتوانم برای این اصحاب گامی بردارم.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه فرهنگ بخشنامه ای و آمرانه نیست، گفت: فرهنگ، معاشرت، همدلی و هم نفسی است، از این رو می کوشم همدمی خوب برای اصحاب فرهنگ هنر و رسانه باشم.
 
صالحی تصریح کرد: تلاش می کنم خاک پای کسانی باشم که می کوشند ورق کتاب قطور فرهنگ قطورتر شود.
 
عضو کابینه دوازدهم با بیان اینکه جان ایران با فرهنگ و هنر و ادب زنده است، افزود: حیف است امروز تعریف دیگری از خود ارائه کنیم و نام ما با نام دیگری قرین شود.
 
به گفته وی، فرهنگی که همیشه با تحمل، مدارا، معاشرت و دریچه های گشوده تعریف شده است، بد است که با ایران هراسی از آن یاد شود.
 
صالحی گفت: تنها به گذشته تاریخ وصل نیستیم و تنها از گذشته ارتزاق نمی کنیم، امروز فرهنگ، هنر، ادب و رسانه شاداب، زنده و پرتکاپو است.
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: به جد مدعی هستیم که هیچ کالایی به اندازه فرهنگ و هنر جهانی نیست، چند دهه برای خودرو تبلیغ کردیم، اما جهانی نشدیم.
 
صالحی با طرح این سووال که چه اندازه برای فرهنگ و هنر خرج کرده ایم، افزود: امروز ما را با سینمای مان، جوایز اسکار، موسیقی فاخر، تابلوهای نقاشی، هنرهای نمایشی پر شکوه و بارزترین شخصیت های آن از جمله علی نصیریان می شناسند.
وی ایرانی را زنده، پرنشاط و پرتکاپو معرفی کرد و گفت: ایرانی در طول قرن های متمادی با نفس فرهنگ و هنر زنده مانده و هر جریان مهاجمی را به خاک نشانده است.
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه با ارتش خود نه تنها در مقابل هجوم دشمن ایستاده ایم بلکه مغولان را با فرهنگ و هنر زمین گیر کردیم.
 
بمراسم تکریم و معارفه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری، سید محمود علوی وزیر اطلاعات و نیز جمعی از مسولان فرهنگی و هنرمندان عرصه های مختلف هنری در تالار وحدت برگزار شد.




تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن