تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799465931




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمامی فدراسیون‌های ورزشی با این بضاعت کنونی ورشکسته‌اند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: تمامی فدراسیون‌های ورزشی با این بضاعت کنونی ورشکسته‌اند
یک عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: نباید اماکن ورزشی در انحصار دستگاه‌های اجرایی باشند بلکه باید اصول و قواعد را به سویی ببریم که برای تحقق برنامه‌ها و چشم‌اندازها نگاه توسعه پایدار و متوازن داشته باشیم.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، محمد آشوری در نشست با روسای هیئت‌های ورزشی استان هرمزگان تصریح کرد: طی دو هفته گذشته و برگزاری جلسه رأی اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی فرصت مناسبی شد تا با وزرا در خصوص مشکلات استان به گفت‌وگو بنشینم که در یکی از این جلسات با حضور وزیر ورزش و جوانان تمامی این مسائل مطرح و خواستار رفع آن شدیم.


وی با اشاره به اینکه با توجه به حضورم در شورای عالی ورزش هرمزگان و هیئت فوتبال استان از گذشته تجربه و این مشکلات گفته‌شده را از نزدیک لمس کرده‌ام، اضافه کرد: با توجه به چشم‌انداز و افق‌های ترسیم‌شده در رفع دغدغه‌ها و نارسایی‌های موجود تلاش کردیم تا بتوانیم آن‌ها را به حداقل برسانیم.


آشوری با تقدیر از مسئولان استان هرمزگان چه در دولت فعلی و چه دولت‌های گذشته با توجه به محدودیت‌های بودجه‌ای، اظهار داشت: اینکه سرانه ورزشی استان به سمت بهبود شاخص‌ها پیش رفته این‌یک واقعیت عینی است که همگان شاهد آن هستند.


این عضو هیئت‌ رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ورزش قهرمانی هویت‌ساز و ورزش همگانی انسان‌ساز و سلامت ساز است، اظهار داشت: ورزش قهرمانی و همگانی مکمل یکدیگر هستند و نباید از هیچ‌کدام غفلت کرد بلکه باید هم به فکر سلامتی و همگانی کردن آن باشیم هم به سمت هویت‌سازی ورزش هرمزگان برویم.


وی با بیان اینکه وقتی هرمزگان در فوتبال و والیبال در لیگ برتر صاحب نماینده بود شاهد شورونشاط اجتماعی در جامعه بودیم که این موضوع نشان‌دهنده تبعات اجتماعی مثبت ورزش در جامعه است، اضافه کرد: آنچه امروز در اولویت است نیاز به تغییر رویکرد ورزش استان هرمزگان ضروری است.


آشوری با اشاره به اینکه درزمانی که معاون استاندار هرمزگان بودم در جلسات مختلف با مدیران باتجربه‌تر از خود بیان می‌کردم اگر به دنبال خدمتی به هرمزگان هستید باید در حوزه اجتماعی نیز ورود کنید، تصریح کرد: در حال حاضر هم باید مدیران در این عرصه ورود کنند؛ مدیران صنعتی، اقتصادی و توانمند باید به حوزه ورزش و مسئولیت‌های اجتماعی‌شان ورود کرده و نباید تمامی مشکلات کنونی را به اداره کل ورزش و جوانان مرتبط دانست.


نماینده مردم هرمزگان در مجلس با بیان اینکه تمامی فدراسیون‌های ورزشی با این بضاعت کنونی ورشکسته‌اند، خاطرنشان کرد: با این وضعیت اتفاقات و نتایج موردپسند مردم رخ نمی‌دهد اما حالا باید چه کرد تا این معضل جبران شود.


وی ادامه داد: در حوزه قانون‌گذاری نیز باید شرایط را برای ورود سرمایه‌گذاران و بنگاه‌های اقتصادی و صنعتی تسهیل کرد و در حوزه سرانه ورزشی نباید تنها به ساخت سالن توسط اداره کل ورزش و جوانان بسنده کنیم بلکه تمامی دستگاه‌ها اجرایی در استان هرمزگان صاحب اماکن ورزشی هستند اما نگاه برخی دستگاه‌ها نیز نامناسب بوده و این امکانات را تنها برای خودشان در نظر گرفته‌اند که این نگاه شکست‌خورده‌ای است.


آشوری با اشاره به اینکه در مدیریت فضای ورزشی استان ضعف داریم، افزود: نباید اماکن ورزشی در انحصار دستگاه‌های اجرایی باشند بلکه باید اصول و قواعد را به سویی ببریم که برای تحقق برنامه‌ها و چشم‌اندازها نگاه توسعه پایدار و متوازن داشته باشیم.


وی یکی از ضعف‌های استان هرمزگان را انباشته کردن تمامی صنایع و بنگاه‌های اقتصادی در شهر بندرعباس دانست و عنوان کرد: باید این نگاه را به‌تمامی استان تعمیم دهیم و به نظرم برای هرگونه تغییر و تحولی در ورزش استان چه در بین مدیران و چه جامعه ورزشی باید قدرت مطالبه گری را بالا ببریم اما مطالبه گری منطقی و از راه صحیح و درست.


این عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه نگاه مطالبه گری نباید خلاف اخلاق باشد، اظهار داشت: باید جامعه ورزشی منتقد و مطالبه گر و مسئولان استان پاسخگو باشند و به‌طور حتم مشکلات برطرف می‌شود اما به شرطی که به سمت هم‌افزایی برای برطرف شدن مشکلات برویم.


آشوری با بیان اینکه اگر بخواهیم مشکلی را حل کنیم باید مشکلات را شناسایی و به دنبال ایجاد فهم مشترک در جامعه باشیم، اضافه کرد: درزمینهٔ سلامت ورزش جایگاه خاصی دارد که نباید نسبت به آن مغفول باشیم و باید به ورزش همگانی در جهت پویایی جامعه توجه بیشتری شود و اگر سرمایه‌گذاری صحیح صورت گیرد شاهد جامعه‌ای سالم و شاداب خواهیم بود.




۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن