تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):گريه مؤمن از (درون) دل اوست و گريه منافق از (ظاهر و) سرش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798471956




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حاشیه‌های دومین روز بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی/ نماینده‌ای که رجال‌الغیب خطاب شد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: حاشیه‌های دومین روز بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی/ نماینده‌ای که رجال‌الغیب خطاب شد
سومین جلسه علنی مجلس جهت رسیدگی به صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم صبح امروز با ادامه بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی اطلاعات برگزار شد.
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش ایسنا، روز گذشته نمایندگان مجلس برنامه های وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش و ارتباطات و فناوری اطلاعات را مورد بررسی قرار دادند و رسیدگی به برنامه های حجت الاسلام سید محمود علوی با توجه به اتمام زمان جلسه مجلس نیمه تمام ماند و امروز با سخنرانی قاضی پور نماینده ارومیه و عزیز اکبریان نماینده کرج در دستور کار مجلس قرار گرفت.

نادر قاضی پور نماینده ارومیه به عنوان موافق وزیر پیشنهادی اطلاعات صحبت کرد و گفت « بنده در ۱۰ سال گذشته موافق حرف نزده ام این از معجزه است که در موافقت با وزیر پیشنهادی اطلاعات حرف می زنم».

در ادامه جلسه نیز که مجلس شورای اسلامی بررسی صلاحیت کرباسیان وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی را در دستور قرار داد، ولی ملکی نماینده مشکین شهر به عنوان مخالف با برنامه های وزیر پیشنهادی اقتصاد صحبت کرد و اظهار داشت؛ «می دانم همه عزیزان رأی می آورند و خیلی هم بی خوابی نماینده ها را اذیت می کند». در این هنگام علی لاریجانی که ریاست جلسه را بر عهده داشت، گفت: جناب عالی رجال الغیب هستید که اینگونه می گویید.

محمد حسین قربانی نماینده آستارا که در موافقت با برنامه های علوی سخن می گفت، در حالی که زمان برای ادامه سخنانش نداشت از لاریجانی خواست تا فقط یک جمله بگوید و اظهار کرد: « می دانم وزارت اطلاعات از پیچیده ترین وزارت خانه هاست و علوی از زلال ترین وزرایی است که به مجلس معرفی شده است» اما به همین جمله بسنده نکرد و سخنانش را ادامه داد که لاریجانی هم خطاب به وی گفت: زلال بودن را هم گفتید دیگر، وقت شما تمام شده است.

فریده اولاد قباد نماینده مردم تهران نیز که قرار بود در موافقت با وزیر پیشنهادی اقتصاد بخشی از وقت خود را به معصومه آقاپور نماینده شبستر اختصاص دهد اما تا اندازه ای صحبت کرد که دیگر وقتی باقی نماند و لاریجانی که اداره جلسه علنی را بر عهده داشت گفت می خواهید دو سه ثانیه از وقت خود را به نماینده دیگر اختصاص دهید.

پس از بررسی برنامه های وزیر پیشنهادی اقتصاد، علی لاریجانی از نمایندگان خواست تا در رای گیری مشارکت داشته باشند اما قبل از اینکه موضوع رای گیری را به آنها بگوید نمایندگان مخالفت خود را با "دو دو" گفتن بیان کردند.

این اقدام نمایندگان خنده های لاریجانی را به همراه داشت.

گویا نمایندگان مجلس متوجه شده بودند که لاریجانی قصد دارد برای شیفت سوم کاری مجلس رای گیری کند و نمایندگان مجلس با ۱۵۰ رای مخالف با جلسه نوبت سوم مجلس مخالفت کردند.



۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن