تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدايا روزى كن مرا محبّت خودت و محبّت دوستدارانت را و محبّت آنچه مرا به تو نزديك مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799139780




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با بهترين ساعت‌‌هاي هوشمند سال 2017 آشنا شويد + عکس


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



با بهترين ساعت‌‌هاي هوشمند سال 2017 آشنا شويد + عکس
ساعت‌هاي هوشمند آنطور که انتظار مي‌رفت مورد استقبال قرار نگرفتند. اين وسايل کوچک کارايي چندان زياد و مهمي ندارند و اکثر آنها قيمت بالايي دارند. با اينحال عملکرد آنها در برخي موارد، مثل دريافت آسان اطلاعات و مشاهده سريع پيامها بدون استفاده از گوشي مناسب و کاربردي است.
روز نو : با توجه به اينکه ساعت‌هاي هوشمند زيادي در بازار وجود دارند و انتخاب بهترين محصول از بين آنها براي برخي از کاربران مشکل است، در ادامه اين مطلب قصد داريم تا شما را با بهترين اسمارت‌واچ‌هاي موجود در بازار آشنا کنيم. با ديجي رو همراه باشيد.



ال جي واچ اسپورت (LG Watch Sport)



همزمان با معرفي اندرويد وير 2.0، گوگل و ال جي از دو ساعت هوشمند جديد به نام‌هاي ال جي واچ اسپورت و ال جي واچ استايل رونمايي کردند که مدل اسپورت گران قيمت تر بوده و در حال حاضر بهترين ساعت هوشمند موجود در بازار است.واچ اسپورت تمامي انتظارات شما از يک ساعت هوشمند را برآورده خواهد کرد. اين دستگاه داراي صفحه نمايش بزرگ AMOLED، جي پي اس داخلي و اندازه گير ضربان قلب بوده و از ارتباطات مخابراتي LTE پشتيباني مي‌کند. همچنين گواهي IP68 را نيز دريافت کرده و ضدآب و ضد گرد و غبار است و از قابليت پرداخت اندرويد پشتيباني مي‌کند. از کليدي که در قسمت سمت راست صفحه تعبيه شده مي‌توان به آساني وارد منوها شد و با سرعت بالايي از عملکردهاي مختلف اين ساعت استفاده کرد.البته قيمت 349 دلاري اين ساعت شايد کمي گران به نظر برسد اما اگر به دنبال دستگاهي با کيفيت و کاربردي هستيد پيشنهاد مي‌کنيم تا اين مبلغ را پرداخت کنيد.مشخصات فنيصفحه نمايش 1.38 اينچي POLED با رزولوشن 480 در 480 پيکسل و تراکم پيکسلي 348ppiپردازنده اسنپدارگون وير 2100768 مگابايت رم4 گيگابايت حافظه داخليباتري 420 ميلي‌آمپر ساعت45.4 در 51.21 در 14.2 ميليمتر، 89.4 گرمگواهي IP68 ضدآب و ضد گرد و غبارال جي واچ استايل (LG Watch Style)



همانطور که بالاتر نيز گفتيم ال چي واچ استايل همزمان با اندرويد وير 2.0 معرفي و عرضه شد. اين ساعت نسبت به واچ اسپورت ويژگي‌ها و قابليت‌هاي کمتري دارد، اما ارزانتر بوده و به عنوان دستگاهي که به صورت پيش فرض با اندرويد وير 2 عرضه مي‌شود، کاربردهاي زيادي دارد.برخلاف مدل اسپورت، اين ساعت فاقد جي پي اس داخلي، ارتباطات LTE و سنسور ضربان قلب بوده و از پرداخت اندرويد نيز پشتيباني نمي‌کند. بدون شک حذف اين ويژگي‌ها از قابليت‌هاي ساعت کم کرده، اما هستند افرادي که به اين قابليت‌ها نيازي ندارند و تنها به دنبال خريد يک ساعت هوشمند ارزان قيمت با قابليت انجام کارهاي اوليه هستند. ال جي واچ استايل نيز يک دستگاه زيبا و شکيل بوده که اندرويد وير 2.0 به خوبي در آن اجرا مي‌شود و قيمت زيادي نيز ندارد. در صورتي که به دنبال يک ساعت هوشمند زيبا و ساده هستيد که اندازه زيادي نيز نداشته باشد پيشنهاد مي‌کنيم واچ استايل را نيز در نظر بگيريد.مشخصات فنيصفحه نمايش 1.2 اينچي POLED با رزولوشن 360 در 360 پيکسل و تراکم پيکسلي 299ppiپردازنده اسنپدارگون وير 2100512 مگابايت رم4 گيگابايت حافظه داخليباتري 240 ميلي‌آمپر ساعت42.3 در 45.7 در 10.79 ميليمتر، 46 گرمگواهي IP67 ضدآب و ضد گرد و غبارسامسونگ گير اس 3 (Samsung Gear S3)



ساعت هوشمند گير اس 2 در سال 2015 به موفقيت‌هاي خوبي دست پيدا کرد، و حالا اين کمپاني با عرضه گير اس 3 کلاسيک و گير اس 3 فرونتير که از سيستم عامل تايزن (Tizen) در آنها استفاده شده دوباره نگاه‌ها را به سوي خود جلب کرده است. اين ساعت‌ها با قابليت‌هاي بيشتر نسبت به اس 2، قاب چرخان و طراحي کاملا جديد محصولاتي خوب و راضي کننده از سوي سامسونگ هستند.چه به دنبال ساعت‌هاي اسپورت و يا ساعت‌هاي با کلاس باشيد، مي‌توانيد يکي از محصولات اس 3 را خريداري کنيد. مدل کلاسيک اس 3 براي افرادي طراحي شده که به دنبال يک ساعت ساده براي رفتن به سر کار هستند. البته مدل کلاسيک از ارتباطات LTE پشتيباني نمي‌کند و در صورتي که به دنبال خواندن اعلان‌ها در ساعت هستيد بايد دستگاه خود را به يک گوشي هوشمند متصل کنيد. مدل فرونتير اما از ارتباطات LTE پشتيباني کرده و کمي سنگين تر است. هر دو مدل داراي گواهي IP68 بوده و در برابر آب و گرد و غبار مقاوم هستند. در هر دو دستگاه از صفحه نمايش 1.3 اينچي سوپر AMOLED و باتري 380 ميلي‌آمپر ساعتي استفاده شده.مشخصات فنيسامسونگ گير اس 3 کلاسيکصفحه نمايش 1.3 اينچي سوپر AMOLED با رزولوشن 360 در 360 پيکسل و تراکم پيکسلي 278ppiپردازنده سامسونگ اگزينوس 7270 با حداکثر فرکانس 1.0 گيگاهرتز768 مگابايت رم4 گيگابايت حافظه داخليباتري 380 ميلي‌آمپر ساعتسيستم عامل تايزن49 در 46 در 12.9 ميليمتر، 59 گرمگواهي IP68 ضدآب و ضد گرد و غبارسامسونگ گير اس 3 فرانتيرصفحه نمايش 1.3 اينچي سوپر AMOLED با رزولوشن 360 در 360 پيکسل و تراکم پيکسلي 278ppiپردازنده سامسونگ اگزينوس 7270 با حداکثر فرکانس 1.0 گيگاهرتز768 مگابايت رم4 گيگابايت حافظه داخليباتري 380 ميلي‌آمپر ساعتسيستم عامل تايزن49 در 46 در 12.9 ميليمتر، 63 گرمگواهي IP68 ضدآب و ضد گرد و غبارهواوي واچ 2 (Huawei Watch 2)



هواوي واچ 2 در مجموع يک ساعت اندرويدي خوب با سيستم عامل اندرويد وير 2.0 است اما پيش از خريد آن نکاتي است که بايد به آنها توجه کنيد.در اندرويد وير 2.0 بيش از هر چيزي به قابليت‌هاي ورزشي و تناسب اندام توجه شده، اما متاسفانه هواوي بيش از حد به اين ويژگي پرداخته و در برخي موارد از اين قابليت‌ها با خوبي استفاده نکرده. برخلاف ال جي واچ اسپورت اين دستگاه فاقد دکمه چرخان براي ورود به منوها بوده و کار با آن با کمي کندي انجام مي‌شود. البته اين ساعت هوشمند چيني قابليت‌هاي خوب زيادي داشته و عمر باتري فوق العاده بالايي دارد.نکته ديگري که بايد به آن توجه شود طراحي ساعت است که نسبت به هواوي واچ اوليه افت کرده. البته مدل کلاسيک هواوي واچ 2 وضعيت بهتري دارد اما هنوز هم نسبت به ساعت اوليه اين سازنده از پرستيژ پايين تري برخوردار است.با قيمت 349 دلاري، هواوي واچ 2 يک انتخاب جذاب است. البته با اين قيمت مي‌توانيد ال جي واچ اسپورت را خريداري کنيد که به نظر مي‌رسد دستگاه بهتري باشد. اما در صورتي که طراحي ساعت هواوي را به ساعت ال جي ترجيح مي‌دهيد و نبود دکمه چرخان برايتان مسئله مهمي نيست، هواوي واچ 2 مي‌تواند انتخاب خوبي براي شما باشد.مشخصات فنيصفحه نمايش 1.2 اينچي AMOLED با رزولوشن 390 در 390 پيکسل و تراکم پيکسلي 326ppiپردازنده کوالکام اسنپدراگون وير 2100768 مگابايت رم4 گيگابايت حافظه داخليباتري 420 ميلي‌آمپر ساعت48.9 در 45 در 12.6 ميليمتر، 57 گرمگواهي IP68 ضدآب و ضد گرد و غباراپل واچ سري 2 (Apple Watch Series 2)



سري 2 ساعت‌هاي اپل واچ دستگاه‌هاي خوبي هستند که عملکرد قابل قبولي دارند. با استفاده از اين ساعت‌ها مي‌توانيد به سرعت به اعلان‌ها دسترسي پيدا کنيد، پرداخت‌هاي مالي خود را انجام دهيد، نحوه دسترسي به آدرس‌هاي مورد نظر را مشاهده کنيد و کارهاي ورزشي خود را انجام دهيد. طراحي تمامي مدل‌ها به خوبي انجام شده و حتي ارزانترين عضو اين خانواده يعني مدل اسپورت نيز از کيفيت ساخت بالايي برخوردار است.البته اين ساعت‌ها نيز نقط ضعف‌هايي دارند. مثلا عمر باتري آنها چندان خوب نبوده و عادت کردن به سيستم عامل WatchOS به زمان نياز دارد. با اينکه به عنوان دومين سري از ساعت‌هاي هوشمند، اپل دستگاه‌هاي خوبي را روانه بازار کرده. اما هنوز هم اين شرکت راه زيادي در پيش دارد تا بهترين ساعت‌هاي هوشمند ممکن را به مشتريان عرضه کند.مشخصات فنيمدل 42 ميليمتري آلومنيومي:صفحه نمايش 1.5 اينچي رتينا OLED با رزولوشن 390 در 312 پيکسل و تراکم پيکسلي 390ppiپردازنده اپل اس 2سيستم عامل واچ او اس42.5 در 36.4 در 11.4 ميليمتر، 34.2 گرمگواهينامه ISO22810، ضد آب تا عمق 50 متريمدل 38 ميليمتري آلومنيومي:صفحه نمايش 1.3 اينچي رتينا OLED با رزولوشن 340 در 272 پيکسل و تراکم پيکسلي 340ppiپردازنده اپل اس 2سيستم عامل واچ او اس38.6 در 33.3 در 11.4 ميليمتر، 28.2 گرمگواهينامه ISO22810، ضد آب تا عمق 50 متري





تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن