تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820492075




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار ورزشی (4خبر)


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: اخبار ورزشی (12سفند)

مرادی ماندگار شدسازمان تربیت بدنی از «ایوانف» حمایت می‌كندمجمع فدراسیون وزنه‌برداری به منظور انتخاب رییس این فدراسیون در محل آكادمی ملی المپیك برگزار شد و طی آن علی مرادی با احتساب 38 رای برای چهار سال دیگر در سمت ریاست فدراسیون وزنه‌برداری ایران ابقا شد.در ابتدای این نشست مهندس مهدی قدمی رییس مجمع و مدیر مركز توسعه‌ی ورزش قهرمانی با اشاره به تدوین نظام جامع توسعه‌ی ورزش و تربیت بدنی اذعان كرد: مهم‌ترین وظیفه‌ای كه رییس جمهور بر عهده‌ی رییس سازمان تربیت بدنی نهاده تدوین طرح جامع بوده است و تمامی فدراسیون‌ها و هیات‌های استان‌ها باید در این زمینه فعالیت لازم را به عمل آورند. همچنین در این طرح با توجه به پتانسیل‌های وزنه‌برداری كه از جمله پنج رشته‌ی اصلی ورزش كشور است این فدراسیون و هیات‌های مربوطه می‌توانند نقش بسزایی را ایفا كنند.وی همچنین با اشاره به حضور یوردان گئورگی ایوانف مربی بلغاری در تیم ملی وزنه‌برداری ایران یادآور شد: ایوانف پیشنهاداتی را به صورت كلی برای سازمان تربیت بدنی و كمیته‌ی ملی المپیك ارایه داده كه از آن جمله دستیاران و نیروی انسانی لازم است. همچنین تجهیزات و لوازم مورد نیاز در حد استاندارد نیز از جمله موارد درخواستی ایوانف بوده و سازمان باید حمایت كامل را از این مربی بلغاری به عمل آورد.در ادامه نیز كاندیداها كه علی مرادی و بیاتی بودند برنامه‌های خود را به صورت مشروح اعلام كردند.در پایان را‌ی‌گیری صورت گرفت و طی آن علی مرادی با كسب 38 رای برای چهار سال دیگر به عنوان رییس این فدراسیون انتخاب شد.

نورزاد و حاجی زاده تنها المپیكی‌های شركت كننده در جام تختی؛غیبت پنج ملی‌پوش آزادكار در مهم‌ترین تورنمنت داخلیبابك نورزاد و مهدی حاجی‌زاده تنها ملی‌پوشان المپیكی حاضر در رقابت‌های كشتی آزاد جام تختی هستند. رقابت‌های كشتی آزاد و فرنگی جام تختی از امروز در مجموعه‌ی دوازده هزار نفری آزادی برگزار می‌شود كه در رشته‌ی آزاد پنج ملی‌پوش المپیكی غیبت دارند و تنها بابك نورزاد در وزن 55 كیلوگرم و مهدی حاجی‌زاده در وزن 74 كیلوگرم كشتی خواهند گرفت كه حضور این دو مازندرانی می‌تواند رقابت‌های این دو وزن را رونق دهد.اما مسعود مصطفی جوكار پس از المپیك استراحت كرد و در لیگ تنها یك كشتی در وزن بالاتر گرفت كه پس از شكست برابر مهدی شیرازی در لیگ ظاهر نشد. وی در حالی كه تمرینات خود را تازه آغاز كرده بود، ظاهرا مصدوم شده و در وزن 60 كیلوگرم جام تختی شركت نخواهد كرد.وضعیت علیرضا دبیر و علیرضا حیدری نیز بدین گونه است. دبیر پس از عمل كتف خود هنوز به میادین بازنگشته و حیدری كه برای درمان كتف آسیب دیده خود راهی آلمان شده بود، به تازگی از سفر برگشته و كشتی نخواهد گرفت.مجید خدایی و علیرضا رضایی دو ملی‌پوش دیگر ایران در المپیك آتن هستند كه خدایی در آستانه‌ی مسابقات نهایی لیگ دچار شكستگی پا شد و علیرضا رضایی نیز برای حضور در اجلاس قهرمانان المپیك در نیویورك به سر می‌برد.به غیر از این پنج المپیكی، تعدادی كشتی‌گیر شاخص دیگر از جمله محمد رضایی، فریدون قنبری و هادی پورعلیجان به دلیل حضور در جام جهانی ازبكستان در جام تختی غایب خواهند بود اما به جز این نفرات كشتی گیران جوان و آینده‌دار كه چهره‌های مطرح نیز در میان آنها دیده می‌شود، برای كسب مقام در جام تختی پنجه در پنجه‌ی یكدیگر می‌اندازند تا شانسی برای پوشیدن دوبنده تیم ملی داشته باشند.

سرمربی تیم تنیس :تیم تنیس از آمادگی بسیارخوبی برخوردار استتمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و آماده ایم تاکویت را در تهران شکست دهیم و به مرحله بعدی مسابقات مقدماتی جام دیویس راه پیدا کنیم.مصطفی صالح ضمن بیان این مطلب اظهارداشت: تیم کویت یک بازیکن ایرانی الاصل دارد، به نام قریب که نفر سوم آسیا است. بچه های ما باید دربازی با اودقت کافی را به عمل آورند. با این حال با تمریناتی که انجام داده ایم وضعیت تیم را مساعد می بینم وچنانچه بتوانیم ازاین مرحله صعود کنیم با برنده دیدارنیوزلند وقزاقستان مسابقه خواهیم داد.سرمربی تیم ملی تنیس درادامه تصریح کرد: بچه های ما هرروزطی دونوبت صبح وعصر تمرین می کنند تاهرچه بیشتربه مرز آمادگی برسند. تیم ما تا روزپنجشنبه تمرین می کند وازروزجمعه وارد مسابقات می شود.صالح درپایان افزود: ازعلاقمندان می خواهیم که با حضوردرمسابقات باعث دلگرمی ملی پوشان شوند. ضمن اینکه رسانه ها می توانند نقش پررنگی درتشویق علاقمندان برای تماشای این مسابقات داشته باشند.لازم به ذکراست: مسابقات مقدماتی تنیس جام دیویس از14اسفندماه و بمدت دوروزدرمجموعه ورزشی انقلاب برگزارخواهد شد. انوشا شاهقلی، شهاب حسنی، اکبرطاهری واشکان شکوفی 4 تنیسور کشورمان دراین رقابتها هستند.

مسوول برگزاری مسابقات جام دیویس:تمام نفرات از انگیزه‌ی بالایی برخوردارندمسوول برگزاری مسابقات تنیس جام دیویس تهران گفت: باید به برد در مقابل كویت امیدوار بود.میرزایی در جمع خبرنگاران گفت: فردا جلسه‌ای با حضور مربیان هر دو تیم ایران و كویت و سرداور مسابقات برگزار خواهد شد تا در مورد نحوه‌ی برگزاری مطلوب مسابقات بحث و تبادل نظر شود.وی اضافه كرد: روز پنجشنبه نیز با حضور مربیان و سرداور و مسوولان اجرایی مسابقات مراسم قرعه‌كشی انجام خواهد شد تا در جدول مسابقات نفرات هر دو تیم حریفان خود را بشناسند و از روز جمعه نفر اول و دوم هر دو تیم به ترتیب با نفر مخالف حریف بازی خواهند كرد. روز شنبه نیز مسابقات دوبل (دو نفره) انجام شده و روز یكشنبه روز پایانی مسابقات برگزار خواهد شد.میرزایی در مورد آمادگی تیم ملی ایران نسبت به سال قبل گفت: ایران به دلیل برگزاری اردوهای منظم و مرتب، به خصوص اردوی یك ماهه‌ای كه در كمپ «سانچز» اسپانیا برگزار شد، متحول شده‌اند و به جرات می‌توان گفت نفرات تیم ملی نسبت به سال قبل از نظر آمادگی 30 درصد پیشرفت كرده‌اند.وی با اشاره به سرمایه‌گذاری تیم كویت نسبت به ایران گفت: كویت سالانه 750 هزار تا 1 میلیون دلار سرمایه‌گذاری می‌كند و علاوه بر این از مربیان درجه یك استفاده می‌كند كه این یكی از عوامل پیشرفت آنها نسبت به سال‌های قبل شده است.مسوول اجرای جام دیویس در پایان اضافه كرد: برای رشد ورزش تنیس باید وقت و هزینه‌ی بیشتری صرف شود تا بتوان با برنامه‌ریزی‌های منظم و منسجم در 5 سال آینده بتوانیم حرف‌هایی برای گفتن در سطح آسیا داشته باشیم.میرزایی در پایان تاكید كرد: نباید به هیچ عنوان از برد مقابل حریف ناامید شد زیرا تمام نفرات تیم ملی از انگیزه‌ی بالایی برخوردارند و اگر شرایط آب و هوایی اجازه دهد به احتمال فراوان در زمین‌های روباز برگزار می‌شود كه این می‌تواند امتیاز مثبتی برای ایران محسوب شود.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 720]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن