تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عالم باشى یا جاهل ، خاموشى را برگزین تا بردبار به شمار آیى . زیرا خاموشى نزد دانا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816632962




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خط یک مترو از امشب شبانه‌روزی می‌شود/ قیمت بلیت مترو فرودگاه امام خمینی فعلا ۸۰۰ تومان است


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



خط یک مترو از امشب شبانه‌روزی می‌شود/ قیمت بلیت مترو فرودگاه امام خمینی فعلا ۸۰۰ تومان است
روز نو : مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو با بیان اینکه از امشب ایستگاه دروازه دولت شبانه‌روزی می‌شود، گفت: مسافران فرودگاه امام خمینی (ره) می‌توانند از این ایستگاه وارد خط 1 شده و به فرودگاه امام خمینی (ره) دسترسی پیدا کنند.


، احمدی بافنده امروز در نشست خبری با بیان اینکه پس از افتتاح ایستگاه مترو فرودگاه امام خمینی (ره) باید مسیرهای دسترسی به این فرودگاه را از طریق شبکه حمل و نقل عمومی تسهیل می‌کردیم، گفت: در حالت عادی قطارهای خط یک از ساعت 5:30 تا 23:30 فعال هستند ولی از امشب با 24 ساعته شدن فعالیت ایستگاه دروازه دولت، مسافران می‌توانند از ایستگاه مترو دروازه دولت به ایستگاه شهر آفتاب منتقل شده و از آنجا نیز به فرودگاه امام خمینی (ره) بروند.


وی افزود: زمان سفر از شهر آفتاب تا فرودگاه امام خمینی (ره) 40 دقیقه است و مسافران فرودگاه می‌توانند با صرف 40 دقیقه به فرودگاه برسند.


بهای بلیت متروی فرودگاه امام خمینی (ره) فعلا 800 تومان است


مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو با بیان اینکه در حال حاضر به دلیل آماده نبودن قطارهای ویژه فرودگاه امام خمینی (ره) از دو رام قطار در این خط استفاده کرده‌ایم، گفت: در روزهای اخیر اخباری مبنی بر اینکه بلیت خط فرودگاه امام خمینی (ره) 6 تا 10 هزار تومان است منتشر شده اما باید اعلام کنم که هنوز این مبلغ به شرکت بهره‌برداری ابلاغ نشده و ما بهای بلیت 800 تومانی قطارهای تهران - کرج را از مسافران اخذ می‌کنیم.


احمدی‌بافنده با اشاره به حواشی نامگذاری این خط به نام خط 8 گفت: مستحضرید که طی سال‌های اخیر اسامی خطوط و ایستگاه‌ها تغییر کرده است و به دلیل توالی در افتتاح از این شماره استفاده شده است.


وی گفت: افتتاح این خط علاوه بر ساکنان شهرک فرودگاهی، ساکنان اسلامشهر، چهاردانگه، نسیم‌شهر، واوان، صباشهر و... که حدود 2 میلیون نفر می‌شوند نیز می‌توانند از این خط استفاده کنند. 10 هزار نفر در شهر فرودگاهی فعالیت می‌کنند که می‌توانند با استفاده از مترو سهم زیادی در کاهش آلودگی هوا داشته باشند.


به گفته مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو، 20 درصد کل خودروهایی که وارد تهران می‌شوند از سمت اتوبان تهران - قم هستند که با افتتاح مترو می‌توان شاهد تسهیل در تردد خودروها نیز بود.


احمدی‌بافنده با بیان اینکه از امشب ایستگاه دروازه دولت شبانه‌روزی می‌شود، گفت: سعی کردیم ایستگاهی را انتخاب کنیم که علاوه بر آنکه در مرکز شهر باشد و دسترسی عموم به آن راحت‌تر باشد، ایستگاهی را انتخاب کنیم که از سایر مدهای حمل و نقل همچون بی‌آرتی و تاکسی نیز بهره ببرد.


مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو در پاسخ به این سوال که بار مسافران چگونه خواهد بود، افزود: مسافران بار محدودی را می‌توانند در سفرهای خارجی داشته باشند که باید اعلام کنم بار برخی از این مسافران از مسافرانی که وارد ایستگاه دروازه دولت یا 15 خرداد در روز می‌شوند، کمتر است.


منبع: ایسنا


تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن