تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 2 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه  الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817867364




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عدم كفايت سياسي ترامپ كليد خورد


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



عدم كفايت سياسي ترامپ كليد خورد
این روزها بیش از گذشته، قضیه استعفا یا استیضاح ترامپ، داغ شده است. راهروهای کنگره محل بحث‌های غیررسمی برای از میدان به در کردن رییس جمهوری شده که حتی یک روز سابقه اجرایی در کارنامه‌اش ندارد و تازه‌کار بودنش، دنیا را به هم ریخته است. روزی نیست که دونالد ترامپ با توییت‌ها و سخنان جنجالی‌اش، کشور یا گروهی را مورد عنایت قرار ندهد!
روز نو :

این روزها بیش از گذشته، قضیه استعفا یا استیضاح ترامپ، داغ شده است. راهروهای کنگره محل بحث‌های غیررسمی برای از میدان به در کردن رییس جمهوری شده که حتی یک روز سابقه اجرایی در کارنامه‌اش ندارد و تازه‌کار بودنش، دنیا را به هم ریخته است. روزی نیست که دونالد ترامپ با توییت‌ها و سخنان جنجالی‌اش، کشور یا گروهی را مورد عنایت قرار ندهد!


به گزارش روز نو، او همه مسائل را خارج از چارچوب‌های سیاسی می‌بیند! ترامپ متعلق به دنیای صفر و یک‌های تجاری است و درک عمیق و درستی از روابط بین‌الملل ندارد!
سطح بی سابقه افشاگری ها علیه ترامپ
خبرگزاری راشاتودی دیروز یک‌شنبه در گزارشی جنجالی این طور درباره آینده قریب الوقوع ترامپ، برای مخاطبان خود نوشت: «سطح بی‌سابقه افشاگری‌های غیرقانونی رسانه‌ای برای تخریب دونالد ترامپ، رییس‌جمهور آمریکا، در 6ماه گذشته، موضوعی بسیار فراتر از موضوع حق آزادی مطبوعات است. این امر حاکی از آن است که نیروهای مخفی و قدرتمند در دولت آمریکا تا چه حد خواستار برکناری ترامپ از سمت ریاست‌جمهوری هستند».
سه برابر شدن تحقیقات
ازسوی دیگر، جف سشنز، دادستان کل آمریکا، ادعا کرده شمار تحقیقات وزارت دادگستری درباره افشاگری‌ها درباره دولت در مقایسه با دوره دولت اوباما سه برابر شده است. اگر این‌گونه باشد، این امر حاکی از دامنه چشمگیر سرپیچی از ترامپ است.
بر اساس گزارش واشنگتن‌پست، «این نخستین تایید علنی درباره وسعت تلاش‌های وزارت دادگستری آمریکا برای سرکوب افشای غیرقانونی اطلاعات حساس و مهم بود».
بلومبرگ: آمریکا منزوی شده است
همچنین خبرگزاری اقتصادی بلومبرگ در مقاله‌ای به قلم جولیان لی نوشت تحریم‌های چند دهه‌ای شرکت‌های آمریکایی و ممنوعیت معاملات آن‌ها با ایران به‌علاوه ابراز مخالفت دونالد ترامپ ریيس‌جمهور آمریکا با توافق هسته‌ای که رییس جمهور پیشین آمریکا آن را امضا کرده است، محیط مناسبی را برای رقبای آمریکا جهت فعالیت در ایران فراهم کرده است.
درحالی که ایران از آزادی‌های اقتصادی جدید سود می برد، شرکت‌های نفتی آمریکا شاید تنها شاهد از دست رفتن فرصت‌های‌شان توسط شرکت‌های چینی، روسی و اروپایی خواهند بود؛ همان‌گونه که یک دهه پیش در عراق نیز همین رویه را تجربه کردند.این موضوع از نظر بلومبرگ یعنی انزوای آمریکا و خودزنی سیاسی اقتصادی ترامپ!
نماینده کنگره: ترامپ استعفا می‌دهد
نماینده دموکرات ارشد کنگره آمریکا خبر داده که این احتمال وجود دارد قبل از تصویب طرح استیضاح رییس جمهور آمریکا در کنگره، ترامپ از قدرت کناره گیری کند.
به گزارش روزنامه انگلیسی «ایندیپندنت»، همزمان با تشدید فشارها بر تیم دونالد ترامپ، «جکی اسپیر» گفت تلاش ترامپ برای دور نگه داشتن خانواده‌اش از اتهام های گوناگون و از طرف ديگر اقدام اوبه اخراج کسی که برای رسیدگی به دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا منصوب شده بود،دلایل محکم و خوبی برای استیضاح ترامپ در کنگره محسوب می شوند.خانم اسپیر در ادامه این‌گونه صحبت‌هایش را تکمیل کرد: «من همیشه فکر کرده‌ام که او (ترامپ) هیچ‌وقت نمی تواند دوره کامل (ریاست) را تکمیل کند و بیشتر متقاعد شده‌ام که او قبل از اینکه هر گونه استیضاحی اتفاق بیفتد، کناره گیری خواهد کرد».
تحقیقات وارد فاز جدی شده است
همچنين ایندیپندنت نوشت که جدیدترین گزارش‌ها حاکی از آن است که «رابرت مولر»، مشاور ویژه رسیدگی به پرونده تبانی ترامپ با روسیه،‌ در حال استفاده از یک هیات منصفه عالی در ادامه تحقیقاتش است که این يعني تحقیقات او به یک فاز جدید و به مراتب جدی تر ورود کرده است.
پشت کردن جمهوریخواهان به ترامپ
حتی اگر استیضاحی در کار نباشد، بعید است که ترامپ برای دومین بار رییس‌جمهور آمریکا شود. بسیاری از نمایندگان حزب جمهوریخواه آمریکا از سیاست دونالد ترامپ، رییس‌جمهوری این کشور ناراضی هستند. نخستین نامزدهای ضدترامپ این حزب در انتخابات آینده آمریکا اعلام کرده‌اند که از او حمایت نخواهند کرد.
یکی از رقبای آینده ترامپ را باید مایک پنس، معاون اول دونالد ترامپ دانست. او به شدت در این زمینه فعالیت می‌کند. بعضی از دوستان حزب جمهوریخواه آمریکا می‌گویند رفتار پنس چنان است که گويي او 6ماه پیش به عنوان معاون ريیس‌جمهوری انتخاب نشده، بلکه فردی است که خود را برای انتخابات آینده آمریکا آماده می‌کند.




تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن