تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قرآنى كه بر پيامبر نازل شد... عزتى است كه هوادارانش شكست نمى خورند... .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798305867




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

المانیتور:روحاني در دور دوم ریاست جمهوری تلاش خواهد کرد تا نقشی مشابه هاشمی را ایفا کند


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:


نمايش قدرت روحاني در مراسم تحليف
المانیتور:روحاني در دور دوم ریاست جمهوری تلاش خواهد کرد تا نقشی مشابه هاشمی را ایفا کند
حسن روحانی رییس جمهوری ایران با تایید مقام معظم رهبری و با حضور در مجلس شورای اسلامی دومین دور ریاست جمهوری خود را آغاز کرد.
روز نو : حسن روحانی رییس جمهوری ایران با تایید مقام معظم رهبری و با حضور در مجلس شورای اسلامی دومین دور ریاست جمهوری خود را آغاز کرد. 

المانیتور:روحاني در دور دوم ریاست جمهوری تلاش خواهد کرد تا نقشی مشابه هاشمی را ایفا کند

به گزارش سايت روزنو، المانیتور در گزارشی اشاره می کند که تاکید اصلی او در این دور از ریاست جمهوری اش بر انتقال پیام «اعتدال» است و هم چنین تمرکز خود را بر روی مشارکت سازنده با جهان قرار داده است. 
این سایت در ادامه با اشاره به فقدان ایت الله هاشمی به عنوان متحد اصلی روحانی می نویسد:«زمانی که حسن روحانی برای نخستین بار در سال ۲۰۱۳ میلادی رییس جمهوری شد یک مربی داشت: علی اکبر هاشمی رفسنجانی که دو دوره رییس جمهوری سابق ایران بود. 
در آن زمان، رقبای روحانی اشاره کردند که رییس جمهوری واقعی کشور ایت الله هاشمی است علیرغم آن که روحانی نیز خود تجربه بی نظیری در دیپلماسی و مسائل امنیتی در کنار تجربه گسترده اش از حضور در مجلس و در جایگاه یک روحانی ارشد داشت.
 اکنون روحانی دومین دوره خود را در حالی اغاز می کند که ایت الله هاشمی رفسنجانی درگذشته است. روحانی امده است تا فصل جدیدی را اغاز کند که می تواند دستاوردها، شکست ها و تغییراتی را به همراه داشته باشد. در این دوره چالش بزرگ پیش روی او ابزار تردید ترامپ درباره بقای توافق هسته ای است. این بار به نظر می رسد روحانی قادر به جذب اختلافات زیر چتر نظام جمهوری اسلامی است .
این سایت می افزاید:«نمایندگان مجلس و مقام های ارشد از سرتاسر جهان شاهد سوگند روحانی بودند. شرکت کنندگان از حماس‌، حزب الله و جهاد اسلامی تا نمایندگان اتحادیه اروپا، بریتانیا، فرانسه و دیگر کشورهای غربی حضور داشتند نمایندگانی نیز از کشورهای حوزه خليج فارس از جمله قطر و عمان شرکت داشتند. البته حضور کمرنگ این کشورها نشان داد که علیرغم تلاش ایران برای نزدیک کردن کشورهای رقیب منطقه ای به سوی خود در این راستا موفقیت زیادی نداشته است. ایران در این مراسم با حضور ده مقام ارشد و شماری از وزرای خارجی و نماینده ویژه اتحادیه اروپا در سیاست خارجی خانم مورگینی که مهمان خاص این مراسم بود نمایش قدرت نشان داد». 
المانیتور در تحلیل محتوای سخنرانی روحانی می نویسد:«سخنرانی او با استفاده از واژگانی ملایم بود لحن و گفتار او منصفانه بود و هیچ گونه اثری از ارعاب و حمله به منتقدان در آن دیده نمی شد. 
روحانی روی مین راه می رفت یک دستش را برای صلح جلو می آورد و در دست دیگر از پاسخ قوی به نقض توافق هسته ای می گفت.روحاني توضیح داد که ایران در برابر اقدامات امریکا سکوت نخواهد کرد در عین حال گفت که دولت او دولتی صلح طلب در امور داخلی و خارجی است و ترجیح می دهد که صلح را حفظ کند. او گفت که ایران دست دوستی به سوی کشورهای همسایه خود دراز می کند». 
این سایت در ادامه می نویسد:«روحانی هم چنین از نیروهای مسلح تقدیر بعمل آورد و از توانایی های دفاعی ایران برای دومین بار طی چند روز گذشته دفاع کرد که شاید تلاشی از سوی او برای ارام کردن اعضای نهادهای خاص باشد. این در حالیست که روحانی در طول مبارزات انتخاباتی خود از نهادهای غیر منتخب انتقاد کرده بود». 
این سایت در پایان می نویسد:«دومین دوره ریاست جمهوری روحانی فرصتی برای او به منظور دستیابی به میراث سیاسی مربی اش ایت الله هاشمی است که برسمیت شناخته شده است.
او مجبور است بدون عبور از خطوط قرمز اعتماد دیگران و مقام های عالی نظام را جلب کند . علاوه بر این او باید مهارت های دیپلماتیک خود را تقویت کند و به سمت مذاکره کننده عالی کشور بودن حرکت کند تا در نهایت از بروز مقابله های غیر ضروری جلوگیری مندو به نظر می رسد روحانی در حال حاضر این موضوع را بدرستی اجرایی کرده است». 






تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن