تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر اراده قوى باشد، هيچ بدنى براى انجام دادن كار، ناتوان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818685117




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رهبر کره شمالی نباید آسوده بخوابد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: "رهبر کره شمالی نباید آسوده بخوابد"
مشاور امنیت ملی کاخ سفید مدعی شد که وضعیت حاکم بر روابط بین واشنگتن و پیونگ یانگ، به مثابه «تهدیدی خطرناک» علیه آمریکا است.
آفتاب‌‌نیوز : «هربرت مک مستر» مشاور امنیت ملی کاخ سفید روز چهارشنبه در یک مصاحبه وضعیت حاکم بر روابط بین واشنگتن و پیونگ یانگ را به مثابه «تهدیدی خطرناک» علیه آمریکا خواند و اظهار داشت که «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی نباید آسوده بخوابد.


مک مستر در این مصاحبه مدعی شد که رهبر کره شمالی به طور فزاینده ای در صحنه جهانی منزوی شده است.


 به گزارش مهر به نقل از واشنگتن اگزمینر، این مشاور امنیت ملی همچنین گفت که در صورت برکناری رهبر کنونی کره شمالی از قدرت، به تغییر اوضاع در این کشور مطمئن نیست و استدلال کرد که رفتارهای «کیم جونگ اون» نشان می دهد که پیش بینی وضعیت آینده دولت کره شمالی «تقریباً غیرممکن» است.


گفتنی است هربرت مک مستر در این مصاحبه از تأیید گزارش رویترز که از پرتاب آزمایشی موشکهای بالستیک قاره پیما توسط کره شمالی با توان ضربه زدن به خاک آمریکا خبر می داد، خودداری کرد.








۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن