تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فضیلت خواندن نماز در اول وقت نسبت به تأ خیر انداختن آن، مثل فضیلت آخرت بر دنیاست....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817280712




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخرین وضعیت پرونده‌ی پزشکی عباس کیارستمی


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



آخرین وضعیت پرونده‌ی پزشکی عباس کیارستمی
روز نو : بهمن کیارستمی با اشاره به رای هیات تجدیدنظر که اواخر هفته‌ی گذشته به دست وکیل پرونده پدرش رسیده است، بار دیگر تاکید کرد: همان‌طور که از ابتدای پیگیری‌هایمان اعلام می‌کردیم همچنان ما پیگیر رای نبوده و نیستم ما منتظر ارایه گزارش یک ماه اول درمان در ایران هستیم.


به گزارش روز نو ، به تازگی رأی حکم هیات تجدید نظر پرونده پزشکی عباس کیارستمی به وکیل این پرونده ابلاغ شده است و به‌گفته‌ی بهمن کیارستمی برمبنای این رای، مجازات تعیین شده با لحاظ نوع تخلفات صورت گرفته متناسب نبوده و سازمان نظام پزشکی با «تقلیل» و «اصلاح» محکومیت نام‌برده، از سه‌ماه محرومیت از مطب در شهرستان تهران، تجدیدنظرخواه را به «توبیخ کتبی» با درج در پرونده نظام پزشکی و نشریه نظام پزشکی محل (شهرستان تهران) محکوم کرده و  رأی صادره هم قطعی‌ اعلام شده است.


بهمن کیارستمی درباره‌ی آخرین وضعیت پیگیری پرونده پزشکی عباس کیارستمی در ادامه توضیح داد: بعد از مراسم سالگرد به دعوت وزیر بهداشت، جلسه‌ای در دفتر وزیر و با حضور غایبان مراسم سالگرد یعنی روسای سازمان‌های پزشکی قانونی و نظام پزشکی تشکیل شد و از بنده نیز دعوت شد که در این جلسه حضور داشته باشم. من هم طبعا به دلیل غیاب رسانه‌ها در این جلسه،  شرط حضورم را ضبط صدای این جلسه اعلام کردم اما بعد، دعوت پس گرفته شد و فقط آقای رضا کیانیان در جلسه حاضر بودند. شنیده‌های بنده حاکیست که به تفصیل درباره پرونده و تخلفات صحبت شده؛ صدای جلسه هم توسط خود دکتر هاشمی ضبط شده و فایل در اختیار ایشان قرار دارد.


او یادآور شد: بعد از آن جلسه وکیل ما به درخواست دکتر هاشمی از سازمان نظام پزشکی درخواست تجدید نظر کرد اما با توجه به تاریخ صدور حکم قطعی که هفته پیش برای ما ارسال شده بعید است که بر اساس این درخواست، در حکم صادر شده تجدید نظر شود، گرچه همان طور که بارها اعلام شده، درخواست ما ارائه "گزارش" است و نه صدور "حکم". برای همین سازمان نظام پزشکی از زمانی که صراحتا اعلام کرد امکان تهیه و ارائه گزارش را ندارد، از نظر ما مرجع صالحی برای رسیدگی به این پرونده نبود.


کیارستمی با اشاره به مراسم سالگرد پدرش که وزیر بهداشت در آنجا سخنرانی کرد، ادامه داد: ایشان و همکارانشان در آن جلسه گزارش نسبتا کاملی از مقطعی که وزارت بهداشت وارد مراحل درمان شد، ارایه دادند و در پایان آن جلسه قول دادند که وزارت بهداشت با همکاری نهادهای بالادستی، گزارشی از ماه اول درمان یعنی ۱۷ اسفند تا ۱۲ فروردین تهیه و ارائه نماید. ما همچنان روی قول ایشان حساب می‌کنیم و منتظریم و امیدواریم که این گزارش، به ابهامات موجود در آغاز روند درمان و عملکرد پزشک معالج و همکارانشان پایان دهد.


منبع: ایسنا


تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن