تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 4 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فال بد زدن شرك است و هيچ كس ازما نيست مگر اين كه به نحوى دستخوش فال بد زدن مى شود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797579885




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روایت محسن هاشمی از دیدار با مقام معظم رهبری


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: روایت محسن هاشمی از دیدار با مقام معظم رهبری


روز گذشته محسن هاشمي‌رفسنجاني، منتخب اول مردم تهران در شوراي شهر مهمان برنامه دست خط رسانه ملي بود تا هم از سياست بگويد و هم از شوراي شهر، از استعفايش و نخستين ملاقات با مقام معظم رهبري پس از فوت آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني.


«اعتماد» نوشت: محسن هاشمي در پاسخ به اين سوال كه آيا تصور مي‌كرده است كه نفر اول تهران شود يا خير گفته است: «البته در گذشته خير، ولي بعد از اتفاقاتي كه رخ داد و در يك ماه اخير نظرسنجي‌ها چنين چيزي را نشان مي‌داد. همه اعتبار من از تلاش آيت‌الله هاشمي است.»


او در ارتباط با انتخاب شهردار نيز گفت: «شوراي اصلاحات سعيش بر اين است كه تصميم‌گيري در مورد شهردار را جبهه‌اي ادامه دهد. اين كار سختي است زيرا تصميم با شورا نيست و با افرادي است كه در شوراي شهر الان حضور يافتند و معمولا اين‌گونه راي‌دادن‌ها راي مخفي است ولي من فكر مي‌كنم اختلاف در آن حد نباشد.»


هاشمي در مورد بدهي‌هاي شهرداري تهران نيز گفت: «يك بدهي هم به پيمانكاراني كه براي شهرداري تهران كار مي‌كنند وجود دارد و از اين منظر هم پيمانكاران خود را مدعي مي‌دانند و اين عدد بالايي را مطرح مي‌كند. يك بدهي هم در شهرداري معروف به بدهي هلوگرامي يا بدهي تراكم‌فروشي يا شهرفروشي است كه اين در اختيار يك‌سري افراد است يعني به جاي اينكه زميني را تملك كرده‌اند پول به آن بدهند يك هلوگرامي به او دادند كه هلوگرام يك پول در شهرداري است. يعني پيش‌خور كردن شهر است. اين هم جزو بدهي فرض مي‌كنند. اگر اينها را با هم جمع كنيم بدهي‌هايي كه مي‌توان گفت بدهي فرض شود عددش حدود ۲۰ هزار ميليارد تومان خواهد شد.»


وي در مورد ارتباط شهرداران با دولتي‌ها نيز گفت: «تنها دوره‌اي كه مي‌توان گفت شهرداري با دولت خيلي همگن و خوب عمل كرد دوره آقاي كرباسچي و رياست‌جمهوري آقاي هاشمي بود. حتي طوري شد كه ايشان اجازه دادند شهردار عضو هيات دولت شود. اين هماهنگي تا اندازه‌اي زياد بود كه برخي جاها نسبت به اين هماهنگي اعتراض مي‌كردند.»


او در مورد استعفايش از متروي تهران نيز گفت: «آن استعفا آن زمان اينگونه بود كه هيچگاه علني گفته نشد و من هم علني نفهميدم ولي اين احساس ايجاد شد كه اگر من مديرعامل مترو نباشم شايد دولت كمك كند. ولي نظرم آن زمان همين بود. آن زمان مي‌گفتم مشكل اصلي آقاي احمدي‌نژاد من نيستم، مشكل خود آقاي قاليباف است. من هميشه به شوخي به آقاي قاليباف مي‌گفتم مشكل، من نيستم و مشكل اصلي خود شما هستيد.»


به رهبري گفتم شما براي ما پدري كنيد


محسن هاشمي افزود: «بعد از فوت ابوي نزد مقام معظم رهبري رسيده بوديم و من خدمت ايشان گفتم ما پدر از دست داديم و براي ما پدري كنيد و بچه‌ها هم قول مي‌دهند شما را به عنوان پدر بپذيرند و حرف شما را گوش دهند. ايشان گفت اينجور كه من مي‌دانم اينها حرف پدر خود را هم گوش نمي‌دادند. البته به شوخي گفتند. اينكه بيايند و حرف مرا گوش بدهند يك مقدار سخت است ولي من گفتم من سعي مي‌كنم اين مسير را ايجاد كنم كه ايشان حرف شما را گوش بدهند.»


منتخب اول تهران در ارتباط با نظر آيت‌الله هاشمي در مورد دولت حسن روحاني نيز گفت: «ايشان هميشه مي‌گفتند با اين همه هجمه‌اي كه به دولت مي‌شود ايشان موفق است و ايشان را موفق مي‌دانستند. البته ايشان مي‌خواستند تهاجمي‌تر عمل كنند ولي معتدل عمل مي‌كرد.»


وي در ادامه گفت: «درباره مسائل بعد از سال ٨٨ به نظر مي‌آمد در نحوه مديريت مسائل سياسي كشور بحث‌هايي هست ولي هيچگاه اينها به دلخوري عميق كشيده نشده است. ممكن است نظراتي را مطرح كردند كه نه ايشان قبول كردند و نه طرف مقابل قبول كردند ولي به دلخوري نكشيده است.»


او در مورد ايراد آيت‌الله هاشمي نيز گفت: «ايشان دل‌رحمي بسياري در زمان برخورد داشت. در مورد خودي‌ها و كساني كه اطرافشان بودند. مثلا من فكر مي‌كردم اگر در مورد مسائلي كه مطرح مي‌شد برخورد قاطع‌تري داشتند مسائل بهتر حل مي‌شد. البته ايشان هميشه مي‌گفتند شما تجربه نداريد و نمي‌دانيد چطور با اين مسائل برخورد كنيد. نتيجه برخورد من بهتر از برخورد تند شما خواهد بود. من هميشه اين حس را داشتم كه مي‌شد برخورد شديدتري كرد و نتيجه بهتري گرفت.»


تاریخ انتشار: ۰۹:۵۶ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - 29 July 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن