تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817393223




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جدول خاموشي‏ها در هفته دوم تير در تهران


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: جدول خاموشي‏ها در هفته دوم تير در تهران
برنامه زمانبندي خاموشي هاي برق احتمالي و محدوده جغرافياي آن براي هفته دوم تيرماه اعلام و مقرر شد در صورت صرفه جويي مردم، اين جدول با تغيير مواجه شود.

مشاور وزير نيرو در گفتگو با مهر گفت: مشاركت و همكاري تهراني ها در صرفه‌جويي مصرف برق، موجب كاهش ميزان خاموشيها در هفته گذشته(هفته اول تيرماه) شده است.

حسن عليزاده افزود: به هرحال وزارت نيرو برنامه خاموشي هاي هفته دوم تيرماه را نيز اعلام كرده كه قطعا با همراهي مردم و صرفه جويي آنها، قابل تغيير بوده و كاهش ساعات قطعي برق را در پي خواهد داشت.

به گزارش مهر، بر اين اساس زمان خاموشي هاي گروه يك در 6 تا 8 صبح و 18 تا 20 شب، گروه دو 6 تا 8 صبح و 20 تا 22 شب، گروه سه 8 تا 10 صبح و 20 تا 22 شب، گروه چهار 10 تا 12 صبح و 22 تا 24 شب، گروه پنج 10 تا 12 صبح و 22 تا 24 شب، گروه شش 12 تا 14 ظهر و 0 تا 2 بامداد، گروه هفت 0 تا 2 بامداد و 12 تا 14 ظهر، گروه هشت 0 تا 2 بامداد و 14 تا 16 بعداز ظهر است.

در اين راستا شهر تهران به 11 گروه تقسيم شده و تعداد نوبت خاموشي احتمالي در هريك از مناطق تهران با فرض بيشترين محدوديت و مصرف برق است و پيش‌بيني مي‌ شود شهروندان تهراني در مناطق مختلف حداكثر يك نوبت خاموشي احتمالي در طول شبانه روز داشته باشند.

وزارت نيرو از مشتركان درخواست كرد پس از بروز خاموشي، در حد امكان وسائل برقي خود از مدار برق خارج كرده و پس از برقراري مجدد برق نسبت به برقرار كردن وسايل برقي اقدام كنند.

در همين حال، وزير نيرو گفت: مصرف برق در سالجاري در كشور 9 درصد افزايش يافته در حاليكه با خشكسالي و كاهش آبهاي سطحي و ذخيره سدها، توليد برق در نيروگاههاي برق آبي با كاهش مواجه شده است.

پرويز فتاح افزود: خاموشي ها در كشور ناشي از كاهش توليد برق در نيروگاه هاي برق‌آبي و نبود ذخيره‌سازي برق در كشور است.

وي افزود: سال گذشته كمترين خاموشي در كشور وجود داشت ولي امسال با خاموشي در كشور مواجه هستيم كه اگر مشكل كم‌آبي برطرف نشود ممكن است سال آينده نيز دچار مشكل باشيم.

به گفته وي، نيروگاه هاي حرارتي با ظرفيت كامل در حال توليد برق هستند. با اين وجود، با مشكل روبرو هستيم كه بايد با صرفه جويي در مصرف با اين مشكل مقابله كنيم.

وي با بيان اينكه اگر خاموشي ها به‌ دليل عدم ظرفيت‌سازي جديد توليد بود سال گذشته نيز بايد با خاموشي مواجه مي شديم، خاطرنشان كرد: راهكار مقابله با اين وضع صرفه جويي حداقل 10 درصدي مردم و دستگاه ها در مصرف برق و آب است.

فتاح با اشاره به افزايش 27 درصدي مصرف برق در چاه هاي كشاورزي گفت: كشاورزان بايد استفاده از چاهها را در ساعات پيك "‪ ۱۹‬تا ‪ "۲۳‬به ساعات غير پيك انتقال دهند.

وزير نيرو با تاكيد بر مصرف لامپهاي كم مصرف در منازل، دستگاه ها، مساجد و اصناف گفت: تغيير ساعت كار اصناف در استانها برعهده استانداريهاست تا تصميم گيري شود.

به گفته وي، ميزان افزايش توليد برق در كشور بين چهار تا پنج هزار مگاوات است و براي رسيدن به ظرفيت لازم با ذخيره مناسب بايد اين ميزان با يك جهش مناسب به شش تا هفت هزار مگاوات برسد.
 جمعه 7 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن