تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 18 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):حريص از دو خصلت محروم شده و در نتيجه دو خصلت را با خود دارد: از قناعت محروم است و در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814436590




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر بهداشت: جهت گیری این وزارتخانه کاهش رنج مردم مناطق محروم است


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: وزیر بهداشت: جهت گیری این وزارتخانه کاهش رنج مردم مناطق محروم است
وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گفت: جهت گیری و اقدام های این وزارتخانه در حوزه بهداشت و درمان محرومیت زدایی و کاهش رنج مردم بویژه در مناطق محروم بوده است.
آفتاب‌‌نیوز : دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی روز جمعه در حاشیه بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت شهر گرماب شهرستان خدابنده در استان زنجان گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در دولت های گذشته کارهای مختلفی بویژه در حوزه سلامت انجام گرفته است ، اما آنچه در چهار سال گذشته در قالب طرح تحول نظام سلامت به وقوع پیوست متفاوت تر بود.


هاشمی افزود: بر این اساس سلامت از اولویت های مهم دولت یازدهم بود و در این میان حمایت بی دریغ مجلس شورای اسلامی و کمک های مقام معظم رهبری در تداوم اجرای این طرح بسیار تاثیرگذار بود.


وی بیان کرد: این کارها، به این معنا نیست که هنوز در بخش سلامت مشکل وجود ندارد، حضور من و کلینیک سیار خیریه چشم پزشکی نوآوران سلامت در این منطقه برای رسیدگی به مشکلات بیماران و عمل های جراحی است.


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: اگر امکانات به انداز کافی در تمامی نقاط کشور بویژه مناطق محروم وجود داشت ، دیگر نیازی نبود این خیریه (نوآوران سلامت) هر سه ماه یکبار در یک منطقه حضور داشته باشد.


وی اظهار کرد: مهمترین مساله این است که جهت گیری به سمت محرومیت زدایی بوده و این مهم با بهره گیری از حضور پزشکان، متخصصان ، احداث خانه های بهداشت و مرکز خدمات جامع سلامت که تعدادی از آنها در حال ساخت قرار دارد ، نمونه عینی آن است ؛ می توان گفت آهنگ تغییر در راستای کاهش رنج مردم بوده است.


قاضی زاده هاشمی خاطرنشان کرد: در گذشته مشکلات و نواقصی در دارو و تجهیزات وجود داشت و با روی کار آمدن دولت یازدهم و توجه رئیس جمهوری کمبودها تا حدودی برطرف شد.


وی بیان کرد: پوشش بیمه ای افراد واجد شرایط و ارائه خدمات رایگان از جمله اقدامات مهم در این بخش بود، ارائه خدمات مناسب در مراکز درمانی نیز رضایتمندی مردم را به دنبال داشت.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: قدرشناسی و رضایتمندی مردم عاملی مهم برای تشویق و خدمتگزاری مسئولان و توسعه روز افزون آن است.


وی خاطر نشان کرد: در صورت حضور مردم در دولت دوازدهم مسیر و کارهای انجام گرفته در دولت یازدهم با جدیت بیشتری پیگیری خواهد شد و شخص رئیس جمهوری نیز به این موضوع تاکید ویژه ای داشته و با نواقص کمتری ادامه می یابد.


به گزارش ایرنا ، وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به همراه کلینیک سیار خیریه چشم پزشکی نوآوران سلامت برای ویزیت و درمان مردم شهر گرماب شهرستان خدابنده در استان زنجان روز جمعه وارد این منطقه شد.




۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن