تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798257829




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قاسمی:سفیر ایران در کویت همچنان در این کشور حضور خواهد داشت/آمریکایی ها باید زبان و کلام خودرا تغییر دهند


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



قاسمی:سفیر ایران در کویت همچنان در این کشور حضور خواهد داشت/آمریکایی ها باید زبان و کلام خودرا تغییر دهند
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: سفیر جمهوری اسلامی ایران در کویت همچنان در این کشور حضور خواهد داشت و سفارتخانه در سطح سفیر فعال خواهد بود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد. قاسمی:سفیر ایران در کویت همچنان در این کشور حضور خواهد داشت/آمریکایی ها باید زبان و کلام خودرا تغییر دهند
روز نو : سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: سفیر جمهوری اسلامی ایران در کویت همچنان در این کشور حضور خواهد داشت و سفارتخانه در سطح سفیر فعال خواهد بود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
قاسمی:سفیر ایران در کویت همچنان در این کشور حضور خواهد داشت/آمریکایی ها باید زبان و کلام خودرا تغییر دهند
به گزارش روز نو ، بهرام قاسمی روز دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در پاسخ به سوالی درمورد مناسبات ایران و کویت و مهلت خروج به دیپلمات های ایرانی از این کشور افزود: مواضع وزارت خارجه در این خصوص اعلام شده و دیپلمات ها اخراج نشده اند.
وی ادامه داد: در سفارت ایران در کویت شاهد کاهش تعداد کارکنان هستیم که نه عنصر نامطلوب اعلام شده و نه اخراج بوده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه یادآور شد: سفیر ایران در دیداری که روز پنج شنبه با مقامات وزارت خارجه کویت انجام داد به او اطلاع می دهند که بهتر است کارکنان نمایندگی ایران کاهش یابد و در مدت یک ماه و نیم به اختیار خود نمایندگی این کاهش را انجام دهد.
قاسمی تاکید کرد: ما همواره روابط مثبتی در حوزه خلیج فارس با کویت داشته ایم، اقدام زیبایی ازسوی این کشور انجام نشد و این اقدام قابل سرزنش است اما می توانیم همچنان گفت و گوها و تماس های خود را ادامه دهیم.
وی ادامه داد: چنین انتظاری از کویت وجود نداشت، فکر می کنم گاهی باید برخی از شرایط و مشکلاتی که برای برخی از کشورها به وجود آمده است را درک کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: ما حق اقدام متقابل را برای خود محفوظ می دانیم و در زمان لازم اگر نیاز باشد، اقدام خواهیم کرد اما تعداد دیپلمات های کویت در تهران بیش از تعداد افراد ما در این کشور نیست و تعداد محدودی دیپلمات کویتی در تهران به کار خودشان ادامه می دهند.


**یک فرد آمریکایی متهم به جرایمی دستگیر شده است 
قاسمی در پاسخ به سوالی درمورد اظهارات آمریکایی ها در خصوص دستگیری یک تبعه چینی - آمریکایی در تهران گفت: صحبت از یک فرد آمریکایی می شود که در ایران به جرایم مشخص متهم است و تحت پیگرد بود و دستگیر می شود. 
قاسمی افزود: این که آمریکا تهدید کند، تهدید زبان درستی نیست و قطعا این کشور نمی تواند و نباید چنین سخنی را بگوید، دوره تهدید گذشته است و برخی اظهارنظرهایی از این مقوله مصداق دخالت در مسایل داخلی ایران است. 
وی ادامه داد: ایران با یک دموکراسی روبرو است که در آن قوای سه گانه وجود دارد و سیستم قضایی از دولت منفک است و با اقتدار و استقلال کامل اقدامات لازم را در جهت حفظ قانون و امنیت کشور انجام می دهد و این سیاست را با قاطعیت دنبال خواهد کرد. 
وی تصریح کرد: این نوع سخنان از جانب ایالات متحده آمریکا هیچ تاثیری بر تصمیمات و سیستم قضایی ایران نخواهد داشت. 
وی اضافه کرد: آمریکایی ها باید زبان و کلام خودشان را تغییر دهند و از زبان و گویش دیگری در خصوص ملت ایران استفاده کنند؛ ما پاسخ این نوع برخوردها را در دهه های گذشته دادیم. 


** رایزنی های ایران و عمان دائمی است 
سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین درمورد سفر وزیر مشاور در امور خارجی عمان به ایران و میانجیگری این کشور برای تبادل پیام میان ایران و آمریکا گفت: روابط ایران و عمان در دهه های گذشته، یکی از روابط نمونه در منطقه و به خصوص حوزه خلیج فارس بوده است. 
قاسمی ادامه داد: ایران و عمان رفت و آمدها و تماس های مستمری در حوزه مسایل دوجانبه، منطقه و بین المللی دارند و رایزنی ما دائمی است و هر زمان احساس کنیم هر یک از طرفین نیاز به گفت و گو دارند، این تماس ها برقرار می شود. 
وی افزود: سفر وزیر مشاور در امور خارجی عمان به تهران نیز در چارچوب مسایل دوجانبه و منطقه ای بود. 
سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان این که اما این سفر چه پیامی دارد، گفت: هر سفری یک پیام دارد و می تواند پیام مروت و دوستی و تاکید مجدد بر دوستی عمان و ایران باشد، همانگونه که در گذشته نیز دیدارها و تماس هایی داشتیم. 
قاسمی تصریح کرد: عمان کشور مستقلی است و سیاست های خود را خودش تعیین می کند و قطعا یکی از وظایف ذاتی و اصلی وزیر مشاور در امور خارجی عمان نیز همانند همه وزرای خارجه تماس با سایر کشورها است و می تواند با هر یک از وزرای خارجه در سطح منطقه و جهان مذاکره داشته باشد و این یک بحث داخلی عمان است. 
وی همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص برگزاری همه پرسی استقلال اقلیم کردستان عراق، گفت: بحث استقلال آرزو و آمالی است که تعبیر آن خیلی باید طول بکشد. 
سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: بحث برگزاری همه پرسی در مهر ماه است که با توجه به اهمیت آن ما خواهان تمامیت ارضی و حاکمیت دولت مرکزی عراق هستیم. 
قاسمی خاطرنشان کرد: بحث پیرامون این مسائل را به ضرر صلح و ثبات منطقه می دانیم و این موضوعات می تواند بهانه ای برای ورود عناصر ثالث به منطقه و بی ثبات کردن آن باشد 
وی تصریح کرد: این رفتارها به نفع اقوام و مذاهب مختلف در عراق نیست و حاکمیت ملی را تضعیف می کند. 


منبع: ایرنا


تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن