تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بنگر در چه (لباسى) و بر چه (چيزى) نماز مى گزارى، اگر از راه صحيح و حلالش نباشد، قبول ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818147761




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگیری ۱۱ نفر از اعضاء و طرفداران شبکه انحرافی «عرفان حلقه» توسط سپاه پاسداران


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: دستگیری ۱۱ نفر از اعضاء و طرفداران شبکه انحرافی «عرفان حلقه» توسط سپاه پاسداران
معاونت اطلاعات سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان در اطلاعیه‌ای از دستگیری ۱۱نفر از اعضا و طرفداران شبکه انحرافی «عرفان حلقه» در نجف‌آباد توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : در این اطلاعیه آمده است؛


با تلاش‌های شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) استان اصفهان، شبکه منحرف عرفان حلقه شناسایی و با استعانت از خداوند سبحان و تلاش‌های انجام‌گرفته با دستگیری مدرس و سر شبکه به‌کلی متلاشی شد.


این اطلاعیه با اشاره به تلاش‌های دشمنان و طرفداران واداده آن‌ها در داخل کشور برای استحاله فرهنگی، بیان کرده است: حسب فرمایشات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در خصوص توجه به مسائل فرهنگی و خطر جدی نفوذ عناصر منحرف در باورها و عقاید جامعه، سازمان اطلاعات سپاه مقابله با ترویج‌دهندگان و فعالان عرفان‌های کاذب و نوظهور را در دستور کار خود قرار داده است.


در ادامه این اطلاعیه شیوه‌های گوناگون و پیچیده این عرفان برای جذب جوانان و افراد جامعه در راستای به انحراف کشیدن عقیدتی آن‌ها مطرح و تاکید شده است که پاسداری از فرهنگ غنی ایران اسلامی جزء دستور کار ذاتی سپاه قرار دارد و به همین سبب هرگونه ایجاد انحطاط در این زمینه مورد رصد و اشراف سربازان گمنام امام زمان (عج) قرار می‌گیرد.


گفتنی است ترویج‌دهندگان فرقه انحرافی و منحط عرفان حلقه با ادعاهای فرادرمانی‌، عرفان و اتصال به شبکه مثبت، عده‌ای را به سمت خود جذب و با ایجاد تشکیک در اعتقادات مذهبی آن‌ها به درآمد هنگفتی از این راه ‌دست پیدا کرده‌اند.
منبع: تسنیم




۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن