تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):به امام سجّاد عليه‏السلام عرض كردم: مرا از تمام دستورهاى دين آگاه كنيد، امام عليه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798649590




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

غلامعلی رجایی: اعضای شورای شهر به بهانه میثاق نامه گزینه های مناسب شهرداری را رد نکنند


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



غلامعلی رجایی: اعضای شورای شهر به بهانه میثاق نامه گزینه های مناسب شهرداری را رد نکنند
غلامعلی رجایی درباره ویژگی شهردار آینده گفت: مهم ترین خصوصیتی که گزینه های مربوط به شهرداری لازم است داشته باشند این است که پیش از این در شهرداری کار کرده باشند وبه این ترتیب به فضای شهرداری آشنا بوده و تجربه کافی در این زمینه داشته باشند.
روز نو : غلامعلی رجایی درباره ویژگی شهردار آینده گفت: مهم ترین خصوصیتی که گزینه های مربوط به شهرداری لازم است داشته باشند این است که پیش از این در شهرداری کار کرده باشند وبه این ترتیب به فضای شهرداری آشنا بوده و تجربه کافی در این زمینه داشته باشند. 
او در گفتگو با روزنو با اشاره به وجود گزینه های مطرح و شایسته داخل شورا تاکید کرد: بنابراین توصیه من به اعضای شورای شهر این است که دست خود را در معرفی گزینه های خوب نبندند و اگر فرد شایسته ای داخل شورا وجود دارد با استناد به میثاق نامه ای که امضا کرده اند او را حذف نکنند. چون میثاق نامه قراردادی است که قابل تغییر است و می تواند بنابر مصلحت عوض شود. 
رجایی در ادامه حسین مرعشی را یکی از گزینه های مناسب بیرون از شورا دانست و افزود: بیرون از فضای شورا هم گزینه های مناسبی وجود دارند که برای مثال یکی از آن ها آقای مرعشی است. به نظر من ایشان به دلیل اینکه پست های مدیریتی مختلفی دارند می توانند گزینه خوبی برای این پست باشند. 
او درباره دلایل انتخاب این گزینه توضیح داد: مرعشی هم در دوران ریاست جمهوری آقای هاشمی رییس دفتر ایشان بوده و علاوه بر این سابقه استانداری کرمان را هم داشته است. همچنین دو دوره نمایندگی مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی را تجربه کرده است. بنابراین برنامه ایشان برای شهرداری عملیاتی تر از سایر گزینه ها است و همچنین به دلیل نزدیکی با آقای هاشمی درباره مسائل توسعه ای هم در حوزه های مختلف دیدگاه های بهتری نسبت به بقیه دارند. 
رجایی همچنین با بیان اینکه دو گزینه مناسب داخل شورا وجود دارد گفت: درباره داخل شورا هم باید بگویم اعضای شورای پنجم لازم است درباره دامنه انتخابشان تجدید نظر کنند و از محسن هاشمی به عنوان یک گزینه عالی برای شهرداری عبور نکنند. نظر من این است که اعضا روی انتخاب محسن هاشمی و مرتضی الویری به عنوان کسانی که تجربه کافی در این زمینه دارند، با اولویت محسن هاشمی تجدید نظر کنند. 
او با اشاره به امکان تغییر میثاق نامه اضافه کرد: این اشتباه بزرگی است که بخواهند با استناد به یک میثاق نامه این گزینه های مناسب را رد کنند. علاوه بر این اگر استدلال اعضا این است که یک نفر از اصولگرایان وارد شورا می شود باید گفت کسی که می خواهد وارد شود با رای مردم داخل می آید و علاوه بر این با مسائل شورا بیگانه نیست و سال هاست در این زمینه کار کرده است و اعضای جدید می توانند از تجارب او در این زمینه استفاده کنند.
رجایی در ادامه افزود:  بنابراین اگر اعضای شورای پنجم در انتخاب شهردار با این بهانه ها اشتباه کنند با توجه به اینکه آقای خاتمی از اعضای لیست راضی نبودند و با تاخیر اعلام حمایت کردند، این اشتباه دومشان در این زمینه می شود و ممکن است تاثیرات جبران ناپذیری داشته باشد. 






تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن