تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 18 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز كليد همه خوبی هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814435282




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جلوگیری از خسارت 80 میلیارد ریالی سرما به پسته شمال استان کرمان/ وجود بیش از 5 هزار ایستگاه هواشناسی کشاورزی در کشور


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا:
جلوگیری از خسارت 80 میلیارد ریالی سرما به پسته شمال استان کرمان/ وجود بیش از 5 هزار ایستگاه هواشناسی کشاورزی در کشور

رئیس اداره هواشناسی کشاورزی کشور از وجود بیش از 5 هزار ایستگاه هواشناسی کشاورزی در کشور خبر داد و گفت: در 14 فروردین ماه امسال از بروز 80 میلیارد ریال خسارت سرما به بخش کشاورزی پسته شمال استان کرمان جلوگیری و با این کار توانسیتیم این میزان ارزش افزوده به بخش کشاورزی شمال استان کرمان اضافه کنیم.
به گزارش ایسنا منطقه کویر، "مسعود حقیقت" عصر امروز 17 اسفند ماه در حاشیه بازدید از دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از وظایف این سازمان پایش و مراقبت در همه زمینه ها به ویژه بخش کشاورزی است.
وی افزود: معمولا باغات پسته در شمال استان کرمان در روزهای اول و دوم فروردین هر سال دچار سرمازدگی تابشی می شوند که امیدواریم در فروردین سال 96 این سرمازدگی را نداشته باشیم اما در صورت آمدن سرما ان شاءالله این ارزش افزوده از 80 میلیارد ریال بیشتر باشد.
معاون شبکه پایش سازمان هواشناسی کشور در ادامه گفت: در راستای اقتصاد مقاومتی، سال گذشته با همکاری موسسه تحقیقات پسته کشور و جهاد کشاورزی و دیگر دستگاههای مربوطه کار پایلوت را برای باغات شمال استان کرمان انجام دادیم که طبق آن مقرر شد سازمان هواشناسی کشاورزی کشور و اداره کل هواشناسی کشاورزی استان کرمان عملیات پشتیبانی را انجام دهند.
حقیقت تصریح کرد: در این راستا اطلاع رسانی و آگاهی های هواشناسی لازم به کشاورزان و کاربران بخش کشاورزی داده شد تا در زمان بروز سرما چه نوع عملیاتی را برای جلوگیری از بروز خسارات انجام دهند. ضمن آنکه اطلاعات هواشناسی در شهرستانهای رفسنجان، انار، کرمان، سیرجان، زرند و شهربابک و ... را پایش کردیم و در اختیار کشاورزان و کاربران قرار داده شد.
رئیس اداره ...
[ مشاهده متن کامل جلوگیری از خسارت 80 میلیارد ریالی سرما به پسته شمال استان کرمان/ وجود بیش از 5 هزار ایستگاه هواشناسی کشاورزی در کشور در خبرگزاری دانشجویان ایران ]

یکشنبه ، ۱۸تیر۱۳۹۶


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.kerman.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن