تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از غير خدا بِبُرد، خداوند، هزينه زندگى او را تأمين مى‏كند و از جايى كه ان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816917286




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده کل سپاه: با صدای بلند می‌گویم سپاه هم به دنبال صلح است /صلح با مذاکره به دست نمی‌آید


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: فرمانده کل سپاه: با صدای بلند می‌گویم سپاه هم به دنبال صلح است /صلح با مذاکره به دست نمی‌آید
فرمانده کل سپاه به دولت ملعون سعودی اشاره کرد و گفت: امروز سعودی‌ها در حال تبدیل به یک دولت تروریستی در منطقه هستند.
آفتاب‌‌نیوز :  سرلشکر محمدعلی جعفری در مراسم معرفی فرمانده جدید سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ، با اشاره به آخرین وضعیت منطقه، گفت: جمهوری اسلامی ایران در پیشبرد راهبرد تولید امنیت دسته‌ جمعی در منطقه با تمرکز بر وحدت اسلامی و منافع ملت‌های منطقه موفق بوده و امروز دشمن چاره‌ای جز اعتراف به این موفقیت و تلاش برای سازگار کردن خود با چارچوب‌های ایران ندارد، اگرچه می‌دانیم به سادگی به این موضوع تن نخواهند داد و تا جایی که بتوانند مقاومت می‌کنند و تهمت‌هایی چون حمایت از تروریست را به این‌گونه تلاش‌های جمهوری اسلامی وارد می‌کنند.


به گزارش آفتاب‌نیوز؛وی قدرت برتر منطقه‌ای ایران را سرمایه بزرگ و بی‌سابقه ملی ملت ایران خواند و افزود: این امر اکنون یکی از مهمترین عوامل امنیت‌ساز برای ملت ایران است.


فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: روندهای منطقه‌ای و مطالعه الگوی رفتار بازیگران مختلف ثابت می‌کند که امروز در منطقه ما فقط کشورها و مناطقی امن می‌مانند که به اندزه کافی قوی باشند. ما با دشمنی مواجه هستیم که فقط زبان زور می‌فهمد و بنابراین نمی‌توانیم با دشمن به زبانی دیگر حرف بزنیم که اصلاً آن را نمی‌فهمد و انتظار داشته باشیم نتیجه بگیریم.


سرلشکر جعفری همچنین به دولت ملعون سعودی اشاره کرد و ادامه داد: امروز سعودی‌ها در حال تبدیل به یک دولت تروریستی در منطقه هستند و من با این نظر مسئولین محترم موافقم که بهتر است این کشورها برای تبدیل شدن به قدرت برتر منطقه تلاش نکنند چون نتیجه‌ای جز بی‌آبرویی و زحمت درست کردن برای خودشان و دیگران نخواهد داشت.


وی در ادامه به برخی مباحث مرتبط با سپاه پاسداران پرداخت و گفت: «سپاه در انجام ماموریت خود در حفظ، حراست و پیشبرد انقلاب اسلامی محافظه‌کاری نخواهد کرد و این ممکن نیست مگر با روی کار بودن مدیران جهادی و انقلابی در سطوح مختلف سپاه».


فرمانده کل سپاه پاسدارن همچنین به مفهوم جهاد کبیر اشاره کرد و اظهار داشت: «معنای جهاد کبیر عدم اعتماد به دشمن و عدم تبعیت از دشمنان است، معنای آن عدم مذاکره نیست. برخی می‌خواهند بگویند ما کلاً با تعامل با جهان مخالف و در پی جنگیم. من با صدای بلند می‌گویم سپاه هم به دنبال صلح است، اما صلح تنها در صورتی محقق می‌شود و پایدار می‌ماند که دشمنان از شروع جنگ با ما در هراس باشند و از عواقب آن بترسند. صلح با مذاکره صرف به دست نمی‌آید. اگر کسی بویی از واقعیات نظام سلطه برده باشد، این را درک می‌کند».




۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن