تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798697996




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعامل ابزار آمریکا برای نفوذ شده است / در هسته ای نقد دادیم و نسیه گرفتیم / تقویت جریان تکنوکرات‌های متمایل به غرب در ایران در دستور کار امریکاست


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:


نماینده ولی فقیه در سپاه:
" تعامل " ابزار آمریکا برای " نفوذ " شده است / در هسته ای نقد دادیم و نسیه گرفتیم / تقویت جریان تکنوکرات‌های متمایل به غرب در ایران در دستور کار امریکاست
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: قدرت دفاعی ما تضمین بقای انقلاب اسلامی و یک اهرم برای بازدارندگی است.
روز نو :

 نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: قدرت دفاعی ما تضمین بقای انقلاب اسلامی و یک اهرم برای بازدارندگی است.


به گزارش روز نو ، همزمان با هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی "همایش بزرگ روحانیون استان فارس" با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران برگزار شد. 


حجت‌الاسلام سعیدی با تاکید بر وجود تقابل حقیقی بین انقلاب اسلامی ایران و آمریکا اظهار داشت: راهبرد آمریکا در 50 سال اخیر حضور نظامی، تحریم و فشار اقتصادی، نرم‌افزاری و حرکت‌های فرهنگی بوده است، آمریکایی‌ها برای عملی‌سازی راهبرد سلطه در نیمه دوم قرن بیستم به 22 کشور نظیر کره و ویتنام حمله کردند و در اجرای راهبرد نیمه سخت در 16 کشور نظیر کوبا و کودتای 28 مرداد ایران دخالت و نقش‌آفرینی کردند و در راستای راهبرد نرم‌افزاری انقلاب‌های مخملی را طراحی کردند.


نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: اساسی‌ترین راهبرد آمریکا برای سلطه بر جهان با تبدیل راهبردهای سخت و نیمه سخت به تحریم و تعامل دنبال می‌شود. تحلیل آمریکا پس از سقوط شوروی این بود که دو تهدید سرخ و سبز متوجه آمریکاست که تهدید سبز احیای گسل بالقوه جهان اسلام با محوریت انقلاب اسلامی ایران است، اگر انقلاب اسلامی بتواند به اهدافش دست پیدا کند آمریکا را با چالش‌های جدی مواجه می‌کند. 


وی گفت: شاخصه‌های انقلاب اسلامی در مقایسه با انقلاب شوروی، جهان‌بینی و ایدئولوژی الهی، رهبری الهی، انگیزه و اراده انقلابیون و نفوذ مردمی و رابطه مردم با رهبری است و امروز انقلاب اسلامی در بسیاری از کشورهای جهان نفوذ معنوی دارد. 


 سعیدی در تشریح مصداق‌های تقابل مبنایی انقلاب اسلامی ایران با آمریکا، گفت: پشتیبانی آمریکا از صدام، دخالت نظامی نظیر کودتای نوژه و دخالت نیمه سخت نظیر فتنه 88 نمونه‌هایی از توطئه‌های آمریکا هستند؛ امروز " تعامل " ابزار آمریکا برای " نفوذ " شده است، معلوم شده هدف آن‌ها فراتر از هسته‌ای بوده و وقتی نتوانستند به هدف خود برسند به جای اول بازگشتند، نقد داده‌ایم و نسیه گرفته‌ایم. 


نماینده ولی‌فقیه در سپاه با بیان اینکه امروز قانون اساسی بار سنگینی مانند انتخاب خبرگان، قوه مجریه، قوه مققنه و شوراهای اسلامی بر دوش مردم قرار داده است، گفت: آیات قرآن در تزکیه و تعلیم، نظام حکومت و آموزش و پرورش را تشریح می‌کند و دولت‌ها در اسلامیت نظام نقش دارد. 


وی در تشریح برنامه‌های آمریکا برای مقابله با انقلاب اسلامی ایران گفت: آمریکا سه برنامه حمایت از عناصر غرب‌گرا و غرب‌باور،  شرطی‌سازی افکار عمومی مردم و تقویت جریان تکنوکرات‌های متمایل به غرب را در دستور کار دارد. 


نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برای خنثی‌سازی توطئه های آمریکا شش اصل مهم را اجرایی کرده است، گفت: این اصول، حمایت و تکیه بر محور مقاومت، مقابله با نظام سلطه و استکبار، تغییر در معادله قدرت، شکست توطئه جنگ درون تمدنی، تکیه بر قدرت دفاعی ملی و سلاح بومی و تکیه بر استحکام درونی قدرت هستند. 


 سعیدی افزود: آمریکایی‌ها تا سال 2010 جنگ مستقیم را دنبال می‌کردند اما اکنون را به جنگ نیابتی روی آوردند، دلارهای عربستان و امارات در جهت مقابله با انقلاب اسلامی ایران مصرف می‌شوند و امروز می‌بینم آمریکایی‌ها جیب عربستان را خالی کردند.


وی با اشاره به اینکه "برخی می‌گویند پولی که صرف موشک می‌کنیم اگر خرج کارهای دیگر کنیم خیلی بهتر است"، گفت: اگر لیبرال دموکراسی با منطق پیش رفته چرا بودجه نظامی آمریکا و اروپا افزایش پیدا می‌کند؟ اگر امروز سلاح نداشتیم چه اتفاقی می‌افتاد؟ قدرت دفاعی ما تضمین بقای انقلاب اسلامی است و قدرت موشکی ما یک اهرم برای بازدارندگی است تا مادامی که بر اصول انقلاب اسلامی پایبندیم تقابل ادامه دارد و استقامت تنها راه پیروزی است. 


منبع: انتخاب


تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن