تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816835628




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۷۰۰هزارتومان ورودیه این رستوران است/عکس


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: ۷۰۰هزارتومان ورودیه این رستوران است/عکس
وجود بخش VIP در برخی رستوران‌های لوکس با قیمت ورودی بسیار بالا و بعضا نجومی یکی از مسائلی است که در منطقه شمیرانات استان تهران به چشم می‌خورد.
آفتاب‌‌نیوز : وجود بخش VIP در برخی رستوران‌های لوکس با قیمت ورودی بسیار بالا و بعضا نجومی یکی از مسائلی است که در منطقه شمیرانات استان تهران به چشم می‌خورد. قسمت‌هایی که در محل این رستوران‌ها در نظر گرفته شده و تعرفه یا قانون خاصی در مورد آن‌ها تعریف نشده است. بخش‌هایی ویژه که افراد متقاضی برای حضور در آن و ارائه خدمات باید مبالغ بالایی را که تعرفه آن توسط صاحب رستوران تعریف شده پرداخت کنند؛ مسئله‌ای که رییس اتحادیه رستوران داران و سلف‌سرویس شمیرانات از آن بی اطلاع هستند. در یکی از این رستوران‌ها اتاقی مجزا در محل رستوران در نظر گرفته شده که مبلغ ورودی آن به ازای هر نفر معادل یک میلیون تومان است و مبلغ تعیین شده با احتساب مواد غذایی است که توسط مشتری سفارش داده می‌شود. در یکی دیگر از این این رستوران‌ها قسمتی ویژه در نظر گرفته شده که مجموع مبلغ ورودی آن به ازای کلیه افراد (از یک تا شش نفر) معادل ۷۰۰ هزار تومان است و تعرفه در نظر گرفته شده بدون لحاظ هزینه‌ سفارش‌های غذایی است. علی صبا -رئیس دارندگان رستوران و سلف سرویس شمیرانات- در پاسخ به این پرسش که برخی رستوران‌ها در منطقه شمیرانات قسمت‌های ویژه‌ای را تعریف کرده‌اند و هزینه ورودی خاصی را از مشتریانی که تمایل دارند از این بخش‌ها استفاده کنند اخذ می‌کنند، بیان کرد: از چنین موضوعی اطلاع ندارم و نمی‌توانم اظهارنظری داشته باشم. ابتدا باید از صحت مسئله مطلع شوم و پس از آن در این رابطه صحبت کنم.  وی در ادامه با خودداری از پاسخی شفاف در این رابطه در پاسخ به اینکه آیا به صورت کلی چنین مسئله‌ای توجیه قانونی دارد یا خیر؟ گفت: نمی‌توانم در این رابطه توضیحی داشته باشم چرا که وجود این مسئله ثابت نشده است. علاوه بر این هر چند رستوران‌های مورد اشاره در منطقه شمیرانات استان تهران واقع شده‌اند اما در گفت‌وگو با سیدعلی اصغر میرابراهیمی -رئیس اتحادیه دارندگان رستوران و سلف سرویس تهران- مسئله قانونی بودن وجود چنین بخش‌هایی را در رستوران‌ها جویا شدیم که وی اینگونه پاسخ داد: در شهر تهران با چنین مسئله‌ای روبرو نشده‌ایم اما به صورت کلی در قانون چنین مسئله‌ای تعریف نشده و وجود چنین بخش‌های ویژه‌ای با دریافت هزینه های مختلف غیرقانونی است. تصویر  مربوط به یکی از دو رستورانی است که هزینه ورودی بخش VIP آن در مجموع معادل ۷۰۰ هزار تومان تعیین شده است.
۷۰۰هزارتومان ورودیه این رستوران است/عکس

منبع: 24 آنلاین




۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن