تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 2 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از مكّه بر گردد و تصميم داشته باشد كه سال بعد هم به حجّ برود، بر عمرش افزو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817774775




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شات گان های تاکتیکی همه فن حریف! (+عکس)


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: شات گان های تاکتیکی همه فن حریف! (+عکس)
اگر بخواهیم بهترین شات گان های تاکتیکی که تاکنون تولید شده اند را معرفی کنیم، فاکتور های متنوعی نظیر اسکلت سلاح، طراحی اولیه، عملکرد، ضریب اطمینان، دقت، ایمنی و قابلیت های منحصر به فرد مطرح خواهند بود.
عصرایران؛ مجله تصویری سلاح- شات گان یا تفنگ ساچمه زنی نوعی سلاح گرم فاقد خان بوده که علاوه بر مقاصد نظامی به منظور شکار و یا شرکت در مسابقات تیر اندازی نیز کاربرد دارد. برد این دسته تفنگ ها معمولا از 100 متر بیشتر نخواهد بود اما انواع تاکتیکی آن ها توانایی زیادی در شکست دادن دشمنان دارند. لازم به ذکر است که در زبان انگلیسی به کالیبر تفنگ های ساچمه ای، "گیج" گفته می شود. اما اگر بخواهیم بهترین شات گان های تاکتیکی که تاکنون تولید شده اند را معرفی کنیم، فاکتور های متنوعی نظیر اسکلت سلاح، طراحی اولیه، عملکرد، ضریب اطمینان، دقت، ایمنی و قابلیت های منحصر به فرد مطرح خواهد بود. ««برای مشاهده تصاویر در اندازه بزرگ روی آنها کلیک کنید»» سایگا- 12 سایگا- 12 شات گانی است که توسط کمپانی ایژماش تولید شده و یکی از مرگبار ترین تفنگ های ساچمه زنی نیمه اتوماتیک جهان به شمار می رود. پیکربندی و مکانیسم عمل این سلاح تا حد زیادی به AK-47 شباهت دارد و از 12 الی 410 گیج را پشتیبانی می کند. با این حال خشاب اسلحه با محدودیت هایی رو به رو است. در مجموع سایگا- 12 مزیت های زیادی دارد که مهم ترین آن توان عملیاتی بالای سلاح است. از نقطه نظر برد نیز تا اندازه زیادی مانند تفنگ های ساچمه ای با برد متوسط خواهد بود. البته گاهی اوقات ممکن است برای جایگذاری گلوله ها با سایز های متفاوت با مشکل مواجه شوید. قیمت پیشنهادی این سلاح از جانب کمپانی سازنده 950 دلار است.
شات گان های تاکتیکی همه فن حریف! (+عکس)
بنلی M2 مورد دوم نیز یکی دیگر از شات گان های نیمه اتوماتیک حرفه ای است که از لحاظ قیمت گذاری کاملا منحصر به فرد خواهد بود. لوله تفنگ 18.5 اینچ بوده و استفاده از آن را در فضا ها و راهرو های باریک آسان تر می سازد. لازم به ذکر است که این شات گان تولید کمپانی ایتالیایی بنلی بوده و در اوایل دهه 1980 ساخته شده است. مزیت اصلی سلاح اندازه تاکتیکی آن و مهم ترین عیب آن خشاب غیر قابل جداسازی محسوب می شود. قیمت پیشنهادی بنلی M2، 1،200 دلار است.
شات گان های تاکتیکی همه فن حریف! (+عکس)
FN Herstal SLP مورد سوم لیست شات گانی با نام FN Herstal SLP است که نیمه خودکار بوده و از ظرفیت داخلی 8 دور برخوردار است. مجموعه قابلیت های این شات گان، استفاده از آن را برای شرایط بحرانی مناسب ساخته است. در واقع برای افرادی که هر دو کاربرد نظامی و مسابقه ای را مد نظر دارند، بهترین انتخاب خواهد بود. اصلی ترین عیب سلاح لوله 22 اینچی بلند آن است. قیمت پیشنهادی  FN Herstal SLP، 1000 دلار است.
شات گان های تاکتیکی همه فن حریف! (+عکس)
Kel Tec KSG Kel Tec KSG را می توان سلاحی همه فن حریف به حساب آورد و لقب مرگبار ترین شات گان را به آن داده اند. در واقع اگر بخواهیم یکی از بهترین شات گان ها با برد کوتاه را معرفی کنیم، این مورد پیشنهاد خوبی خواهد بود. به واسطه قدرت عملیاتی بالای سلاح در برد کوتاه و تا حدودی هم برد متوسط، Kel Tec KSG به منظور درگیری های نزدیک اسلحه ای مناسب قلمداد می شود. اما اصلی ترین عیب آن کارایی پایین در یک میدان کاملا باز و به ویژه برای شکار خواهد بود. قیمت پیشنهادی این شات گان، 800 دلار است.
شات گان های تاکتیکی همه فن حریف! (+عکس)
Benelli Super Black Eagle II پنجمین سلاح این لیست یکی دیگر از محصولات تولیدی کمپانی ایتالیایی بنلی است که بیشتر برای ورزشکاران و آن هایی که عاشق مسابقات تیر اندازی هستند مناسب است! این شات گان نیمه خودکار برای استفاده نظامی نیز چندان ناتوان به نظر نمی رسد.  قیمت پیشنهادی Benelli Super Black Eagle II، 1400 دلار است.
شات گان های تاکتیکی همه فن حریف! (+عکس)
Kral Silver Eagle 12ga آخرین شات گانی که در لیست بهترین شات گان های تاکتیکی تولید شده جای گرفته است، Kral Silver Eagle 12ga نام دارد. این عقاب نقره ای توسط یک شرکت کوچک ترکیه ای ساخته می شود و لوله های قابل تعویض با سایز های 20 و 28 اینچ در اختیار دارد. مدل 28 اینچی بیشتر برای اهدافی نظیر شکار و یا مسابقات تیر اندازی مناسب است در حالی که مدل دیگر به منظور نظامی مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله مهم ترین مزیت های این شات گان می توان به دقت و کیفیت بالای ساخت آن اشاره کرد. از طرفی شاید اساسی ترین عیبی که متوجه عقاب نقره ای است را بتوان شهرت پایین برند آن به شمار آورد. قیمت این شات گان 300 دلار است.
شات گان های تاکتیکی همه فن حریف! (+عکس)
 

تاریخ انتشار: ۲۰:۵۲ - ۱۱ تير ۱۳۹۶ - 02 July 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن