تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس با يقين بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند، كوه‏ها به همراه او تسبيح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816976249




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لایحه تحریم‌های ایران و روسیه به بن بست خورد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: لایحه تحریم‌های ایران و روسیه به بن بست خورد
رسانه‌های آمریکا از به مشکل خوردن تصویب لایحه تحریم‌های ایران و روسیه در مجلس نمایندگان به دلیل احتمال دخالت ترامپ در نزدیک کردن مفاد لایحه به نظرات خود خبر دادند.
آفتاب‌‌نیوز :  لایحه تحریم‌های ایران و روسیه که در مجلس سنا از سوی هر دو حزب آمریکا مورد حمایت قرار گرفته بود، روز چهارشنبه با مانع روبه‌رو شد. دموکرات‌ها به دنبال تضمین از سوی جمهوری خواهان هستند که مبادا آن‌ها این لایحه را تضعیف کنند.


به گزارش این رسانه آمریکایی سناتورهای ارشد با همتایانشان در مجلس نمایندگان از زمان تصویب لایحه توسط سنا با رای ۹۸ به دو، در حال مذاکره‌ هستند. اما زمانی که دموکرات‌ها از اصرار کاخ سفید به جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان برای تغییر لایحه و نزدیک کردن مفاد آن به منویات ترامپ خبردار شده‌اند، از حزب جمهوری‌خواه درخواست کرده‌اند که زمانی که این لایحه به مجلس نمایندگان ارجاع داده می‌شود، تغییری در آن ایجاد نکنند. با این حال به گفته یک سناتور دموکرات آن‌ها به این درخواست پایبند نبوده‌اند. 


باب کورکر رییس کمیته روابط خارجی مجلس سنا واکنش دموکرات‌ها را «نقض غرض» و در واقع همکاری با روسیه از طریق به تعویق انداختن تبدیل این لایحه به قانون خوانده است. 


کورکر روز چهارشنبه گفت: این وضعیت مسخره‌ای است که اجازه نمی‌دهید این لایحه در شرایط مساعدی به مجلس نمایندگان برود در حالی که می‌دانید مجلس نمایندگان قرار است چطور با لایحه‌ای که ما به تصویب رسانده‌ایم برخورد کند.


سناتور بن کاردین گفته قبل از ترکیدن حباب تنش‌های دو حزب و قبل از اینکه این لایحه نهایی شود، قرار بود تغییرات فنی‌ در بسته تحریم‌ها ایجاد شود . 


برای دموکرات‌هایی که برای ادبیات و مفاد این لایحه تلاش زیادی کرده‌اند و سعی داشتند تا جای ممکن توانایی ترامپ برای رابطه با دولت پوتین را محدود کنند چشم‌انداز رقیق شدن بسته تحریم‌ها در مجلس نمایندگان بسیار سخت و دردناک است. 


یکی از دموکرات‌ها گفته ما از اینکه تغییراتی در لایحه ایجاد کنیم که اجازه تضعیف بنیادین در هسته لایحه را به سایرین ندهد، خوشحالیم. ما باید ضمانت لازم برای اینکه لایحه قرار نیست در مجلس نمایندگان تضیعف شود را داشته باشیم. 


این رسانه آمریکایی همچنین نوشت: پیچیدگی تعویق تحریم‌ها یکی از مفاد لایحه تصویب شده در سناست که به کنگره اجازه می‌دهد ترامپ را از هر گونه لغو تحریم‌های روسیه منع کند. تغییر تحریم‌ها بر درآمد‌های فدرال نیز تاثیر می‌گذارد و بر اساس قانون اساسی هر تغییری در درآمد باید در مجلس نمایندگان به صورت لایحه مطرح شود. 


به گزارش ایلنا به نقل از  «پولیتیکو»،دموکرات‌ها نگرانی‌شان را از طرح کاخ سفید برای فشار به دموکرات‌های مجلس نمایندگان برای تجدیدنظر در مفاد لایحه و منطبق کردن آن با نظرات رییس‌جمهور اعلام کرده‌اند. جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان هرگونه فشارپذیری و انگیزه سیاسی را در پروسه تعلیق لایحه سنا رد کرده‌اند. 


«اد رویس» رییس امور خارجی مجلس نمایندگان به فاکس نیوز گفت: هم‌اکنون که سنا به واسطه تاخیر در رای به طرح سلامت وقت کافی دارد باید به مشکل قانون اساسی در این لایحه رسیدگی کند. 


رویس افزود: ما باید پیامی را به پوتین و روسیه مخابره کنید که بداند هر مداخله‌ای در تضعیف دموکراسی‌ها در جهان با نتایجی همراه خواهد بود. 


«بن کاردین» روز سه شنبه گفته بود من فکر می‌کنم با تغییر با تغییرات پیشنهادی مجلس نمایندگان موافق باشم. او هشدار داده که دموکرات‌ها الزاما در ‌‌نهایت به همه تغییرات موافق نخواهند بود. 


به گفته کاردین تغییرات پیشنهادی بر لایحه تحریم‌ها نباید بر قدرت تاثیرگذاری این لایحه اثرگذار باشد. 


سناتور ایالت مریلند گفته: دموکرات‌ها نسبت به تغییر این لایحه و تعویق تصویب آن به واسطه مداخله روس‌ها نگرانند و معتقدند این کار ماهیت ماکیاوولی دارد. 


لایحه سنا تحریم‌هایی را علیه مسکو اعمال کرده و تحریم‌های فعلی را نیز به قانون تبدیل خواهد کرد و همچنین جرایمی را برای برنامه‌های موشکی تهران و نقض حقوق بشر و حمایت از تروریسیم ترتیب داده است. 


یکی از منابع آگاه تغییرات احتمالی را در راستای ملاحظات فنی دانسته نه ماهوی و افزوده که کمیته مربوطه در مجلس نمایندگان موارد اندکی را مستلزم تغییر می‌داند.








۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن