محبوبترینها
قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران
نمایش جنگ دینامیت شو در تهران [از بیوگرافی میلاد صالح پور تا خرید بلیط]
9 روش جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ برای از بین بردن بوی بد
ساندویچ پانل: بهترین گزینه برای ساخت و ساز سریع
خرید بیمه، استعلام و مقایسه انواع بیمه درمان ✅?
پروازهای مشهد به دبی چه زمانی ارزان میشوند؟
تجربه غذاهای فرانسوی در قلب پاریس بهترین رستورانها و کافهها
دلایل زنگ زدن فلزات و روش های جلوگیری از آن
خرید بلیط چارتر هواپیمایی ماهان _ ماهان گشت
سیگنال در ترید چیست؟ بررسی انواع سیگنال در ترید
بهترین هدیه تولد برای متولدین زمستان: هدیههای کاربردی برای روزهای سرد
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1832440408
چرا بسیاری از اوقات بازیهای ویدئویی تاخیر میخورند؟
واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم:
چرا بسیاری از اوقات بازیهای ویدئویی تاخیر میخورند؟ به قلم Jason Schreier از وبسایت Kotaku" در طول ماهها و سالهای اخیر شاهد تاخیر خوردن بازیهای مختلفی بودهایم و همیشه این سوال برای ما مطرح بوده که اصولا چرا سازندگان نمیتوانند مطابق برنامهریزی بازیهای خود را عرضه کنند تا ما با این حجم از بدقولیها مواجه نشویم؟ من شخصا چندین بهانه و توضیح برای تاخیر بازیها را شنیدهام. طی این مدت که برای کتاب جدیدم گزارش جمع میکردم با توسعهدهندگانی صحبت کردم که بر روی همه نوع بازی از نقشآفرینی عظیم مانند Dragon Age: Inquisition گرفته تا بازیهای پلتفرمر مستقلی مانند Shovel Knight کار کردهاند. از آنها سوالات مختلفی در مورد موقعیتهایی که مجبور هستند کارهایی مانند تاخیر بازی را انجام دهند، پرسیدم و پاسخهای جالبی را شنیدم که بیشک برای شما هم میتواند مفید باشد. سادهترین دلیل این است که در روند توسعهی یک بازی، ساخت یک برنامهی کاری منسجم و دقیق غیرممکن است. حتی محافظهکارترین تخمینها در شروع پروژه هم نمیتوانند موانع راه را پیشبینی کنند. گاهی ممکن است که مرحلهای که سازندهی بازی ساخت آنرا دو هفته پیشبینی کرده بود، تقریبا دو ماه طول بکشد. شاید در اواسط پروژه متوجه شوند که ایدهی جالب آنها برای سیستم مبارزات بازی در حقیقت جالب نیست و آنها مجبور خواهند شد که ماههای زیادی را صرف تغییر و بهبود آن کنند. همینطور هیچ راهی وجود ندارد که بتوان وجود باگها را در بازی پیشبینی کرد و این دلیلی است که بیشتر بازیها در پایان مرحله توسعه و نزدیک شدن به زمان عرضه برای "بهبود یافتن" تاخیر میخورند. این مشکلات فقط گریبانگیر توسعهدهندگان تازهکار نمیشود بلکه حتی باتجربهترینها نیز به این موانع برمیخورند.
"فرگس ارگهارت" (Feargus Urghart)، مدیرعامل Obsidian Entertainment سال گذشته طی یک مصاحبه گفت: "ما در مسیر ساخت بازی همواره در حال تغییر برنامه خود هستیم .... همواره" زمانی که او و تیم توسعهش برای اولین بار در سال 2012 شروع به ساخت Pillars of Eternity کردند، برنامهای که آنها طرح کردند به 2014 ختم میشد. اما در مسیر توسعه به مشکلات زیادی برخوردند که شامل دید بزرگ آنها نسبت به بازی ( بازی که قصد ساخت آن را داشتند بسیار بزرگ بود)، مشکلات داستانی ( نویسنده ارشد درگیر پروژهی دیگر Obsidian یعنی South Park: The Stick of Truth بود) و هزاران باگ مختلف که باعث شد Pillars of Eternity در ماه مارچ سال 2015 عرضه شود. ارگهارت در این مورد گفت: "چهارشنبههای ما الان چهارشنبههای برنامهریزی هستند. از سال 2 تا 5 بعدازظهر در یک اتاق کنفرانس مینشینم و تیم ما به آمار و ارقام و نمودارها نگاه میکند و در مورد اینکه اعضای مختلف تا چه حد از برنامه جلو یا عقب هستند یا اینکه چطور از منابع خود استفاده کنیم، صحبت میکنند. هفتهی پیش در چه موقعیتی قرار داشتیم، این هفته در چه موقعیتی قرار داریم، موقعیت هفتهی آینده چطور خواهد بود، اوضاع چگونه پیش میرود، آیا به تاریخهایی که مشخص کردیم میرسیم، مشکلات چیست، چه کمکی میتوانیم به هم بکنیم و از این قبیل سوالات." همچنین یک زمانهایی بازیها تاخیر میخورند، چون هنوز به اندازه کافی خوب نیستند. استودیو هایی مانند Blizzard که میگویند بازیهایشان "هر موقع آماده شدند، آماده میشوند" به " تکرار و بازطراحی" علاقه دارند. این کلمه یک شعار برای توسعهدهندگانی است که اعلام میکنند بازیهایشان همواره در حال تغییر هستند تا اصلاح شوند. Blizzard نیز به همین دلیل بازیهایی مانند StarCraft II و Diablo III را با تاخیر عرضه کرد. یکی از طراحان خبرهی Blizzard یعنی "وایات چنگ"(Wyatt Cheng) گفت: "ما همیشه یک نقشه داریم. اما سعی میکنیم نسبت به آن نقشه اگر مجبور شدیم کمی انعطاف پذیری به خرج بدهیم. ما یک هدف داریم،و سعی میکنیم به تاریخهایی که مشخص کردیم برسیم اما نسبت به تغییر در هنگام کشف یک چیز جدید درنگ نمیکنیم." "راب فوت"( Rob Foote )، یکی از تهیهکنندگان Diablo 3 نیز گفت: "کیفیت بازی باید کاری که انجام میدهید را به شما تحمیل کند نه یک تاریخ که 15 ماه پیش توافق کردید."
کتاب من یعنی Blood , Sweat and Pixels شامل 10 قسمت است و هر کدام برروی یک بازی تمرکز میکند. زمانی که در حال انتخاب آن بازیها بودم سعی کردم ژانرهای مختلفی را در نظر بگیرم از AAAهای بزرگ مانند Uncharted 4 گرفته تا بازیهای پیکسلی مانند Stardew Valley. چیزی که بسیار مرا سوپرایز کرد این بود که طی پروسهی گزارش کردن متوجه شدم که همهی این بازیها با تاخیر عرضه شدند. حتی Star Wars 1313 که قبل از اینکه Disney شرکت LucasArts را ببندد، تاخیرهای زیادی خورد. با فاکتور گرفتن از همان چند استثناء که وجود دارند، مثل بازیهایی مانند Call of Duty یا Madden که سالانه و منظم عرضه میشوند. اما بسیار سخت است بازی را پیدا کنید که تاخیر نخورده باشد. حتی بازیهایی که در همان زمان تعیین شده عرضه شدند نیز حداقل یک تاخیر داخلی قبل از اینکه تاریخ انتشار آنها بطور عمومی اعلام شود داشتهاند. "شان ولاسکو"، کارگردان بازی Shovel Knight در مورد بحث تاخیرها میگوید: "برخی چیزها گاهی بیشتر از آن چیزی که فکر میکنید طول میکشند." او و تیمش قرار بود Shovel Knight را در ماه مارس سال 2014 عرضه کنند و سه محتوای اضافه را نیز در سال2015 منتشر کنند. اما در عوض، خود بازی در ماه ژوئن سال 2014 عرضه شد و محتوای اضافی اول یعنی Plague Knight در سپتامبر سال 2015 و Specter Knight در مارس 2017 دست مردم رسیدند. حتی یک بازی دو-بعدیِ پلتفرمر که گرافیک پیچیدهای ندارد نیز برای توسعهدهندگان سختیهایی برای پیشبینی کردن زمان مورد نیاز برای انجام هر کار بوجود میآورد. زمانی که به ولاسکو و تیمش در سال گذشته سر زدم او کم و بیش در بحرانی به سر میبرد و دلیلش باسفایتهای Specter Knight بود. او به اعضای تیمش میگفت که هیچکدام از باسها برای جنگیدن جالب نیستند. تغییر و بهبود این باسها برای تیم سازنده کاری زمانبر به شمار میرفت. ولاسکو گفت: "در ابتدا باید بگویم که ما در تخمین و تهیهی یک برنامه اصلا خوب نیستیم. دوما همهی ما به نوعی کمال گرا هستیم و نحوهی کار ما همه چیز را آرام تر میکند."
تاخیر میتواند گیمرها را عصبانی کند اما برای توسعهدهندگانی که قصد ساخت یک بازی بهتر را دارند یک آسایش میباشد. توسعهدهندگان در BioWare دو مرتبه Dragon Age: Inquisition را تاخیر زدند. اولین تاخیر که از پاییز 2013 به اکتبر سال 2014 بود که برای گسترش بازی و حضور ویژگیهای کلیدی مانند جهانِ باز و عظیم و مسابقات مختلف نیاز بود. اما دومین تاخیر که از اکتبر همان سال به نوامبر سال 2014 بود، برای تیم Dragon Age بسیار سختتر گذشت. این تاخیر برای فیکس کردن هزاران باگی بود که در روند تولید بوجود آمد. رییس استودیوی BioWare، "ارین فلین" گفت: "بسیار افتضاح است که به یک تیم توسعه بگویید یک بازی برای شش هفته تاخیر خورده است. چون میدانید که برای آنها این به معنی شش هفته تلاش و سختی بیشتر میباشد. " یکی از بزرگترین فاکتورها پشت یک تاخیر چیزی است که توسعهدهندگان آنرا "سد شدن راه" مینامند. توسعه بازی یک فرآیند یکپارچه نیست بلکه هر بخش از بازی از لحاظ فنی توسط یک گروه در حال ساخت میباشد و "سد شدن راه" زمانی اتفاق میافتد که بخشی از تیم نمیتواند به کارش ادامه دهد، چون کار یک بخش دیگر باید به اتمام برسد. تیمهای صدا و جلوه های بصری بسیار بیشتر به این مشکل دچار میشوند چون همیشه باید منتظر دیگر تیمها بمانند تا کارشان تمام شود. فیلن ادامه داد: "این همان جایی است که ما در برنامهریزی به مشکل برمیخوریم." همه این نقل قولها گفته شد تا به اینجا برسیم که در زمان تاخیر خوردن بازیها، شاید واقعا نتوان سازندگان را سرزنش کرد. همانطور که گفته شد، تقریبا اکثریت قاطع بازیها در طول مسیر توسعه خود دچار تاخیر میشوند، برخی بازیها نسبت به زمان انتشاری که سازندگان اعلام کردهاند، دچار تاخیر میشوند و برخی دیگر نیز حداقل یک تاخیر داخلی قبل از اینکه تاریخ انتشار آنها بطور عمومی اعلام شود داشتهاند. آخرین نمونه از تاخیر یک بازی بزرگ نیز Red Dead Redemption 2 است اما نباید فراموش کرد که ساخت بازی عظیمی مثل RDR2 بصورت بینقص کار بسیار سختی است و بخاطر همین نیز سازندگان دلیل تاخیر را "برای ارائه بهترین تجربه ممکن به طرفداران" ذکر کردند. اما دیدگاه شما در مورد این مقاله چیست؟ خوشحال میشویم نظرات خود در مورد موضوع کلیشهای اما پرحاشیه تاخیر خوردن بازیها را به اشتراک بگذارید ...
7 تير 1396
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]
صفحات پیشنهادی
چرا بعضی از افراد با چشمان نیمه باز می خوابند؟ - پایگاه خبری فانوس
سرویس دانستنی ها - اگر همیشه این شکلی می خوابید بدان معناست که اتفاقی غیر طبیعی در داخل بدن شما افتاده و به نوعی شاخصه ای است که میزان سلامت جسمی شما را نشان می دهد به این حالت لاگوفتالموس شبانه Nocturnal lagophthalmos گفته می شود به گزارش فانوس به نقل از تابناک آیا می دانید دچرا اختلاف عربستان و قطر به نفع ایران است؟ / آیا تهران رسما پشت دوحه خواهد ایستاد؟
چرا اختلاف عربستان و قطر به نفع ایران است آیا تهران رسما پشت دوحه خواهد ایستاد 5 ژوئن عربستان سعودی به همراه امارات و بحرین و مصر روابط دیپلماتیک و تجاری شان را با دوحه قطع کردند در این میان بحث درباره سیاست ایران در قبال این شکاف به وجود آمده میان بلوک سعودی و قطر بالا گرفتچرا ترامپ و وزرای خارجه و دفاع آمریکا درباره قطر اختلاف دارند؟ / او فقط به پول فکر می کند
چرا ترامپ و وزرای خارجه و دفاع آمریکا درباره قطر اختلاف دارند او فقط به پول فکر می کند ترامپ قصد دارد با بحران سازی در جهان به وعده های اقتصادی خود جامه عمل بپوشاند او بحران می سازد تا آمریکا سود کند لذا می توان گفت اگر روزی ترامپ با ساخت و ساز به دنبال پول بود امروزچراغ سبز ارشاد به فیلمهای هنجارشکن/ مشاطهگری سیاسی و جولان فیلمهای موهن
برای مسئولان وزارت ارشاد چراغ سبز ارشاد به فیلمهای هنجارشکن مشاطهگری سیاسی و جولان فیلمهای موهن اهدای بستههای تشویقی و چراغ سبز به فیلمهای هنجارشکن و توقیفی زنگ خطر مضاعفی را برای سینما به صدا در آورده است گروه فرهنگی «فرهنگ نیوز» مردان سیاست و اهل تدبیر اگرقطعه یک قبل از پایان سال 96 تحویل میشود / بابت تاخیر در افتتاح از مردم عذرخواهی میکنم
رئیس بنیاد مستضعفان قطعه یک قبل از پایان سال 96 تحویل میشود بابت تاخیر در افتتاح از مردم عذرخواهی میکنم رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه قطعه یک آزادراه تهران – شمال قبل از پایان سال 96 تحویل داده میشود گفت بابت تاخیر چند ماهه در افتتاح قطعه یک از مردم عذرخواهی میکنم بچرا گاهی صبحها خسته از خواب بیدار میشویم؟
چرا گاهی صبحها خسته از خواب بیدار میشویم در این مقاله اطلاعاتی درباره اهمیت خواب و عواقب کمبود آن در اختیار شما میگذاریم «صبح شده و ساعت زنگدار به صدا درآمده است اما شما هنوز خوابآلودهاید چرا خوابآلوده بودن بعد از هشت ساعت خواب طبیعی به&zwnjچرا گرنفل مانند پلاسکو فرونریخت؟
چرا گرنفل مانند پلاسکو فرونریخت یکی از تفاوتهای مهم آتش سوزی پلاسکو و گرنفل این است که آتش سوزی لندن در عمق ساختمان اتفاق نیفتاد و سطح دچار آتش سوزی شده بود به گزارش فرهنگ نیوز اگر بخواهیم حادثه گرنفل را با حوادث اتفاق افتاده در ایران مقایسه کنیم علاوه بر مورد ساختمان پلاسکوکیهان: وقتی شیرکاکائو هست آب شیرین چرا؟! - آخرین خبر
کیهان متن پیش رو در کیهان منتشر شده و انتشار آن به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست رئیس جمهور در حالی برای برگزاری مجمع بانک مرکزی به ساختمان میرداماد رفت که درست چند قدم مانده به همین ساختمان بسیاری از کسبه و فعالان اقتصادی از وضعیت کنونی اقتصاد و رکود حاکم بر بازار به دلیجایگزین احتمالی ابوبکر البغدادی کیست؟ / چرا آمریکا نمیتواند مرگ البغدادی را تأیید کند؟
جایگزین احتمالی ابوبکر البغدادی کیست چرا آمریکا نمیتواند مرگ البغدادی را تأیید کند از هفته گذشته گزارش هایی در مورد مرگ ابوبکر البغدادی سرکرده داعش در یک حمله هوایی در حومه رقه در برخی نشریات خارجی و به ویژه انگلیسی زبان منتشر شد پس از آن بود که مقامات روسی تأیید کردند درویدئویی از کعبه که در آن از فناوری شتابدهنده استفاده شده است
ویدئویی از کعبه که در آن از فناوری شتابدهنده استفاده شده استدر این فناوری دوربین در محل ثابتی نصب و درمدت زمان طولانی به فیلمبرداری میپردازد وسپس فیلم را به سرعت نشان میدهد تاریخ انتشار شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵ ۴۶ تماشا و دانلود-
علم و فناوری
پربازدیدترینها