تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):علت روزه گرفتن آن است كه به سبب آن ثروتمند و فقير برابر شوند زيرا ثروتمند گرسنگى را اح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816851963




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس جمهور: قرآن شكوفا كننده همه استعدادهاي انسان است


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: رئيس جمهور: قرآن شكوفا كننده همه استعدادهاي انسان است
خبرگزاري آريا-رئيس جمهور با بيان اينكه به بركت قرآن نام ايران در جهان مي درخشد ،گفت: به لطف خدا مجلس و دولت ما قرآني است و همه ما به بركت قرآن اينجا ايستاده ايم و در خدمت توسعه و ترويج آن خواهيم بود.

به گزارش خبرگزاري آريا، دكتر محمود احمدي نژاد چهارشنبه شب در چهاردهمين مراسم تكريم خادمان قرآن كريم در سالن شهيد بهشتي نهاد رياست جمهوري گفت : قرآن كتاب زندگي است و تمام سرنوشت بشر و تاريخ بشر در اين كتاب است و همه بايد تلاش كنيم قرآن به متن زندگي انسانها بيايد.

رئيس جمهورخاطر نشان كرد: قرآن برنامه حركت انسان از خاك تا افلاك و پاسخگوي همه سلايق و شكوفا كننده همه استعدادهاي انسان است.

دكتر احمدي نژاد با بيان اينكه بدون قرآن ، حركت در مسير شكوفايي استعدادها و خدايي زيستن مفهومي ندارد ، تاكيد كرد: هدايت انسان فيضي است كه از جانب خداوند به انسان اعطا شده و واسطه اين فيض امام است و كانال دريافت اين فيض و هدايت، ايمان به غيب است.

رئيس جمهور افزود : اگر با نگاه به غيب انسان قرآن را تلاوت كند دريافتش از قرآن متفاوت از ديگران خواهد بود.

دكتر احمدي نژاد خاطرنشان كرد: شياطين در طول تاريخ بزرگترين جنايتي كه در حق بشريت انجام داده اند اين بوده كه چشم و دل و ذهن انسانها را از امام به سوي شياطين منحرف كردة و كار اصلي آنها دور كردن انسانها از تبعيت امام بود.

وي با اشاره به اينكه انسانهاي به ظاهر اهل قرآن كه خادم طاغوتها بودند در تاريخ فراوان داشته ايم ، گفت : در جبهه مقابل امامان، حافظان قرآن نيز وجود داشتند و آنها كساني بودند كه قرآن را با امام درك نكرده بودند.

دكتر احمدي نژاد در ادامه سخنان خود با تاكيد بر اينكه خادمان قرآن بايد براي تمام اقشار ، صنوف و سلايق براي فعاليتهاي قرآني برنامه داشته باشند، گفت : بايد كاري كنيم عطر دل انگيز قرآن در تمام فضاي كشور پراكنده شود.

رئيس جمهور همچنين با اعلام موافقت درمورد تشكيل شوراي عالي قرآن گفت: اين پيشنهاد را در شوراي عالي انقلاب فرهنگي مطرح خواهم كرد.

وي همچنين با تاكيد براينكه امكانات و توان تصميم گيري كه امروز در اختيار ما قرار گرفته بايد در خدمت ترويج قرآن بكار گرفته شود ، بر استفاده از اهالي قرآن براي ترويج و توسعه قرآن تاكيد كرد و گفت : با افتخار در خدمت توسعه و ترويج قرآن خواهيم بود.

دكتر احمدي نژاد با بيان اينكه در دو، سه سال گذشته پرفروش ترين كتاب در آمريكا قرآن بوده است ،گفت: امروز يك موج عظيم براي كشف حقيقت توحيد و انسان كامل و صراط مستقيم در دنيا به راه افتاده است.

وي با تاكيد به اينكه امروز روزي است كه بايد قرآن را به دنيا معرفي كنيم، گفت: بشر راهي جز بازگشت به قرآن نخواهد داشت و بسيار زودتر از آنكه فكرش را بكنيم بساط طاغوتها برچيده خواهد شد.

پيش از سخنان رئيس جمهور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي ضمن تشريح فعاليتهاي قرآني انجام شده در مدت فعاليت دولت نهم گفت: فعاليتهاي قرآني در دولت نهم جزو آن دسته از فعاليتهايي است كه مي توان آن را دولت نهمي قلمداد كرد.

در اين مراسم همچنين از بيست برگزيده قرآني با عنوان خادم، فعال برگزيده قرآني و فعال ممتاز قرآني در بخشهاي پژوهشهاي قرآن، آموزش و تبليغ قرآن، تاليف و چاپ كتب قرآني و هنرهاي قرآني با حضور رئيس جمهور تجليل شد.
 پنجشنبه 6 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 157]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن