تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ریشه های کفر سه چیز است:حرص و بزرگ منشی نمودن و حسد ورزیدن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818191446




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جدیدی: منتشر کنندگان تصاویرم را حلال کردم


واضح آرشیو وب فارسی:برترینها: نایب رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران گفت:عده ای اقدامات من در شورای شهر تهران را وارونه جلوه دادند و این حق الناسی بوده که برگردن آنها است.
خبرگزاری میزان: نایب رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران گفت:عده ای اقدامات من در شورای شهر تهران را وارونه جلوه دادند و این حق الناسی بوده که برگردن آنها است.
عباس جدیدی پیش از بیان نطق پیش از دستور خود در سیصد و سی و ششمین جلسه شورای شهر تهران گفت:طی ماه های اخیر شاهد مونتاژ برخی عکس های من و انتشار آنها در فضای مجازی بودیم.
وی افزود: در راستای انتشار این تصاویر، مردم کشور برای مدتی شاد شدند و من نیز با شادی مردم خوش و شاد هستم.
نایب رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه گله ای از انتشار تصاویر غیر واقعی ام ندارم اظهارکرد: عکس های مونتاژ شده من توانست نشاط و شادی را به چهره مردم بیاورد. این خودش برکت است و من از شرایط پیش آمده، گله ای ندارم.
جدیدی با بیان اینکه " افرادی که اقدامات من در شورای شهر را وارونه جلوه دادند، نمی بخشم" گفت: وارونه جلو داده شدن اقداماتم در شورای شهر درست نیست و افرادی که در این راستا اقدام کردند را حلال نمی کنیم.
وی تاکید کرد: اقدامات اعضای شورای شهر بایگانی شده و تمام اطلاعات آن نیز اکنون موجود است.
[ مشاهده متن کامل جدیدی: منتشر کنندگان تصاویرم را حلال کردم در پورتال خبری و سبک زندگی ]

شنبه ، ۳تیر۱۳۹۶


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترینها]
[مشاهده در: www.]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن