تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818251291




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار بر ضرورت پاکسازی حریم جاده های مواصلاتی مازندران از نخاله و پسماند تاکید کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:
استاندار بر ضرورت پاکسازی حریم جاده های مواصلاتی مازندران از نخاله و پسماند تاکید کرد

نوشهر – ایرنا – استاندار مازندران گفت : رهاسازی نخاله های ساختمانی و پسماند در حریم و حاشیه جاده های مواصلاتی استان در شان مردم مازندران نیست و باید دستگاه های اجرایی هرچه سریعتر نسبت به پاکسازی آنها اقدام کنند.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، ربیع فلاح جلودار روز دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان تنکابن ، افزود : حفظ و احیاء منابع طبیعی وظیفه همه آحاد جامعه است و باید تلاش کنیم تا این ثروت ملی برای نسل های آینده باقی بماند و همه از آن بهره مند شوند.
وی به مصوبه اخیر مجلس مبنی بر محدود کردن برداشت چوب از جنگل اشاره کرد و اظهار داشت : سالانه 10 میلیون متر مکعب چوب برای تولید محصولات سلولزی در کشور نیاز داریم که 5.5 میلیون مترمکعب آن در داخل تولید می شود و نیاز به چوب روز به روز در حال افزایش است.
فلاح خاطر نشان کرد : با کشت چوب در اراضی شیبدار شمال کشور نه تنها می توانیم بخش قابل توجهی از نیاز کشور را فراهم نماییم بلکه سبب جلوگیری از وقوع بلایای طبیعی همچون سیل نیز خواهیم شد.
وی به اقدامات دولت در جبران خسارت های برف سال جاری اشاره کرد و بیان داشت : مبلغ 200 میلیارد تومان تسهیلات با سود 10 درصد برای خسارت دیدگان اختصاص یافت که بر اساس اولویت بندی به متقاضیان پرداخت خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به نیاز شهرهای غرب مازندران به جاده کمربندی ، یادآور شد : اعتبارات خوبی از محل سفر ریاست جمهوری به استان در این زمینه اختصاص داده شده و باید هرچه سریعتر نسبت به جذب آن اقدام شود.
فرماندار ویژه تنکابن نیز در این آئین به اقدامات دولت تدبیر و امید جهت تقویت زیرساخت های این شهرستان اشاره کرد و افزود : دولت تاکنون در بخش گازرسانی 65 میلیارد تومان هزینه کرده و در سه سال اخیر بسیاری از ساکنان روستاهای منطقه از نعمت گاز بهره مند شدند.
سید امیر حسینی جو افزود : در بخش برق رسانی 63 میلیارد تومان برای احداث نیروگاه و اصلاح شبکه هزینه شده و مردم با کمترین ...
[ مشاهده متن کامل استاندار بر ضرورت پاکسازی حریم جاده های مواصلاتی مازندران از نخاله و پسماند تاکید کرد در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]

جمعه ، ۲تیر۱۳۹۶


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن