تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خداوند عزيز و جليل نقل كرده است كه فرمود: هر كار ارزشمندى كه در آن بسم ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818181879




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منبع آبی در ایران برای هدر دادن وجود ندارد/ امسال ۲۵۷ روز سالم و پاک در تهران داشته ایم


واضح آرشیو وب فارسی:نسیم آنلاین: رئیس سازمان محیط زیست گفت: ما در کشور گوی سبقت را در تولید پسماند و هدر دادن آب از هم می رباییم و باید این الگو تغییر کند زیرا دیگر منبع آبی برای هدر دادن وجود ندارد.
به گزارش خبرنگار اجتماعی « نسیم آنلاین »، معصومه ابتکار در همایش محیط زیست و حقوق شهروندی با اشاره به اینکه منشور حقوق شهروندی تحول و رویکرد نوینی را در ارتباط با حقوق شهروندی مطرح می کند، گفت: محیط زیست یکی از محورها و مولفه های منشور حقوق شهروندی است، ضمن اینکه از ابتدا بحث حق بهره مندی از زندگی سالم مورد توجه دولت یازدهم قرار داشته است.
وی اظهار کرد: هر انسانی حق دارد در محیطی عاری از آلاینده زندگی کند از هوا، غذا و آب سالم بهره مند شود و از نشاط طبیعت استفاده کند.
رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه برای بحث منشور حقوق شهروندی به ویژه فصل محیط زیست آن برنامه ریزی خوبی انجام شده است، افزود: نشست امروز یکی از ابعاد این برنامه ریزی است. تا با کمک دستگاه های مختلف موضو ع فرهنگ سازی و آموزش حقوق شهروندی را عملیاتی کنیم.
وی با اشاره به تفاهمنامه منعقد شده بین سازمان حفاظت محیط زیست و وزارت آموزش پرورش در ابتدای دولت یازدهم اظهار کرد: این تفاهم نامه به طور کامل اجرا شده است و در بسیاری از کتب درسی بحث محیط زیست جای گرفته است. علاوه بر این محیط زیست در بسیاری از ابعاد آموزش مدارس مثل سازمان دانش آموزی و سازمان پیش آهنگی به عنوان یکی از محورهای مهم آموزش و فرهنگ سازی جای گرفته است.
ابتکار تأکید کرد: کودکان ما باید بدانند که زمین در معرض آسیب است و آینده شان در معرض تهدیدات قرار گرفته است این تهدیدات با کمک دولت و به دست خودشان قابل حل هست دولت یازدهم اقدام خوبی انجام داده و آسیب ها را به سمت کاهش پیش برده است.
ابتکار با اشاره به اینکه از ابتدای سال 95، 257 روز سالم و پاک در تهران داشته ایم گفت: نسبت به سال 92، 60 روز ...
[ مشاهده متن کامل منبع آبی در ایران برای هدر دادن وجود ندارد/ امسال ۲۵۷ روز سالم و پاک در تهران داشته ایم در نسیم آنلاین ]

جمعه ، ۲تیر۱۳۹۶


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نسیم آنلاین]
[مشاهده در: www.nasimonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن