تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818181081




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرواز ۱۰ هزار پهپاد غیرنظامی در آسمان ایران


واضح آرشیو وب فارسی:پارسینه: دبیر کارگروه پهپادهای غیرنظامی اتحادیه هوافضای کشور گفت: هم اینک حدود ۱۰ هزار پهپاد (پرنده هدایت پذیر از دور) غیرنظامی در ایران وجود دارد و با توجه به گسترش روزافزون کاربرد پهپادها در فعالیت های غیرنظامی، به دنبال تدوین طرح ساماندهی و تنظیم مقررات فعالیت این پرنده ها در آسمان کشور هستیم.
حامد سعیدی شنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز فارس افزود: بر اساس سرشماری صورت گرفته، حدود پنج هزار پهپاد غیرنظامی در ایران در فعالیت های شغلی به کار گرفته می شوند. وی اظهار کرد: به طور کلی، هر ۶ ماه یک بار ، آمار پهپادهای غیرنظامی کشور رشد ۲ برابری را تجربه می کند.
دبیر کارگروه پهپادهای غیرنظامی اتحادیه هوافضای کشور یادآوری کرد: این پهپادها برای کاربری غیر نظامی استفاده می شود و در طرح ساماندهی آنها، طبقات و شاخه های مختلف فعالان این حوزه و مشاغل مرتبط در نظر گرفته شده است. سعیدی ادامه داد: این طبقات بهره برداران و فعالان حوزه های مختلف، تولید کنندگان، آموزش دهندگان و مراکز آموزشی، تعمیرکنندگان و همچنین وارد کنندگان و فروشندگان را شامل می شود.
دبیر کارگروه پهپادهای غیرنظامی اتحادیه هوافضای کشور بیان کرد: برای هر یک از این شاخه ها شناسه های مالکیت و گواهینامه هایی نیز پیش بینی شده که متقاضیان دریافت گواهی نامه های شغلی باید از طریق شخصیت حقوقی مانند کانون های تبلیغاتی، آتلیه ها یا موسسه های فیلم سازی برای دریافت مجوز اقدام کنند.سعیدی افزود: اشخاص حقیقی نیز می توانند تا برای انجام پروازهای تفریحی و پرواز در مکان های مشخص و مجاز تا مرحله دریافت پلاک و دریافت مجوز حمل اقدام کنند.
دبیر کارگروه پهپادهای غیرنظامی اتحادیه هوافضای کشور ادامه داد: صدور مجوز نگهداری به معنای صدور مجوز پرواز در هر زمان و مکانی نیست و افرادی که قصد دارند پهپاد خود را در حریم های عمومی و اماکنی که نیاز به هماهنگی دارد به پرواز درآورند حتما باید از مراجع ذیصلاح مجوز دریافت کنند.
سعیدی افزود: مسئولیت صدور مجوز به بر عهده شورای تامین ...
[ مشاهده متن کامل پرواز ۱۰ هزار پهپاد غیرنظامی در آسمان ایران در پایگاه خبری تحلیلی پارسینه ]اخبار پیشنهادی:


پنجشنبه ، ۱تیر۱۳۹۶


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پارسینه]
[مشاهده در: www.]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن