تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 18 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگز با مردم به اندازه عقل خود سخن نگفتند و فرمودند:...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814439245




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گام جدید بحرین برای سرکوب معارضان/ ادعای کشف یک گروهک تروریستی جدید


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم:
گام جدید بحرین برای سرکوب معارضان/ ادعای کشف یک گروهک تروریستی جدید

بحرین مدعی شد یک گروهک تروریستی متشکل از ۵۱ نفر را بازداشت کرده است که برخی از اعضای آن با ایران و عراق در ارتباط بوده اند.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری رسمی بحرین، دادستان کل بحرین مدعی شد که نیروهای امنیتی این کشور یک گروه تروریستی متشکل 54 نفر را شناسایی کرده است.
«احمد الحمادی» رئیس دادستانی کل جرایم تروریستی مدعی شد که 12 متهم از خارج بحرین به این گروه پیوسته اند که از کشورهای ایران، عراق و آلمان هستند و 40 نفر نیز در داخل بحرین بوده اند و 10 نفری که از زندان فرار کرده بودند نیز جزء این گروه بوده اند.
بر اساس این گزارش، دادستانی کل جرایم تروریستی بحرین همچنین مدعی شده است که 25 تن از افراد این گروهک که اقدام به اعمال تروریستی کرده بودند بازداشت شدند و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.
«الحمادی» در اظهاراتی مدعی شد تحقیقات نشان داده است که عملیات رفت و آمد این افراد به چند کشور از طریق یکی از رهبران آنها در آلمان صورت گرفته است که با کمک وی برخی از اعضای این گروهک به ایران و عراق رفته و برای کار با مواد منفجره و سلاح های گرم در یکی از پادگان های سپاه پاسداران آموزش دیداه اند.
[ مشاهده متن کامل گام جدید بحرین برای سرکوب معارضان/ ادعای کشف یک گروهک تروریستی جدید در خبرگزاری تسنیم ]اخبار پیشنهادی:


پنجشنبه ، ۱تیر۱۳۹۶


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tn.ai]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن