تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نيّت خوب، برخاسته از سلامت درون است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818197332




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخبار خوش شپلی و شمارش معکوس بازگشایی نماد/دغدغه رئیس جمهور و...


واضح آرشیو وب فارسی:اتحادیه طلا: مدیرعامل پلی اکریل با اعلام آخرین وضعیت و شمارش معکوس برای بازگشت به بورس، گفت: پلی اکریل دغدغه رئیس جمهور، معاون اول، وزیر صنعت و... است و می تواند به قطب نساجی تبدیل شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، پلی اکریل یکی از پرچالش ترین شرکت های بورسی سال جاری است که بعد از توقف نماد از 28 فروردین و شکل گیری نگرانی سهامداران، با نهایی شدن افزایش سرمایه 627 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها در 23 دی و همچنین مساعدت های دولت ، وارد مرحله تازه ای از حیات شد.
در این میان "شپلی" عملکرد 12 ماهه سال مالی آذر 95 را با سرمایه جدید ، 295 ریال زیان و اولین پیش بینی درآمد سال مالی آذر 96 را با زیان 223 ریالی همراه کرده اما برای بازگشایی نماد ، باید گزارش های حسابرسی شده 6 و 12 ماهه سال مالی 95 و احتمالا" گزارش حسابرسی شده اولین درآمد سال مالی آینده ارایه شود.
با این اوصاف در شرایطی سهامداران این شرکت بورسی در انتظار بازگشت به بورس آن بعد از حدود 11 ماه دوری هستند که مدیرعامل آن با برگزاری برنامه خبری، واقعیت های از گذشته بیان و آخرین وضعیت را اعلام کرد تا سهامداران در جریان چند و چون این شرکت باشند.
پلی اکریل دغدغه رئیس جمهور، معاون اول، وزیر صنعت و...
براساس این گزارش، عباسعلی پورسیدی درباره شرایط گذشته "شپلی" ، گفت: سال 95، نقطه عطف مشکلات پلی اکریل بود. نبود نقدینگی از سنوات گذشته و فوت العقیلی ( مالک اصلی شرکت) باعث شد تولید سال جاری به شدت کاهش یابد و همزمان هزینه های جاری از جمله تعدد نیروی انسانی بیشتر شود.
وی ادامه داد: با این همه، مردادماه سال جاری شرکت با کمک شورای تامین استان ، تحت پوشش قانون حمایت از صنایع ...
[ مشاهده متن کامل اخبار خوش "شپلی" و شمارش معکوس بازگشایی نماد/دغدغه رئیس جمهور و... در شبکه اطلاع رسانی اتحادیه طلا جواهر و سکه تهران ]اخبار پیشنهادی:


چهارشنبه ، ۳۱خرداد۱۳۹۶


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اتحادیه طلا]
[مشاهده در: www.tgju.org]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن