تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):بنده به ايمان ناب نرسد، مگر آن كه شوخى و دروغ را ترك گويد و مجادله (بگومگو) را رها كن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818207890




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیاکلید دکتر روحانی زندگی مردم راقفل کرده یا باز؟


واضح آرشیو وب فارسی:بسیج نیوز:
آیاکلید دکتر روحانی زندگی مردم راقفل کرده یا باز؟

امام جمعه بندرترکمن گفت: دکتر روحانی در 100روزه اول رییس جمهوری قول داده بود که مشکلات رابا کلید خود حل کند آیا کلیدش زنگ زده یا عمل نمی کند!آیا کلیدش زندگی مردم را قفل کرده یا باز؟خودتان قضاوت کنید.
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان، محمد صالح منصوری در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی اظهارداشت:امام خمینی با تشکیل این نهاد در ابتدای انقلاب نشان داد که دولت اسلامی به فکر رفع محرومیت ودستگیری از محرومان جامعه است.

وی با اشاره به سخنان رئیس جمهور در همایش مجری برگزاری انتخابات افزود:دکتر روحانی عنوان کرد استفاده از هرگونه امکانات دولتی برای تبلیغات ممنوع وحرام است حال باید دید که آیاخود عمل کننده به سخنان خویش است یا نیست.

منصوری با اشاره به سخنان روحانی که اعلام کرددولت به قولهایی که داده عمل کرد ه وشرمنده نیست،ادامه داد:واقعا تعجب آوراست!به کدامین قول عمل شدآیا در سال 92قبل از انتخابات که دکتر روحانی بیان کرد آنچنان رونق اقتصادی ایجاد می شود که مردم نیازی به یارانه ندارندآیا وعده هایش محقق شده است؟!

امام جمعه بندرترکمن بیان کرد:دکتر روحانی در 100روزه اول رئیس جمهوری قول داده بود که مشکلات رابا کلید خود حل کند آیا کلیدش زنگ زدهیا عمل نمی کند!آیا کلیدش زندگی مردم را قفل کرده یا باز؟خودتان قضاوت کنید.

وی افزود:رئیس جمهور کشورمان مبارزه با فساد را اولویت اول خویش قرار داد وگفت در مورد فساد های اقتصادی نه پسرخاله نه پسرعمه نمی شناسم حال چرا فساد اقتصادی برادرش حسین فریدون را حل نمی کند،در بحث فیش های نجومی با توجه به بیانات موکد رهبری چه اقداماتی انجام شد؟!

امام جمعه محبوب بندرترکمن خاطر نشان کرد:بزرگترین اختلاس در تاریخ جمهوری انقلاب اسلامی مربوط به صندوق ذخیره فرهنگیان بود که در این دولت رخ داد،اما رییس جمهور در دفاع از این گرگها اعلام می کند اینها وام است ...
[ مشاهده متن کامل آیاکلید دکتر روحانی زندگی مردم راقفل کرده یا باز؟ در خبرگزاری بسیج ]اخبار پیشنهادی:


چهارشنبه ، ۳۱خرداد۱۳۹۶


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بسیج نیوز]
[مشاهده در: www.basijnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن