تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818771802




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه حل عجیب و باورنکردنی سامسونگ برای تعمیر ماشین های لباس شویی


واضح آرشیو وب فارسی:آی سی تی پرس: ICTPRESS - سامسونگ در سال 2016 بعد از گزارش های زیادی که درباره انفجار ماشین های رختشویی دریافت کرد، دستور فراخوانی نزدیک به 3 میلیون ماشین را صادر کرد. به مشتریان سامسونگ این حق انتخاب داده شد که در صورت تمایل دستگاه های آن ها توسط متخصصین معتبر در محل تعمیر شود. اما این شرکت کره ای حالا روش دیگری را برای عمل کردن به وعده خود در پیش گرفته است: استفاده از "دیش نتورک".
به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، طبق گزارشی که توسط Consumerist منتشر شد؛ سامسونگ برای تعمیر ماشین های رختشویی خود از متخصصین Dish Network استفاده می کند.
اما واقعا چرا سامسونگ از یک شرکت تلویزیون ماهواره ای برای تعمیر ماشین های رختشویی استفاده می کند؟ به گفته این گزارش؛ دلیل آن گستردگی فراخوان صادر شده توسط این شرکت است و به همین دلیل مجبورشده از شبکه بین المللی خدمات دهندگان استفاده کند و شرکت "دیش" بخشی از این شبکه است.
تمام متخصصین طرف سوم که از این فراخوان پشتیبانی می کنند، دوره های خاصی را پشت سر گذاشته اند تا قادر به تعمیر این دستگاه ها باشند. هم چنین گفته می شود طبق بررسی های صورت گرفته؛ شبکه جدید تعمیرکاران سامسونگ موفق شده اند رضایت مشتریان را به خوبی جلب کنند.
اما موضوع اینجا است که مشتریان داستان دیگری تعریف می کنند. برخی از خوانندگان Consumerist می گویند تعمیرکاران دیش که توسط سامسونگ فرستاده شدند اصلا درک درستی از نحوه تعمیر ماشین های رختشویی سامسونگ نداشتند و دست آخر هم موفق به تعمیر آن ها نشدند. از آن بدتر این که؛ گزارش شده برخی از این تعمیرکاران در صدد مجاب کردن مشتریان به خرید سرویس های ویژه تلویزیون ماهواره ای بودند.
ولی نماینده شرکت دیش در این باره به Consumerist گفت که این اتفاق چندان عجیب و غیرمعمول نیست: "هر زمانی که متخصصین دیش برای تعمیر ماشین های رختشویی سامسونگ به خانه یکی از مصرف کنندگان می روند تمرکز اصلی آن ها روی پشتیبانی و برآورده کردن نیازهای مشتری است و بعد از آن ممکن است بر اساس شرایط خاصی که وجود دارد؛ به آن ها سرویس های دیگری پیشنهاد کنند."
اما به رغم تمام انتقادات؛ به نظر می رسد استفاده ...
[ مشاهده متن کامل راه حل عجیب و باورنکردنی سامسونگ برای تعمیر ماشین های لباس شویی در پایگاه اطلاع رسانی تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات ]اخبار پیشنهادی:


چهارشنبه ، ۳۱خرداد۱۳۹۶


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آی سی تی پرس]
[مشاهده در: www.]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن